iemand die nog GPL rijdt?

Gestart door sjakie, 07 januari 2015 - 15:08:18

« vorige - volgende »

sjakie

want deze sim (uit 98) bestaat nog steeds, heeft diverse carsets (F1 65, 66, 67, 69, GT67, CanAm71, Lancia Stratos en thundercars) en er kan gereden worden op meer dan 500 circuits in nostalgische sferen.
En met de juiste installers werkt het zelfs nog in Windows 8

BMW.WilliamsF1

Nee niet meer, wel een aantal jaar gedaan. Was er alleen niet heel erg goed in, maar was wel leuk om te racen :D

Deed ook mee aan GPL competities online. Altijd wel gezellig :)

gloudiesaurus

Ik ook niet meer... heb het spel hier nog wel liggen.
Heb het eigenlijk nooit heel gespeeld.

Het spel vroeg destijds mega-veel van de PC, en ik prefereerde de Grand-Prix reeks.
Moet wel zeggen dat het spel zijn tijd toen ver vooruit was en zeer realistisch.

Heb tegewoordig ook de tijd niet meer om uitgebreid te gamen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

sjakie

Ik rij af en toe off line. Bij mij ontbreekt ook de tijd om echt voor snelle rondes te gaan en combineer op een avond over het algemeen altijd rondes rijden op een moeilijk circuit (Nordschleife, Targa Florio, Charade of zo) met racen op een makkelijke baan (9 van de 10 keer Monza) om toch het gevoel te krijgen dat ik het een beetje kan.

Verder ben ik in deze sim meer een toerist: kijken wat voor moois er nu weer gemaakt is...

Arthur

Nooit gereden, wel vaak voorbij zien komen dus ken alleen de naam ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: sjakie op 07 januari 2015 - 15:08:18
want deze sim (uit 98) bestaat nog steeds, heeft diverse carsets (F1 65, 66, 67, 69, GT67, CanAm71, Lancia Stratos en thundercars) en er kan gereden worden op meer dan 500 circuits in nostalgische sferen.
En met de juiste installers werkt het zelfs nog in Windows 8


Ja, die uitbreidingen heb ik ook...maar helaas niet de tijd om er echt goed voor te gaan zitten. Zo doende staat het spul stof te vangen. Zonde...