Gewoon ff.........

Gestart door Sinister -D-, 23 augustus 2002 - 20:50:31

« vorige - volgende »

Wie vind dat het 100% is verbeterd?

Absoluut!!
19 (79.2%)
Kon beter..
4 (16.7%)
Vond het oude beter (maar dat zijn dan wel zeikerds)
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 23 augustus 2002 - 20:50:31

Sinister -D-

 

Wie vind dat het 100% is verbeterd?

Eric

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Heb maar op absoluut geklikt, ik wou niet bij de laatste groep zijn. :wink:

Nog polls? :wink:

Mikacouli

Ik vind alles verbeterd maar jammer dat het aantal post is verandert. :(

Flupke

Vind het echt wel een handiger forum... Van dat totaal aantal posts trek ik mij eigenlijk niets aan.

't Ziet er hier wel naar uit dat iedereen die een nieuwe topic start, er direct ook maar een poll gaat aan toevoegen  :D

Ferrari 2010

Citaat van: MikacouliIk vind alles verbeterd maar jammer dat het aantal post is verandert. :(
dat vind ik ook jammer, ik ging naar mijn percentage van posts per dag zitten en ik zat onder de 1(terwijl het minstens 2 zou moeten zin).
Van 583 naar 83 is een groot verschil.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: MikacouliIk vind alles verbeterd maar jammer dat het aantal post is verandert. :(
dat vind ik ook jammer, ik ging naar mijn percentage van posts per dag zitten en ik zat onder de 1(terwijl het minstens 2 zou moeten zin).
Van 583 naar 83 is een groot verschil.

Wat moet ik dan zeggen.Van 2311 naar 805.Das nog een veel groter verschil. :(

FF

momenteel zeg ik dat het oude nog beter was, maar dat komt omdat het nieuwe nog moet wennen. het oude was verslavend, wordt dit nieuwe extra verslavend??  :?:
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Schumi nr1

Ik versta niet waarom jullie niet gekozen hebben voor V-bulletinboard of Burning Board, ze zijn veel beter dan dit hier. Sorry dat ik zo rechtuit  spreek, dus ik zeg dat het beter kon. Het is er ook niet op verslechterd, dat wil ik ook wel even kwijt! :D