Feedback gevraagd OneStopStrategy.com

Gestart door gloudiesaurus, 23 mei 2015 - 12:10:35

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Onze Engelstalige zustersite OneStopStrategy.com wordt binnenkort in een nieuw jasje gestoken. Het huidige design stamt alweer uit 2005.

Voor jullie een exclusieve preview: http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/test/index.php?gpmenu=circuit  ;)

Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Haha ik had in eerste instantie niet door dat die link naar de preview ging (dom) en vond het al een erg mooi, modern design voor iets uit 2005 ;D

Ik vind het persoonlijk alleen wat vervelend ogen dat headlines naast elkaar staan. Ik snap dat je lange lijsten krijgt als je het onder elkaar zet, en je ook weer dingen moet verzinnen om die ruimte op te vullen, maar goed, da's mijn mening. Ah, ik bekijk het nog eens voor ik deze post submit en zie dat je ook de optie Compact kan kiezen. Dat vind ik fijn. Nadeel bij compact vind ik dan weer dat de headlines qua lettertype een stuk groter zijn dan het menu bovenin, waardoor het menu eigenlijk niet echt opvalt. Nu heb ik niet een IQ van 23, dus ik kan zelf wel bedenken dat er bovenaan ongetwijfeld een menu te vinden zal zijn, maar het mist wat consistentie zo.



En misschien is het wel beter om de tijden van de artikelen weg te halen, want het is nu wel heel duidelijk dat ze gewoon gegenereerd worden van GMM, omdat ze allemaal exact dezelfde tijd hebben. Persoonlijk zou ik wegblijven van zo'n site als ik dat zou zien.

Maar al met al vind ik het design erg mooi.




gloudiesaurus

Thnx Perton! Met deze feedback kunnen we wat.

Het menu gaan we duidelijker maken. In ieder geval in een grote lettertype.

Klopt een groot gedeelte van de content is van GMMF1. Mijn doelstelling is wel om daar zelf nog een groot gedeelte aan eigen content aan toe te voegen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

De casual fan zal dat niet doorhebben maar dus wel met die tijden ervoor  ;)