help een arme student (enquete)

Gestart door Perton, 03 december 2014 - 13:11:08

« vorige - volgende »

Perton

Hallo forumvrienden,

Als jullie een paar minuutjes over hebben, willen jullie dan mijn enquête invullen voor de studie? Ik doe onderzoek naar de wensen om langer door te werken nu de pensioensleeftijd is verhoogd. Nu weet ik dat de meesten hier onder de 50 zijn, maar als jullie de enquête ook nog willen doorsturen naar familieleden of kennissen die wel 50+ zijn, ben ik jullie nog extra dankbaar ook.

Linkie hier: http://www.thesistools.com/web/?id=437860

(Deze spam mag wel toch?)

Sabai

Ik heb hem vast voor je ingevuld. En ik ben tegen langer doorwerken hoop op mijn 60e financieel onafhankelijk te zijn  ;)


Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Franky R.

#4
Citaat van: Perton op 03 december 2014 - 13:11:08
Hallo forumvrienden,

Als jullie een paar minuutjes over hebben, willen jullie dan mijn enquête invullen voor de studie? Ik doe onderzoek naar de wensen om langer door te werken nu de pensioensleeftijd is verhoogd. Nu weet ik dat de meesten hier onder de 50 zijn, maar als jullie de enquête ook nog willen doorsturen naar familieleden of kennissen die wel 50+ zijn, ben ik jullie nog extra dankbaar ook.

Linkie hier: http://www.thesistools.com/web/?id=437860

(Deze spam mag wel toch?)


Ach 'spam',


Je ben al langer lid van het forum, dus ik vind het wel okee. Als het meteen je eerste bericht was geweest, dan had ik het subiet verwijderd.


Dus, succes met je onderzoek! :)
Enne, laat het i.i.g. ons weten wat de uitkomst is van je onderzoek?

Heb het voor een bepaalde duur  'sticky' gemaakt. Geef per IM door wanneer de 'sticky' eraf kan.

Perton

Wanneer die helemaal is afgerond (half januari, of begin februari als ik in de herkansing mag) zal ik wel even een seintje geven en hem naar de geïnteresseerden sturen.

Bedankt voor alle hulp in ieder geval!

0634


Perton

Hmm er komen in mijn data-analyse helaas nog niet bijzonder veel significante verschillen aan bod. Mochten jullie de enquête nog willen verspreiden onder jullie vrienden als goede Kerst-daad, zou ik jullie zeer dankbaar zijn, want ik kan denk ik nog wel wat respondenten gebruiken.

-xxx-

0634

Twitter en facebook het in de rondte zou ik zeggen. Bereik je meer mensen dan via dit forum.

Perton

Facebook heb ik ook zeker paar keer gedaan, Twitter zal ik ook nog even proberen.

Perton

Mocht het iemand interesseren: net gesprekje gehad met de begeleider, vrij enthousiast. Dus ik zit redelijk op de goede weg, mede dankzij jullie. Bedankt!

0634



Franky R.

Citaat van: Perton op 09 januari 2015 - 10:19:49
Mocht het iemand interesseren: net gesprekje gehad met de begeleider, vrij enthousiast. Dus ik zit redelijk op de goede weg, mede dankzij jullie. Bedankt!


Goed nieuws :)


gloudiesaurus

Waar we allemaal wel niet goed voor zijn  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is