Frentzen naar sauber!

Gestart door Mikacouli, 25 augustus 2002 - 13:28:37

« vorige - volgende »

Een goede beslissing?

Ja
16 (69.6%)
nee
7 (30.4%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 25 augustus 2002 - 13:28:37

Mikacouli

Wie vind er dit goed.Ikzelf vind het wel goed.Heb altijd gevonden dat Frentzen goede capaciteiten heeft. :wink:

Schumivill

Ja,het wordt blijkbaar een rage dat rijders hun carriƩre afsluiten bij het team waar ze begonnen zijn :lol:
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

FERRARI michael schumache

IK vindt dat het een goed keuze is van Frentzen  hij geeft het al een kleine beetje kunnenn tonen bij het team arrows dat hij, beter is ze zulke wagen maar als dienu naar sauber gaat zal die zeker nog beter worden vindt ik

wat denken jullie er over  :?:

F2002

Goed voor Frentzen? Misschien
Al schat ik Massa hoger in dan Frentzen
Dus slecht voor Sauber..

Olav18

Absoluut een goede beslissing, van beide kanten.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Rippie

Slechte beslissing... Vooral omdat Massa nu het veld moet ruimen. Hij heeft enkele mooie races gereden, zie in hem een groot talent. Ik hoop niet dat hij verloren gaat voor de F1.
Over Frentzen zelf: geen slecht coureur, maar geen topper meer, heeft zijn beste tijd gehad, snap daarom ook niet dat Sauber liever hem wil dan Massa...  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Sinister -D-

Ik denk dat het geen verstandige zet is van Sauber, Massa is nog aan het groeien dus die had ik gehouden. Maar voor Frentzen is het idd 'n goede zet.

lilKim

Goed voor Frentzen, maar idd geen goeie zet van Sauber. Vind het ook wel erg voor Massa.
lil'Kim

FF

kan het nog zijn dat heidfeld naar toyota/jaguar gaat? het zijn wel flauwe geruchten maar ik hoop toch dat massa zal blijven (of ik zit hier met een petje van iemand die maar 1 jaar heeft geracet)  :cry:
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Eric

Het gaat niet om geruchten, Frentzen en Heidfeld hebben een contract ondertekend bij Sauber en massa heeft een aanbod gekregen om als testrijder te werken voor Sauber.

F2002

Massa gaat naar Jordan daar ben ik 250% zeker van, dus kleur uw petje maar al geel FF  :wink:

Magic Senna

Frentzen heeft wel de juiste keuze gemaakt denk ik,alhoewel ik had gedacht dat hij naar Toyota zou gaan,want ik had Verstappen volgend jaar bij Sauber verwacht.

Ce

Ik vind het spijtig dat Frentzen een zitje bij Sauber heeft gevonden.
Frentzen is volgens mij een heel goede en waardevolle rijder voor ieder team, MAAR zijn amusementsgehalte is volgens mij 0,0 .
Massa rijdt soms wel onbezonnen, maar ik heb hem toch al mooie races zien rijden en soms inhaalacties proberen (of proberen te vermijden) die toch wel redelijk gewaagd en mooi zijn, en daar gaat het volgens mij toch om in de F1 denk ik.

Frentzen is volgens mij een iets TE faire rijder, als hij goed aan het rijden is, haalt hij altijd in op de plaatsen waar je het inhalen normaal verwacht en waar het het makkelijkste is, en als hij aan een slechte race bezig is, gaat hij niet proberen zijn plaats te behouden als er iemand achter hem een beetje begint aan te dringen.
Geef mij dan toch maar Massa in de F1 boven Frentzen, het amusementsgehalte is dan een stuk hoger, net zoals bij oa Villeneuve, Irvine en last but not James, Montoya
Supporting K.S.T.V.V. since 1982