Stoffel Vandoorne topic

Gestart door Robbert65, 22 januari 2016 - 13:46:54

« vorige - volgende »

lieven

Citaat van: gloudiesaurus op 24 april 2016 - 16:15:16
Citaat van: Jozef op 24 april 2016 - 13:50:19
Derde plaats in zijn debuut in de Super Formula. Niet slecht.

Zeker niet, jammer dat hij minder materiaal heeft daar.

Dat is zelfs heel goed!
Ik dacht dat de Honda's nogal kansloos waren in de super formula?

Jozef

2 Honda's uitgevallen en de andere 6 finishten op 1, 3, 4, 5, 8 en 9. Ik ken niks van die serie maar kansloos lijkt toch niet het juiste woord. :P

lieven

Citaat van: Jozef op 25 april 2016 - 12:29:21
2 Honda's uitgevallen en de andere 6 finishten op 1, 3, 4, 5, 8 en 9. Ik ken niks van die serie maar kansloos lijkt toch niet het juiste woord. :P
Tot vorig jaar was het de Toyota die (bijna) alles won.
Vorig seizoen was het eerste team met een honda motor pas op plaats 5 in het team klassement te vinden.

Gelukkig ud s voor Stoffel dat de Honda motor beter geworden is :)

gloudiesaurus

Thnx voor de info, ik dacht ook dat Honda het mindere team was! Biedt nog perspectief voor Stoffel dan.
Sowieso is het voor promotie van de naam Stoffel Vandoorne goed om in Japan te rijden. Daarmee win je support bij Honda.
En mocht er dan bij McLaren een coureur stoppen, dan sta je op Pole Position natuurlijk...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Stoffel zal dit moeten afdwingen door prestatie. Wel denk ik dat wanneer het nu niet gebeurt het ook niet meer zal gebeuren.

Maikel0230

Citaat van: Wings op 27 april 2016 - 10:15:57
Stoffel zal dit moeten afdwingen door prestatie. Wel denk ik dat wanneer het nu niet gebeurt het ook niet meer zal gebeuren.

Je zou denken dat twee indrukwekkende seizoenen in de GP2 en een ijzersterk debuut in een auto waarmee hij nog nooit gereden had genoeg zijn om een zitje in de F1 af te dwingen op puur talent.

Ja ik weet het, ik ben nog steeds zuur dat Stoffel nog steeds geen zitje heeft >:(. Is niks persoonlijks op jou wings.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Zo snel ben ik ook niet uit mijn huisje hoor. ;) Verder vond ik zijn debuutweekend best indrukwekkend. Deed het niet slechter dan Alonso het deed. Button verslaan en punten pakken. Dat laatste is Alonso nog niet gelukt.

Jozef

De nieuwe helm van Ricciardo haalt de voorpagina, maar die van Stoffel Vandoorne niet... Meer dan een kwart van de Nederlandstalige markt zijn Vlamingen hoor jongens. ;)

https://twitter.com/svandoorne/status/833999878170746883

Opvallend oranje, die helm. Alweer een hint dat de McLaren (deels) oranje wordt. :)

Tuesday

Citaat van: Jozef op 22 februari 2017 - 14:19:16
De nieuwe helm van Ricciardo haalt de voorpagina, maar die van Stoffel Vandoorne niet... Meer dan een kwart van de Nederlandstalige markt zijn Vlamingen hoor jongens. ;)

Opvallend oranje, die helm. Alweer een hint dat de McLaren (deels) oranje wordt. :)
is dat niet meer het rood van de belgische vlag? Echt oranje zie ik eigenlijk alleen bovenop. En het McLaren logo is nog steeds zwart/rood. De helm van Alonso is gewoon weer blauw met geel, dus je kunt je afvragen of er uberhaupt een link is met de livery van de McLaren.

Jozef

Het 'rood' op de zijkant van Stoffels helm is in elk geval minder rood dan het McLaren-logo op zijn vizier.

meatball

Zou het vandaag eindelijk eens lukken om wat indruk te maken ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Citaat van: meatball op 16 juli 2017 - 13:08:07
Zou het vandaag eindelijk eens lukken om wat indruk te maken ?


Helaas niet, maar wel prima dat Stoffel eindelijk Alonso versloeg in de kwalificatie

Wings

#27
Niemand die doorheeft dat het een tactisch besluit was? Als Alonso zou deelnemen aan Q3  moest hij op gebruikte banden starten, nu mocht hij starten op nieuwe. Doorgaan naar Q3 had hem enkel nadeel opgeleverd, zijn startpositie stond vast. En laten we eerlijk zijn: Stoffel vindt niet ineens een zoveel snelheid dat hij Alonso met zo'n groot verschil verslaat.

Jozef

Alonso was nochtans vrij pissig toen hij uitstapte. Zijn uitrusting vloog in het rond. Dat zal niet geweest zijn omdat ze hem op dat moment pas vertelden dat hij een gridstraf had.

Wings

Blijft staan dat doorgaan naar Q3 nadeel oplevert. Daarnaast lees ik nu dat Alonso de strategie ook heeft benoemd. Dat hij pissed is snap ik. Alonso wist dat hij een plaats in de top 10 kon bemachtigen maar moet achteraan starten. Maar ook zonder deze achtergrond weten wij dat Vandoorne geen halve seconde sneller is dan Alonso.