DTM 2015

Gestart door janke, 30 januari 2015 - 22:04:11

« vorige - volgende »

janke

Mercedes AMG heeft de rijders line up rond voor 2015.

ART Grand Prix: Dit Franse team komt met nieuwkomer Gary Paffett op de grid. De Oostenrijker (F3)Lucas Auer wordt tweede rijder.
HWA AG1:Paul di Resta en Robert Wickens 
HWA AG2:Christian Vietoris en Pascal Wehrlein 
Mücke Motorsport:Daniel Juncadella en Maximilian Götz.

Götz is de vervanger van Petrov. Die viel mij zwaar tegen vorig jaar. Maarja dat waren Tomczyk, Spengler en bijv. Paffett ook voor mij.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#1
BMW heeft de rijders setting ook compleet. Tom Blomqvist is de rijder die Joey Hand gaat vervangen. De zoon van de grote Stig. Tom deed het vorig jaar uitstekend in de F3.



Marco Wittmann, Maxime Martin, Augusto Farfus, Bruno Spengler, Martin Tomczyk, Timo Glock en António Félix da Costa stonden al vast voor 2015.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Hoewel ik (zoals volgens mij wel bekend) geen groot DTM-fan ben, ben ik erg blij voor Blomqvist. Vorig jaar toonde aan dat Red Bull hem misschien iets te makkelijk heeft geloosd, en ik gun Blomqvist, ook al ben ik verder geen fan van hem, een mooie carrière.

Ben wel benieuwd wat dit voor Frijns betekent, want ik had het idee dat DTM eigenlijk zijn enige optie was.

Sphinx

Ik ben niet gauw pessimistisch, maar het ziet er nu wel héél donker uit voor Frijns. Eerst heeft hij veel te lang blindgestaard op F1, toen nergens gereden en nu is iedereen die in "zijn laatste race" goed was op weg naar een nieuw stoeltje. Of ze moeten nog een konijn uit de hoge hoed toveren de komende weken waar niemand aan gedacht heeft.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Frijns? Racet die nog ja? Dat is toch bergafwaarts gegaan zeg...

Perton

Citaat van: Sphinx op 02 februari 2015 - 22:21:28
Ik ben niet gauw pessimistisch, maar het ziet er nu wel héél donker uit voor Frijns. Eerst heeft hij veel te lang blindgestaard op F1, toen nergens gereden en nu is iedereen die in "zijn laatste race" goed was op weg naar een nieuw stoeltje. Of ze moeten nog een konijn uit de hoge hoed toveren de komende weken waar niemand aan gedacht heeft.
Dat is het voornaamste probleem van Frijns inderdaad. Inmiddels zijn er al zoveel andere coureurs die de F1 niet hebben gered die interessant(er) zijn voor raceteams. Denk aan een Fabio Leimer in het WEC, en zo zijn er nog wel meer.

Jehoentelaar

Die hobbelt nu structureel achter de feiten aan ja.

Maar eh, nieuwkomer Paffett?

Sphinx

Nieuw bij ART bedoelt ie natuurlijk
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

janke

Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Oh haha, oeps. Ben niet heel scherp de laatste tijd.

Perton

Tsja op zich is alles nieuwkomer bij ART, aangezien het een nieuw team is natuurlijk :P

janke

#11
Citaat van: Perton op 03 februari 2015 - 22:51:02
Tsja op zich is alles nieuwkomer bij ART, aangezien het een nieuw team is natuurlijk :P

Ook dat. :P Behalve de auto. Da's een Mercedes. Voor Paffett niet onbekend. Maar ik lees niets of Paffett met HWA klaar was of andersom.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Wat ik ervan begrepen heb HWA met hem.

janke

#13
Citaat van: Perton op 04 februari 2015 - 21:59:27
Wat ik ervan begrepen heb HWA met hem.

Oke, Paffett had ook een zeer slecht seizoen 2014. Het jaar 2013 was ook niet succesvol. Eigenlijk is hij 1 keer kampioen geweest, en dat is al weer wat jaartjes terug.
Some things are too important to be left in the past.

janke

De nieuwe livery voor de M4 van Augusto Farfus. De RBM BMW krijgt Shell als outfit, Castrol verdwijnt op Farfus zijn auto. BMW heeft met Shell ook een sponsorcontract voor de 24h Nürburgring en de USCC waar BMW ook aan deelneemt. Verder zullen alle DTM-BMW's worden voorzien van het Shell logo. Hoe de andere 7 liveries van de DTM BMW eruit gaan zien wordt later bekend gemaakt.

Some things are too important to be left in the past.