Karten in Lelystad.

Gestart door Sabai, 14 mei 2015 - 17:21:11

« vorige - volgende »

Sabai

Ben vandaag voor het eerst wezen karten in Lelystad.  Wat een leuke buitenbaan.Een nieuw circuit en echt veel grip + prima huurkarts. Dus voor de liefhebbers echt een aanrader!

Charrel

Is dat die baan ban de familie Dontje?

Sabai

Citaat van: Charrel op 14 mei 2015 - 17:57:18
Is dat die baan ban de familie Dontje?

Dat zou ik niet weten.

janke

Citaat van: Sabai op 14 mei 2015 - 17:21:11
Ben vandaag voor het eerst wezen karten in Lelystad.  Wat een leuke buitenbaan.Een nieuw circuit en echt veel grip + prima huurkarts. Dus voor de liefhebbers echt een aanrader!

Familie van mijn vrouw woont daar in de buurt (Zeewolde/Biddinghuizen) en we zijn daar ook geweest. Wat je zegt klopt, alleen de snelheid mag ietsje meer zijn, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 14 mei 2015 - 18:14:55
Citaat van: Sabai op 14 mei 2015 - 17:21:11
Ben vandaag voor het eerst wezen karten in Lelystad.  Wat een leuke buitenbaan.Een nieuw circuit en echt veel grip + prima huurkarts. Dus voor de liefhebbers echt een aanrader!

Familie van mijn vrouw woont daar in de buurt (Zeewolde/Biddinghuizen) en we zijn daar ook geweest. Wat je zegt klopt, alleen de snelheid mag ietsje meer zijn, vind ik.

Ze verhuren ook pro karts die kunnen 120 kph  :)
Maar ik vond die crg karts ook prima vooral als ze je vergelijkt met die van Coronel in Huizen.

janke

Citaat van: Sabai op 14 mei 2015 - 18:35:43
Citaat van: janke op 14 mei 2015 - 18:14:55
Citaat van: Sabai op 14 mei 2015 - 17:21:11
Ben vandaag voor het eerst wezen karten in Lelystad.  Wat een leuke buitenbaan.Een nieuw circuit en echt veel grip + prima huurkarts. Dus voor de liefhebbers echt een aanrader!

Familie van mijn vrouw woont daar in de buurt (Zeewolde/Biddinghuizen) en we zijn daar ook geweest. Wat je zegt klopt, alleen de snelheid mag ietsje meer zijn, vind ik.

Ze verhuren ook pro karts die kunnen 120 kph  :)
Maar ik vond die crg karts ook prima vooral als ze je vergelijkt met die van Coronel in Huizen.

Dan waren die pro karts zeker in onderhoud? Maar inderdaad beter dan in Huizen. Ook daar geweest. Maar bij Coronel vind ik de after-party met een drankje en hapje weer beter, gezellig. ;)
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Franky en ik zijn er ook eens geweest  ;)

http://www.gppits.net/nieuws/f3_gppits.net_spreekt_met_indy_dontje/

De baan is inderdaad van Indy Dontje en zijn broer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 14 mei 2015 - 20:41:18
Franky en ik zijn er ook eens geweest  ;)

http://www.gppits.net/nieuws/f3_gppits.net_spreekt_met_indy_dontje/

De baan is inderdaad van Indy Dontje en zijn broer.

Ik zie dat jullie destijds op een natte baan gereden hebben . Was wel leuk zeker?
Heb me gisteren ook voor de 2uurs race ingeschreven op 24 mei  8)

gloudiesaurus

Op een opdrogende baan en daarna op een droge. Was zeker erg gaaf.
In de regen was de chicane wel erg moeilijk te nemen.

En de karts zijn lekker snel en in hele goede staat. Vind het echt een topbaan  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Wat Peter dus al schreef...ik zoek nog naar een kansje om weer op deze gave baan te rijden.
En geen zorgen over de snelheid van de karts. Ik heb ooit als recreant met een eigen 100cc gereden, dat was 'heftig' maar IMHO niet noodzakelijk voor een dagje gummen met vrienden/familie.


We moeten eens een GPPits-kartdag organiseren op Lelystad... :P
;)

Jehoentelaar


gloudiesaurus

Lijkt me ook cool een GPPits.net-uitje  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Lijkt me idd geen straf om daaraan mee te doen.  :)

Sphinx

Dat wordt een pittig eindje rijden dan  :P (171 km enkele reis vanuit het zuiden)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Lijkt me ook leuk om te doen.