Japan: Man van de wedstrijd

Gestart door 0634, 27 september 2015 - 09:40:14

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

HAM
4 (21.1%)
ROS
1 (5.3%)
VET
0 (0%)
RAI
0 (0%)
BOT
0 (0%)
HUL
2 (10.5%)
GRO
0 (0%)
MAL
0 (0%)
VES
12 (63.2%)
SAI
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634


Pancake Shield

Iedereen reed gewoon solide en strak, ik heb niemand fabelachtige dingen zien doen en niemand extreem idiote dingen. Hamilton komt terug van een zware tegenslag, terwijl Verstappen een mooie inhaalrace reed. Laat ik voor een controversiele keuze gaan, eentje die niet in het rijtje staat: Alexander Rossi. Waarom Rossi? Rossi finisht voor de tweede maal in twee races (zijn twee debuutraces) voor zijn toch meer ervaren teamgenoot Stevens. Tuurlijk heeft Stevens wel wat pech, maar Rossi is toch een hardere noot om te kraken voor Stevens dan Mehri was.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Had Stevens pech? Dat bedoel ik echt als vraag. Heb hem alleen een fout zien maken wat ik niet zie als pech. En áls het pech is waardoor Rossi ervoor eindigt is het toch niet door eigen toedoen? Wat deed Rossi dan zo goed? Wel een grappige keuze overigens.

Net als Jeroen weet ik het niet. Vond Verstappen wederom briljant. Als je Alonso in een fout kunt dwingen en tot twee maal toe verslaat ben je gewoon goed bezig. Rekening houdend dat de Toro Rosso beter is. Volgens mij reed Pastor ook niet onaardig en in de buurt van Romain. Hij wordt door velen gezien als een Formule 1 onwaardige rijder maar zet een solide prestatie neer. Ik laat de race bezinken en kom er later op terug. De inhaalactie van Nasr vond ik ook bruut (alleen de rest van de race hield niet over).

Maikel0230

Ik maak de stap wel. Verstappen verdient het wel voor mij, ook al vond ik die actie buitenom 130R wel héél opportunistisch, op het waanzinnige af zelfs.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Dat wel. Maar aan de andere kant zie je dat hij daar gewoon echt op de limiet rijdt.

Tessa

Wat mij betreft was dit de wedstrijd van Sainz, als dat paaltje niet in de weg had gestaan.....

maar serieus, Hamilton wegens gigantische voorsprong op de rest. En Verstappen, wat een race weer.

Pancake Shield

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 10:16:25
Had Stevens pech? Dat bedoel ik echt als vraag. Heb hem alleen een fout zien maken wat ik niet zie als pech. En áls het pech is waardoor Rossi ervoor eindigt is het toch niet door eigen toedoen? Wat deed Rossi dan zo goed? Wel een grappige keuze overigens.

Ik doelde niet alleen op Japan in die beschrijving, ik bedoelde meer over Singapore met die pech. Maar eigenlijk denk ik dat Rossi het beter doet dat de meeste verwachten. Hij staat eigenlijk op gelijke voet met Stevens, terwijl Mehri daar toch wel iets meer moeite mee had en dat vind ik wel goed voor iemand die tegen het einde van het seizoen zonder enige terdege voorbereiding in die auto stapt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Ik ga voor Hamilton. Goede start en foutloos gereden.

Verstappen reed ook een wereldrace...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Wederom was Max de grootste smaakmaker, dus met het risico van chauvinisme beticht te worden ... MAX

Perton

Ik ga geheel tegen mijn principes in stemmen op iemand die lager eindigt dan zijn startpositie en dat is nico rosberg. Wat nogal gek is omdat ik vorig jaar in sochi iedereen die op hem stemde bekritiseerde. Maar ik vond dat ie erg sterk en beheerst de aanval zocht om de weg weer naar voren te vinden en aangezien het verder een vrij saaie race was met weinig uitschieters, gun ik rosberg deze eer. Er zijn natuurlijk ook legio argumenten tégen rosberg te verzinnen en die besef ik me ook, maar voor een keertje zeg ik: Who fucking cares.

lieven

Citaat van: Tessa op 27 september 2015 - 10:26:01
Wat mij betreft was dit de wedstrijd van Sainz, als dat paaltje niet in de weg had gestaan.....

maar serieus, Hamilton wegens gigantische voorsprong op de rest. En Verstappen, wat een race weer.

Dat paaltje stond er ook voor iedereen. Dus hij heeft een foutje gemaakt dat hem veel tijd gekost heeft.
Wel een lullig foutje...

Mickey

Stond toch een beetje voor paal, die Carlos.


Badum....tishhh

FolkertE

Max en Hamilton. Verder kan ik me niemand echt bedenken die iets spectaculairs heeft laten zien. Ja Vettel met een goede start,  maar daarna niet veel bijzonders.

Kvyatt deed ook een mooie sneaky move bij De Sauber.
Ik ga voor Max.

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 27 september 2015 - 10:19:29
Ik maak de stap wel. Verstappen verdient het wel voor mij, ook al vond ik die actie buitenom 130R wel héél opportunistisch, op het waanzinnige af zelfs.

Toch nog een kleine toevoeging op mijn eerdere keuze.

Hulkenberg, van 13 naar 6 is ook geen misse prestatie.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Dat klopt ja, ook zeker een waardige prestatie. Heb