wie kan MICHAEL SCHUMACHER verslaan ?

Gestart door FERRARI michael schumache, 23 augustus 2002 - 23:57:11

« vorige - volgende »

Wie kan MICHAEL SCHUMACHER nog verslaan ?

Juan-pablo montoya
6 (17.1%)
Rubens barrichello
5 (14.3%)
Ralf schumacher
2 (5.7%)
Kimi rakkionen
22 (62.9%)
David coulthard
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 23 september 2002 - 23:57:11

FERRARI michael schumache

Wie kan MICHAEL SCHUMACHER nog verslaan :?:

Magic Senna

Citaat van: FERRARI michael schumacheWie kan MICHAEL SCHUMACHER nog verslaan :?:

Niemand,volgens mij :roll:

Bruno

Dit jaar niet meer dacht ik...  :lol:

Ik gok in de toekomst zeker op Kimi, Montoya maakt ook kans.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Flupke

Heb op Kimi gestemd, maar dan alleen als de McLaren competitief is met de Ferrari. Zoals de zaken er nu voor staan kan niemand MS kloppen, ook Rubens niet denk ik, ondanks dat hij in de kwalificaties meestal wel sneller is.

Rippie

Denk zelf toch aan Montoya, alleen moet ie dan soms iets berekender rijden, dus niet ten koste van alles zijn positie verdedigen maar ook tevreden zijn met een lagere klassering maar wel punten... Als ie dat doet wordt ie zeker de opvolger van Schumi...  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Schumi nr1

Op dit ogenblik niemand, maar ik zie Raikkonen Schumi's palmares evenaren :)

Mikacouli

Geef mij maar Kimi.Hij barst van het talent en lef heeft hij ook dus waarom nog twijfelen. :wink:

FF

als iedereen een gelijke auto zou hebben zou het waarschijnlijk erg close schumi-fisichella-montoya zijn.  fisi zou dus in de poll moeten worden opgenomen
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

FERRARI michael schumache

ik zeg dat JUAN-PABLO MONTOYA  Michael schumacher zal verslaan maar daar voor moet hij dan wel stoppen de Michael schumacher dan zou in 2004 als dat zou afloopt krijgt Juan-pablo montoya zeker een kans om te proberen al de records van Michael schumacher te kloppen


wat denken jullie hier over wat ik zeg  :wink:

Flupke

Als deze trend zich verder zet dat 1 team domineert dan denk ik dat de kans er in zit dat iemand deze records breekt. Stel dat McLaren met Kimi of Williams met JPM enkele seizoenen kan domineren zoals Ferrari dit jaar dan denk ik dat er snel records zullen sneuvelen.
Maar of 1 rijder nog in staat zal zijn om alle records waar MS zijn naam op prijkt te kloppen... dat betwijfel ik eerlijk gezegd.

Jean Todt

Ik heb op Kimi gestemd, zoals de meesten blijkbaar.
Bij Ferrari zal men tegen 2004 ook wel doorhebben dat ze Kimi moeten hebben (waar ze nu nog voor JPM opteren lijkt me).  :?:

Al denk ik wel dat de dominantie van Ferrari snel zal weg zijn als Schumi stopt, iets wat we bij Benetton ook al konden merken.  :wink:

Al zegt niemand dat Ferrari volgend jaar nog dominant is  :?

Mikacouli

Ik ben er zeker van dat Kimi nooit bij Ferrari laat rijden.Je zou moeten dom zijn om hem aan Ferrarui te verkopen.Kimi zal zijn carriere eindigen bij McLaren zoals Mika. :wink:

Schumi nr1

Citaat van: MikacouliIk ben er zeker van dat Kimi nooit bij Ferrari laat rijden.Je zou moeten dom zijn om hem aan Ferrarui te verkopen.Kimi zal zijn carriere eindigen bij McLaren zoals Mika. :wink:

Sigh, wat heb jij toch tegen Ferrari? EN je moet niet beginnen over de dominantie want 3 à 4 jaar geleden was McLaren dominant en er was dan geen  haantje die kraaide over saaie races etc....

FERRARI michael schumache


Magic Senna

Citaat van: FERRARI michael schumacheik zeg dat JUAN-PABLO MONTOYA  Michael schumacher zal verslaan maar daar voor moet hij dan wel stoppen de Michael schumacher dan zou in 2004 als dat zou afloopt krijgt Juan-pablo montoya zeker een kans om te proberen al de records van Michael schumacher te kloppen


wat denken jullie hier over wat ik zeg  :wink:
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt  8) ik denk niet dat die records van Schumi niet meer in ons leven zullen gebroken worden en al zeker niet door Montoya.