F1-coureurs willen extra hoofdbescherming

Gestart door C.G. de Beaufort, 25 januari 2016 - 16:15:51

« vorige - volgende »

Wings


Wings

Gezien overigens dat de rijders met een krukje moeten instappen? ;D

Arthur

Ik hoop maar dat het snel verdwijnt of ik er snel [?] aan wen. Blijft fietsenrek kijken :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

lieven

viel me ook op hoe lastig het voor de mannen is om uit de auto te geraken.
Hopelijk gaat dit nooit een probleem zijn bij een crash :/

Wings


Wings

Citaat van: Arthur op 24 maart 2018 - 12:04:18
Ik hoop maar dat het snel verdwijnt of ik er snel [?] aan wen. Blijft fietsenrek kijken :'(

Rijdende WC-pot vanaf de T-cam.

Sabai

Citaat van: Wings op 24 maart 2018 - 12:49:14
Citaat van: Arthur op 24 maart 2018 - 12:04:18
Ik hoop maar dat het snel verdwijnt of ik er snel [?] aan wen. Blijft fietsenrek kijken :'(

Rijdende WC-pot vanaf de T-cam.

Helaas wel. Ik vind het jammer dat je de voorvleugel niet meer ziet . Je kan ook het insturen op de apex niet meer goed zien. Echt zonde

Wings


Tuesday

toch heb ik in Q3 geen enkele keer aan de halo gedacht. Verder zijn het allemaal kleine probleempjes die in de loop van de tijd makkelijk opgelost kunnen worden of gewoon een kwestie van gewenning zijn.

Arthur

Tot nu toe was het kijken zonder fatsoenlijk geluid, nu ook nog zonder fatsoenlijk beeld! Voor we het weten hebben ruitenwissers tijdens een regenrace want veiligheid staat voorop....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 24 maart 2018 - 15:12:55
Tot nu toe was het kijken zonder fatsoenlijk geluid, nu ook nog zonder fatsoenlijk beeld! Voor we het weten hebben ruitenwissers tijdens een regenrace want veiligheid staat voorop....
dat nieuwe geluid vind ik juist een verademing op tv, op t circuit zelf is het misschien een ander verhaal, daar heb ik ze nog niet gezien/gehoord. Daarnaast is de techniek vele malen interessanter. Het ligt er blijkbaar maar net aan waarvoor je kijkt en de F1 volgt.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 24 maart 2018 - 16:53:17
Citaat van: Arthur op 24 maart 2018 - 15:12:55
Tot nu toe was het kijken zonder fatsoenlijk geluid, nu ook nog zonder fatsoenlijk beeld! Voor we het weten hebben ruitenwissers tijdens een regenrace want veiligheid staat voorop....
dat nieuwe geluid vind ik juist een verademing op tv, op t circuit zelf is het misschien een ander verhaal, daar heb ik ze nog niet gezien/gehoord. Daarnaast is de techniek vele malen interessanter. Het ligt er blijkbaar maar net aan waarvoor je kijkt en de F1 volgt.

Dat geluid is een kwestie van de volumeknop omhoog, het viel op dat [zelfs] Olav Mol minder goed te verstaan was [dus geluid van de TV ook om harder gezet] dus weinig van een verademing. En ik kijk F1 niet voor fietsenrekken of wat je nog meer kunt verzinnen voor dat aartslelijke/verfoeilijke apparaat dat de veiligheid zou moeten verhogen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 24 maart 2018 - 17:18:47
Citaat van: Tuesday op 24 maart 2018 - 16:53:17
Citaat van: Arthur op 24 maart 2018 - 15:12:55
Tot nu toe was het kijken zonder fatsoenlijk geluid, nu ook nog zonder fatsoenlijk beeld! Voor we het weten hebben ruitenwissers tijdens een regenrace want veiligheid staat voorop....
dat nieuwe geluid vind ik juist een verademing op tv, op t circuit zelf is het misschien een ander verhaal, daar heb ik ze nog niet gezien/gehoord. Daarnaast is de techniek vele malen interessanter. Het ligt er blijkbaar maar net aan waarvoor je kijkt en de F1 volgt.

Dat geluid is een kwestie van de volumeknop omhoog, het viel op dat [zelfs] Olav Mol minder goed te verstaan was [dus geluid van de TV ook om harder gezet] dus weinig van een verademing. En ik kijk F1 niet voor fietsenrekken of wat je nog meer kunt verzinnen voor dat aartslelijke/verfoeilijke apparaat dat de veiligheid zou moeten verhogen.
nee, daar kijk ik het ook niet voor, maar ik heb er ook weinig last van. Ik kijk graag sport en er zijn wel meer sporten waar bescherming van de sporter het geheel er niet mooier op maakt. Zelfs de scheenbeschermers in het voetbal zijn lelijk en ongemakkelijk. Het veranderd weinig aan het spel.

Arthur

Jij hebt blijkbaar weinig last van die halo, ik des temeer... Scheenbeschermers bij voetbal  :o Nooit opgevallen dat daar een onboardcamera zit. Het is maar waar je de sport voor kijkt [I rest my case]. 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel