Gok de Pole [13] Grand Prix van Singapore - Marina Bay

Gestart door BMW.WilliamsF1, 15 september 2015 - 13:28:04

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2015
 

 
Grand Prix van Singapore - Marina Bay

De Grand Prix van Singapore staat komend weekend op het programma. Dit zou voor Max Verstappen een goede race kunnen worden. Wij gaan de pole weer gokken, dus ook voor nu weer veel succes! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 18 september 12:00 CET



Eerder gereden poles in Singapore:

2014: 1:45.681, Lewis Hamilton - Mercedes
2013: 1:42.841, Sebastian Vettel - Red Bull
2012: 1:46.362, Lewis Hamilton - McLaren
2011: 1:44.381, Sebastian Vettel - Red Bull


Tussenstand:

Volgt later.


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

janke

Some things are too important to be left in the past.

LimburgF1




C.G. de Beaufort


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

1:44.263

Charrel

Excuses moest een 1:44.263 zijn :-) Dus hierbij, vorige tijd komt te vervallen

BMW.WilliamsF1

Officieel moet je de 1e post editen. Volgens de regels geldt de 1e tijd die je post. Editen is gewoon toegestaan tot begin van VT1.

BMW.WilliamsF1


Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 18 september 2015 - 10:45:30
Officieel moet je de 1e post editen. Volgens de regels geldt de 1e tijd die je post. Editen is gewoon toegestaan tot begin van VT1.

Sorry ik lees je reactie nu pas (te laat dus), ik heb het een paar topics geleden gevraagd en toen werd er volgens mij gezegd: Gewoon nieuwe reactie plaatsen, gezien het feit dat ik aangeef dat mijn vorige tijd niet geldig verklaard mag worden hoop ik dat jullie mijn laatste tijd pakken ;-)

Charrel

Excuses :D ik heb het een tijd geleden Gok de Pole [5] aan je gevraagd ter verduidelijking, maar verder geen antwoord op gehad  :-X

Ik dacht een post editen heeft niet de voorkeur, want dan zie je nooit wat er was gepost etc. Dus een nieuwe reactie leek in mijn opinie logischer, dan hou je het chronologisch. Volgende keer zal ik mijn post editen.


Charrel

Overigens zie ik het nu staan in de reglementen, sorry maar ik had op mijn werk geen tijd om deze opnieuw door te lezen om te kijken hoe en wat.

Ik laat de beslissing aan jullie, ik hoop dat we het sportief kunnen houden  :-[

BMW.WilliamsF1

Als je je 1e post edit en daar de tijd er uit haalt dan is t toch goed? Ik reken iig wel de 2e tijd. Maar volgende keer wel gewoon editen ipv nieuwe post dan aub :)