Gok de Pole [14] Grand Prix van Japan - Suzuka

Gestart door BMW.WilliamsF1, 23 september 2015 - 21:56:39

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2015
 

 
Grand Prix van Japan - Suzuka

Meteen een week na de GP van Singapore gaan we door naar Suzuka waar de Grand Prix van Japan verreden zal worden. We hebben vorig weekend weer een spannende race gezien. Max reed weer eens een super race. Vorig jaar maakte hij in Suzuka zijn debuut in de vrije trainingen. Toen deed hij het al erg goed. Hoe zal het dit jaar gaan? We gaan het weer zien. Hopelijk zitten er weer een aantal punten in. Wij gaan de pole weer gokken. Voor nu weer veel succes met het gokken van de pole!

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 25 september 03:00 CET



Eerder gereden poles op Suzuka:

2014: 1:32.506, Nico Rosberg - Mercedes
2013: 1:30.915, Mark Webber - Red Bull
2012: 1:30.839, Sebastian Vettel - Red Bull
2011: 1:30.466, Sebastian Vettel - Red Bull


Tussenstand:

01   - (   4913   punten ) =    BMW.WilliamsF1   
02   - (   4819   punten ) =    LimburgF1   
03   - (   4716   punten ) =    Charrel   
04   - (   4474   punten ) =    Sphinx   
05   - (   4326   punten ) =    Jehoentelaar   
06   - (   4280   punten ) =    janke   
07   - (   3831   punten ) =    Jeroen   
08   - (   3536   punten ) =    Sabai   
09   - (   3474   punten ) =    C.G. de Beaufort   
10   - (   3367   punten ) =    Franky R.   


Vakantieservice:

1:31.258 - Sphinx


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

janke

Some things are too important to be left in the past.

BMW.WilliamsF1

Natuurlijk :D

Heb het momenteel alleen wat druk om de scores te berekenen. Misschien kan ik er vanavond nog wel een paar uitrekenen die ik nog niet heb gedaan :)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 23 september 2015 - 22:13:45
Natuurlijk :D

Heb het momenteel alleen wat druk om de scores te berekenen. Misschien kan ik er vanavond nog wel een paar uitrekenen die ik nog niet heb gedaan :)

Top! Ook al is er geen prijs te winnen, ik vind het altijd erg leuk om eens goed na te denken over de pole tijd.. Ben benieuwd naar de tussenstand!

BMW.WilliamsF1

In het Singapore topic staat de volledige tussenstand.

C.G. de Beaufort




Charrel


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1


LimburgF1


Robbert65

waarom mag ik niet meer raden? die quali is toch morgenvroeg pas? Ik wil best raden, maar er staat ergens, dat dat voor afgelopen nacht 3 uur moest. Terwijl het beide FP's pijpenstelen regende. nou, weet je wat, ik gok gewoon dat ik nog raden mag en dan raad ik dat de pole tijd 1:29:967 wordt. ander maar buiten mededinging dan... Succes!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Om het voor iedereen eerlijk te houden is besloten dat je mag raden tot VT1 en niet later. Mensen die bijvoorbeeld later pas hun tijd gokken kunnen dan voordeel halen uit de gereden tijden uit de vrije trainingen.

En misschien regent het morgen ook wel, dus waarom zouden die tijden dan nog goedgekeurd moeten worden?

Als er verder niemand bezwaar heeft kan ik de 2 geplaatste tijden na de VT's wel mee laten tellen.