Montoya tekent bij....

Gestart door Sinister -D-, 23 augustus 2002 - 20:28:26

« vorige - volgende »

Wie denkt dat Montoya na 2004 naar Ferrari gaat?

Ik denk van wel :
7 (22.6%)
Ik denk van niet :
18 (58.1%)
Weet ik niet :
6 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 23 augustus 2002 - 20:28:26

Sinister -D-

Om maar ff 'n nieuw onder werp te beginnen  op ''ons'' nieuwe forum :D

Citaat22 aug - Juan Pablo Montoya heeft voor twee jaar bijgetekend bij BMW Williams. Dat heeft de renstal vanavond bevestigd. "Juan is een buitengewoon talent en we zijn vanzelfsprekend verheugd dat ons team voor de komende twee seizoenen bij elkaar blijft", aldus Frank Williams.

"Zowel zijn aangeboren talent en de continïteit die deze overeenkomst biedt zal een belangrijke impuls zijn voor de uitdaging van het winnen van het kampioenschap in 2003 en 2004", aldus de naamgever van het team.

Montoya maakt een moeizaam seizoen mee waarin hij door zijn eigenzinnige optreden meermalen het zwartwit geblokt niet zag. Afgelopen weekeinde prees BMW-directeur nadrukkelijk het solide optreden van Ralf Schumacher. Die finishte in Hongarije als derde, terwijl Juan Pablo Montoya vanaf de vierde startpositie slechts elfde werd. Hij heeft op dit moment evenveel punten als de veel voorzichtiger rijdende Ralf Schumacher.

De reactie van Montoya is voorzichtig en klinkt weinig overtuigend. Hij spreekt wel over 'een' titel voor Williams, maar rept geen woord over zijn eigen ambitie. "Ik heb geen enkele twijfel aan de vastberadenheid van Williams en BMW, waardoor zij uiteindelijk een kampioenschap zullen winnen", aldus Montoya in een uiterst afgemeten persverklaring. "Om deze reden vind ik het fantastisch om voor het BMW Williams F1-team te rijden."

Niettemin heeft Williams een veer moeten laten. De renstal had het aanstormende talent al jarenlang onder contract. De teambazen Patrick Head en Frank Williams verhuurden hem aan het Amerikaanse ChampCar-team van Chip Ganassi om hem te laten rijpen voor een plaats in zijn Grand Prix-team. Nu hebben ze Montoya slechts voor twee seizoenen kunnen vastleggen. Enkele weken geleden erkende Williams al zijn bezorgdheid over de belangstelling van Ferrari voor de Colombiaan. Volgens velen is hij al gedoodverfd als de opvolger van Michael Schumacher bij Ferrari.

Dit was te vinden op'alle site  :?
Maar ff kijken, Montoya tekende nog voor 2 jaar. De meesten denken dat M.Schumacher na 2004 gaat stoppen, hoegroot denken jullie dat de kans is dat Montoya dan naar Ferrari gaat (is maar 'n ged8e  :wink: )

En 'n poll proberen  :wink: Die staat bovenaan de pagina  :)

PS: Ben trouwens de eerste met 'n poll  :wink:  :D  :wink:  :D

Eric

Zo te zien ben ik de eerste die op ja heeft geklikt 8)

Ik vraag mij af waarom Montoya maar voor 2 jaar heeft getekend terwijl hij ook voor drie jaar kon tekenen. :?:
Ik denk dat hij maar al te goed weet waar hij naar toe wil, volgens mij zou dat wel eens Ferrari kunnen zijn.

Mikacouli

Hoe heb je dat gedaan die poll?? :?:

Sinister -D-

Citaat van: MikacouliHoe heb je dat gedaan die poll?? :?:
Ja jong.......... beroeps geheimen  :wink:

Nee ff serieus, dat staat onderaan bij je topic editor.

Mikacouli

Heb het gevonden.Merci.Heb zelf één gemaakt.Kijk maar. :wink:

Sinister -D-

Citaat van: MikacouliHeb het gevonden.Merci.Heb zelf één gemaakt.Kijk maar. :wink:
Had gezien, kijk jij ook maar  :wink:

FERRARI michael schumache

Ik ben zeker dat juan-pablo montoya naar ferrari gaat hij geeff het eens vertel op f1racing.nl. maar daar voor moet michael schumacher zeker dat hij dat niet meer in de formule1 rijd

Flupke

Ik denk dat je nu nog niet echt kan zeggen wie wat gaat doen binnen 2 jaar.
Iedereen wil wel met de Ferrari rijden zoals hij nu is, maar of Ferrari binnen 2 jaar nog zo dominant zal zijn???
[/url][/list][/list][/code][/quote]

Flupke

Ik denk dat je nu nog niet echt kan zeggen wie wat gaat doen binnen 2 jaar.
Iedereen wil wel met de Ferrari rijden zoals hij nu is, maar of Ferrari binnen 2 jaar nog zo dominant zal zijn???

Schumi nr1

Zou het niet weten, is nog veel te vroeg om daar een oordeel over te maken, er kan nog veel te veel gebeuren ondertussen :)

Magic Senna

Citaat van: Sinisterhoegroot denken jullie dat de kans is dat Montoya dan naar Ferrari gaat (is maar 'n ged8e  :wink: )


Ik denk niet dat Ferrari zo dom zal zijn om Montoya aan te nemen als opvolger voor Schumacher.Montoya is veel te wisselvallig in het behalen van resultaten en is niet constant genoeg om het Ferrariteam op het juiste spoor te houden.Ik zie ze meer kiezen voor Raikonnen volgens mij is dat het talent voor de toekomst en de opvolger van Schumacher bij Ferrari.Als ze hem weg krijgen bij Mc Laren natuurlijk.

FF

hoe wordt er getransfereerd : met geld of met toestemming??
ik bedoel dus maar (stel) dat ferrari nog 2x wc wordt (met schumi) zullen ze wel een aardig frankske (euh eurooken) verdient hebben en kunnen ze toch iedereen kopen??
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Sinister -D-

Citaat van: FFhoe wordt er getransfereerd : met geld of met toestemming??
ik bedoel dus maar (stel) dat ferrari nog 2x wc wordt (met schumi) zullen ze wel een aardig frankske (euh eurooken) verdient hebben en kunnen ze toch iedereen kopen??
Maar dan moet dat team -waar ze iemand wegkopen- er wel mee akkoord gaan anders zullen ze nooit iemand krijgen bij wijze van..........

Gilles Villeneuve

Met geld kan je alles....
Contracten tellen niet in de F1...zie verstappen
Beleef de 24 Uren van Zolder live via www.24U.be !

Flupke

Ik denk dat als Kimi zijn contract afgelopen is bij McLaren hij vrij is om te kiezen naar welk team hij gaat niet?
Ik hoop dat McLaren hem kan houden.