DTM 2015

Gestart door janke, 30 januari 2015 - 22:04:11

« vorige - volgende »

Edwin90


janke

#16
Hockenheim DTM festival 2015

Het DTM seizoen gaat weer beginnen met een totaal andere opzet. Vanmiddag om 12.00 uur is de qualificatie voor race 1, daarna om 14.30 uur is dan de race. Morgen om 10.35 uur is de qualificatie voor race 2, de race dan in de middag om 13.20 uur. De race 1 en 2 live te zien op ARD.



                                                           
Some things are too important to be left in the past.

-Nino-

Nu de voetbalcompetities op Sport1 afgelopen zijn, zie ik in de programmering een mooie kans om bijvoorbeeld het gehele DTM-weekend bij de Lausitzring op televisie te brengen?
DTM, Porsche Carrera Cup en de IDM-motoren. Wat zou dat mooi zijn!

Pancake Shield

Als het goed is zendt volgens mij Sport1 alle DTM-races live uit.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

-Nino-

Ja klopt, ik zie nu ook dat ik niet duidelijk ben geweest. Ik bedoelde eigenlijk het gehele programma van het DTM weekend op de Lausitzring, dus incl. Porsche Carrera en IDM.
Dat zou pas echt een toegevoegde waarde zijn, want de DTM (vaak incl. trainingen) wordt ook uitgezonden op ARD HD.

Pancake Shield

Overigens heeft Sport1 volgens de gids wel een heel raar uitzendschema. Op zaterdag zou rond ik geloof 18u race 2 worden uitgezonden van de Lausitzring en dan 's avonds om 20u pas race 1. En dan de volgende dag live race 2. Ik neem aan dat die eerste zaterdag toch gewoon de eerste race is?

Ik ben nog niet helemaal thuis in het nieuwe DTM
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ja sport 1 zet.soms ook GP3 neer en dan in de omschrijving liveverslag van f3. Maar dtm heeft zaterdagavond rond half 7 ofzo race 1 en zondag om 14.30 ergens race 2.

Jehoentelaar

De tweede race zal sowieso ook wel door ARD/ZDF worden uitgezonden.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2015 - 18:05:18
De tweede race zal sowieso ook wel door ARD/ZDF worden uitgezonden.

Ik vind het een mooi circuit. Ben er twee keer geweest, en was het geld waard. Experts zoals Norbert Haug tippen Wehrlein en Paffett als winnaars. Dat moet ik nog maar zien. Ze kunnen dan wel de meeste overwinningen hebben behaald, maar Audi en BMW gaan er ook voor. Vooral BMW, die waren de 1ste race teleurstellend. De Porsche SuperCup is ook een you must see. Geweldige competitie. Ik zit iig dit weekend aan de buis.


30.05.2015   15:00   sportschau   Qualifying 1 LIVE
30.05.2015   18:00   Das Erste   Rennen 1 LIVE
31.05.2015   11:40   sportschau   Qualifying 2 LIVE
31.05.2015   14:00   Das Erste   Rennen 2 LIVE

Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Lausitz kan me nooit echt bekoren, zoals eigenlijk alle circuits bij onze oosterburen. Maar je moet wat tegen die werkloosheidsproblematiek in de voormalige DDR.

-Nino-

Citaat van: janke op 28 mei 2015 - 21:22:20
Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2015 - 18:05:18
De tweede race zal sowieso ook wel door ARD/ZDF worden uitgezonden.

Ik vind het een mooi circuit. Ben er twee keer geweest, en was het geld waard. Experts zoals Norbert Haug tippen Wehrlein en Paffett als winnaars. Dat moet ik nog maar zien. Ze kunnen dan wel de meeste overwinningen hebben behaald, maar Audi en BMW gaan er ook voor. Vooral BMW, die waren de 1ste race teleurstellend. De Porsche SuperCup is ook een you must see. Geweldige competitie. Ik zit iig dit weekend aan de buis.


30.05.2015   15:00   sportschau   Qualifying 1 LIVE
30.05.2015   18:00   Das Erste   Rennen 1 LIVE
31.05.2015   11:40   sportschau   Qualifying 2 LIVE
31.05.2015   14:00   Das Erste   Rennen 2 LIVE

Porsche Carrera Cup bedoel je?
En waar kan ik de kwalificaties zien? Sportschau op televisie???

janke

Uiteraard Carrera Cup, foutje. :-[  Ik heb even Google gebruikt. Sportschau live is van de ARD. Ook een livestream is er zaterdag en zondag zover ik kan lezen.
Some things are too important to be left in the past.

-Nino-

Klopt, zie het nu ook. Bedankt.

Pancake Shield

Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2015 - 23:25:03
Lausitz kan me nooit echt bekoren, zoals eigenlijk alle circuits bij onze oosterburen. Maar je moet wat tegen die werkloosheidsproblematiek in de voormalige DDR.

Lausitz is juist een van de weinige circuits die mij dan juist wel kan bekoren. Het heeft net een beetje extra's iets voor mij, ik kan niet goed uitleggen waarom.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

janke

#29
Citaat van: Pancake Shield op 29 mei 2015 - 16:31:51
Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2015 - 23:25:03
Lausitz kan me nooit echt bekoren, zoals eigenlijk alle circuits bij onze oosterburen. Maar je moet wat tegen die werkloosheidsproblematiek in de voormalige DDR.

Lausitz is juist een van de weinige circuits die mij dan juist wel kan bekoren. Het heeft net een beetje extra's iets voor mij, ik kan niet goed uitleggen waarom.

Ik vind de banking wel wat hebben in de bocht net voor de hoofdtribune.

edit:

Vrije training laat Mercedes zich nog niet zien. Alleen Wickens had met zijn Mercedes/AMG de 9de tijd. De top tien is zes keer Audi en drie keer BMW. Die laatste had de snelste tijd met BMW nieuwkomer Tom Blomqvist, Team RBM Bart Mampaey. Het zit allemaal wel dicht bij elkaar.

Some things are too important to be left in the past.