Auteur Topic: F1-coureurs willen extra hoofdbescherming  (gelezen 23490 keer)

Tuesday

• GPPits God
    • Bekijk profiel
Re: F1-coureurs willen extra hoofdbescherming
« Reactie #420 Gepost op: 07 augustus 2017 - 22:15:11 »
Klopt! Het ding moet er opeens doorheen gedrukt worden [nadat er vorig jaar nog naar alternatieven gekeken zou worden] en niets kan het besluit meer tegenhouden. Zegt mij dat er bepaalde ego's geen deukjes op willen lopen en alles de kop ingedrukt wordt wat anders wil. Het moet en zal.... PUNT!!
is dat zo? https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/7/strategy-group-cockpit-protection-2018-radio-rules.html

maar goed, tegenwoordig maakt iedereen zn eigen waarheden

Arthur

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #421 Gepost op: 08 augustus 2017 - 21:12:27 »
Klopt! Het ding moet er opeens doorheen gedrukt worden [nadat er vorig jaar nog naar alternatieven gekeken zou worden] en niets kan het besluit meer tegenhouden. Zegt mij dat er bepaalde ego's geen deukjes op willen lopen en alles de kop ingedrukt wordt wat anders wil. Het moet en zal.... PUNT!!
is dat zo? https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/7/strategy-group-cockpit-protection-2018-radio-rules.html

Pfff... Alsof dat bericht [link] de ultieme waarheid verkondigt.. Maar prima hoor, ik houd mijn eigen waarheden wel voor me in dit topic [houdt het topic levendig!]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #422 Gepost op: 08 augustus 2017 - 22:50:13 »

Pfff... Alsof dat bericht [link] de ultieme waarheid verkondigt.. Maar prima hoor, ik houd mijn eigen waarheden wel voor me in dit topic [houdt het topic levendig!]
er staat duidelijk dat de strategy group het unaniem heeft besloten. In die strategy group zitten 6 teams, de FIA en de FOM. Het is dus niet de FIA die dit er door heendrukt, maar een unaniem besluit van de belangrijkste belanghebbenden.

Jozef

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #423 Gepost op: 09 augustus 2017 - 10:43:29 »
En er staat inderdaad dat er nog gaat gekeken worden naar andere mogelijkheden, maar dat de halo toen al de beste oplossing leek.

Misschien zou men zich nog kunnen herinneren dat Vettel ook met een voorruit getest heeft, maar dat zijn kritiek daarop nog erger was dan op de halo. Maar ja, dat past niet in het beeld van een FIA die niet naar andere opties kijkt en niet naar andere meningen luistert dus dat verzwijgen we beter.

Matthijs

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #424 Gepost op: 09 augustus 2017 - 12:31:24 »
Om eerlijk te zijn vond ik 1 outlap niet echt een test van Vettel. Het lijkt er een beetje op alsof hij al vooraf zijn mening geformuleerd had. Misschien had hij niet gedacht dat de halo opnieuw het alternatief zou worden.

Jozef

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #425 Gepost op: 09 augustus 2017 - 14:00:59 »
Misschien had hij niet gedacht dat de halo opnieuw het alternatief zou worden.
Zo dom is Vettel nu ook weer niet...

robbert

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 09 augustus 2017 - 15:33:41 »
Om eerlijk te zijn vond ik 1 outlap niet echt een test van Vettel. Het lijkt er een beetje op alsof hij al vooraf zijn mening geformuleerd had. Misschien had hij niet gedacht dat de halo opnieuw het alternatief zou worden.

de reden was, dat hij duizelig kwam, en dat het onverantwoord was om zo verder te rijden

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 09 augustus 2017 - 21:34:09 »

+1. End of story.
Out Of Many, One People....

Tuesday

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 09 augustus 2017 - 23:42:49 »

+1. End of story.
hoe kun je nou +1 zeggen en vervolgens end of story?