McLaren Renault Topic

Gestart door Sabai, 25 november 2014 - 19:32:02

« vorige - volgende »

FolkertE

Je mist een  "N" in 1 van je zinnen ;).

robbert

hehe alweer een typfout  :D

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/honda_heeft_vibratie_probleem_nog_niet_opgelost/

Hier wordt je ook vrolijk van. Probleem dat niet is opgelost, men weet niet wanneer, maar de grote baas die roept al wel dat het wat minder is geworden.
Wat een anti-reclame voor Honda.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Alonso dat onder naam van McLaren de Indy 500 gaat doen is goed voor alle partijen. Het kan McLaren een flinke PR-stunt opleveren zolang Alonso zich maar weet te kwalificeren (en natuurlijk niet door een motorplof uitvalt, oh de ironie). Alonso heeft natuurlijk behoorlijk wat credits tegoed bij Honda gezien zijn jarenlange verblijf bij de meest schrikbarend slechte teamprestatie sinds Lola in 1997.

Overigens zal Alonso binnenkort al bij de IndyCar-wedstrijd in Alabama op Barber Motorsports Park aanwezig zijn. Niet op het circuit, wel bij Andretti Autosport in de paddock.

Sabai

Na de reacties van Alonso gisteren verwacht ik hem misschien geeneens meer terug bij McLaren na de indy500. Hoewel ik zijn frustratie 100% begrijp zou ik niet zo'n coureur in de auto willen. Bij Ferrari creëerde hij ook al een negatieve sfeer in het team met zijn gedrag.

Mickey

Het houdt wel ergens op natuurlijk. Snap 'm wel. Jammer dat hij niet op het stoeltje van Bottas zit.

Wings

Citaat van: Sabai op 17 april 2017 - 09:06:33
Na de reacties van Alonso gisteren verwacht ik hem misschien geeneens meer terug bij McLaren na de indy500. Hoewel ik zijn frustratie 100% begrijp zou ik niet zo'n coureur in de auto willen. Bij Ferrari creëerde hij ook al een negatieve sfeer in het team met zijn gedrag.

Ik geloof niet dat hij niet terugkeert. Langzaam groeit het gerucht dat Alonso naar Renault vertrekt. Dat gaat er bij mij wel in. Ik ben benieuwd welke gerenommeerde coureur zin heeft om naar McLaren te verkassen in deze omstandigheden. En verder heb ik inderdaad ook gelezen dat rondom Alonso een negatieve sfeer is ontstaan maar was dat afgelopen seizoen niet ook bij Vettel het geval? Ik denk dat Italianen en kritiek niet goed samengaan. Makkelijk om achteraf te roepen dat de coureur daar debet aan is.

robbert

Citaat van: Wings op 17 april 2017 - 10:11:34
Citaat van: Sabai op 17 april 2017 - 09:06:33
Na de reacties van Alonso gisteren verwacht ik hem misschien geeneens meer terug bij McLaren na de indy500. Hoewel ik zijn frustratie 100% begrijp zou ik niet zo'n coureur in de auto willen. Bij Ferrari creëerde hij ook al een negatieve sfeer in het team met zijn gedrag.

Ik geloof niet dat hij niet terugkeert. Langzaam groeit het gerucht dat Alonso naar Renault vertrekt. Dat gaat er bij mij wel in. Ik ben benieuwd welke gerenommeerde coureur zin heeft om naar McLaren te verkassen in deze omstandigheden. En verder heb ik inderdaad ook gelezen dat rondom Alonso een negatieve sfeer is ontstaan maar was dat afgelopen seizoen niet ook bij Vettel het geval? Ik denk dat Italianen en kritiek niet goed samengaan. Makkelijk om achteraf te roepen dat de coureur daar debet aan is.

ja idd, maar vettel is natuurlijk niet weggelopen en heeft geduld gehad, en dat had alonso niet. Schumacher heeft ook 5 jaar moeten wachten eer hij kampioen werd bij ferrari

Wings

Alonso is ook niet vertrokken na 2 seizoenen. Vettel wel bij Red Bull ná het eerste slechte jaar. Als je ziet dat het team afglijdt motiveert dat niet. 

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 17 april 2017 - 09:06:33
Na de reacties van Alonso gisteren verwacht ik hem misschien geeneens meer terug bij McLaren na de indy500. Hoewel ik zijn frustratie 100% begrijp zou ik niet zo'n coureur in de auto willen. Bij Ferrari creëerde hij ook al een negatieve sfeer in het team met zijn gedrag.

Ik snap het wel. Alonso is een van de beste coureurs van het veld en rijdt nu al drie seizoen met prutmateriaal. In plaats van Honda met verbetering komt krijgt hij juist verslechtering. De snelheid is er niet en de betrouwbaarheid ook niet. Ik snap wel dat je gefrustreerd raakt als je als 13e rond rijdt als tweevoudig wereldkampioen.

Ik zie ook wel gebeuren dat het voor Alonso genoeg wordt. Hij laat Monaco niet voor niets schieten. Misschien lekker Indy doen en volgend jaar Le Mans met Porsche.

Hij zou dit weekend overigens met Renault hebben gesproken. Als ik Renault was Palmer eruit en Alonso erin...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Liefst zo snel mogelijk maar dat zie ik niet gebeuren. ;)

Tuesday

dit jaar niet meer, maar ik denk dat de kans dat ie zn carriere bij Renault gaat afsluiten vrij groot is.

Wings

Laten we afwachten. Als Renault stappen maakt zou het zomaar kunnen maar ik denk niet dat Alonso nog 2-3 jaar in het middenveld gaat harken.

gloudiesaurus

Alonso wordt in juli 36. Zijn F1-carriere nader zijn einde.

Denk dat hij samen met zijn manager zijn opties aan het afwegen is.
Kan me voorstellen dat een aanbieding van Porsche voor volgend jaar sportief gezien heel aantrekkelijk is.

Vergeet ook niet dat Alonso bij McLaren 30 miljoen Dollar per jaar verdiend.
Grotendeels betaald door Honda...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Natuurlijk nadert het zijn einde maar ik denk wel dat Alonso nog 2-3 jaar mee kan. Dus als Renault de geldkraan richting bankrekening Alonso opendraait en een competitieve auto bouwt, waarom niet.