Monaco: cijfer vd race

Gestart door 0634, 24 mei 2015 - 16:02:22

« vorige - volgende »

Vonden we van Monaco?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
5 (27.8%)
7
3 (16.7%)
6
6 (33.3%)
5
2 (11.1%)
4
2 (11.1%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634

Zeg t maar.Ik geef een 8. Vanwege Max.

Pancake Shield

5. Was niet zo heel bijzonder.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Was niet heel boeiend vooraan (al was de ontknoping wel wat apart natuurlijk) en daarachter ook niet zo bijzonder. Ja Verstappen gaf wat extra vermaak. Het was eigenlijk een 5, dan wil ik er nog wel een voldoende van maken om die paar mooie acties. Dus dan doe ik een 6.

Jehoentelaar

Was karig, maar in Monaco mag dat + her en der wel wat leuke dingetjes. Zesje.

gloudiesaurus

Een 7, Max gaf de race kleur.
Alleen weer zonde dat er geen WK-punten zijn voor hem  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Puur racetechnisch was het natuurlijk niet geweldig, maar ik zal Monaco nooit lager als een 6 geven. En na de mislukte stop van Verstappen gebeurde er nog wel het 1 en ander, dus maak ik er ook een 8 van.

Wings


janke

#7
Verstappen maakte er nog wat van (positief bedoeld). Voor de rest weinig spannends gezien. Een magere 6.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: janke op 24 mei 2015 - 17:20:12
Verstappen maakte er nog wat van. Voor de rest weinig spannends gezien. Een magere 6.

Idem. Een typische Monaco-optocht en de onverwachte wending op het einde verandert daar niets aan.

0634

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2015 - 16:58:18
Puur racetechnisch was het natuurlijk niet geweldig, maar ik zal Monaco nooit lager als een 6 geven. En na de mislukte stop van Verstappen gebeurde er nog wel het 1 en ander, dus maak ik er ook een 8 van.
Nou ja, dat dus. Behalve dat ik Monaco wel lager kan geven als een 6. Maar over de race van vandaag ben ik het met je eens. De acties van Max, plus nog de gekkigheid van Mercedes op het end leukte het allemaal wat op. Veel meer mag je van deze baan niet verwachten.

Kootje

Hoewel Monaco qua race meestal dodelijk saai is, geef ik ze toch altijd 'n extra puntje. Max deed de rest en daarom dus 'n 7.

Arthur

4! Om Verstappen en de SC een 8 te geven vind ik te gek voor de woorden! Sjees wat een monsterlijk saaie race weer. Om te janken...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Wie geeft daarom dan een 8?

Perton


Matthijs

Dankzij Max heb ik grote delen van de race op het puntje van mijn stoel gezeten. En als ik op het puntje van mijn stoel zit moet ik wel een hoog cijfer geven, ook al was de rest van de race een optocht. Een 8 dus, zij het met een dubbel gevoel.