McLaren Renault Topic

Gestart door Sabai, 25 november 2014 - 19:32:02

« vorige - volgende »

Sabai

WoW hun eerste puntjes zijn binnen :-)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 25 juni 2017 - 19:10:42
WoW hun eerste puntjes zijn binnen :-)


Twee maar liefst..Straks wint Alonso nog een GP met die GP3-motor... ;D

Wings

Wat riep-ie eigenlijk in de laatste ronde? Ik verstond (en las op een ander forum): "What a shame, we could won this race?" Ik neem aan dat ik Alonso verkeerd heb verstaan en zo niet kan ik het niet plaatsen. Ja cynisme.


Sabai

Dat is wat ik hem ook hoorde zeggen

Jozef

Ja, dat was wat hij zei.

Het hoofd van Bouiller stond ook op onweer toen hij vlak na de race werd geïnterviewd door Ted Kravitz. Van enige vreugde bij McLaren is geen sprake. Het gedoe met Honda zit echt, echt diep.


BMW.WilliamsF1

Jah dat meende ie echt. Ik weet nie hoe hij daarbij kwam. Bottas was die rotte Honda echt wel voorbij gegaan :)

Pancake Shield

Ik denk meer dat het een steek onder water naar Honda is. Alonso zegt ook dat onder 'normale' omstandigheden had hij de race kunnen winnen, omdat hij bij Ricciardo in de buurt zat na de eerste SC. "So you are automatically in the top two or three, so we should have fought for victory, but unfortunately we are not in that position," is wat Alonso dan zegt. En wat dat betreft heeft hij ook wel gelijk. Met een andere motor in die McLaren had Alonso op het podium kunnen staan. Maar ja, die Honda is gewoon niet vooruit te branden. Ik ben al blij dat er in ieder geval punten zijn nu.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Ja maar met die logica kunnen ze wel elke race gaan zeggen dat ze hadden moeten winnen, "als we maar de beste auto hadden gehad". Wat een onzin zeg.

JS JTD

Volgende race op de RedBull ring gaat Mclaren met de spec 3 Honda PU rijden. Deze zou aanzienlijk sneller moeten zijn, gezien de tests op vrijdag in Baku.

We gaan het zien, ik hoop voor ze dat het ook heel blijft.

lieven

maar houd die het ook meer als 20 ronden vol die motor?

Franky R.

Citaat van: lieven op 04 juli 2017 - 08:27:02
maar houd die het ook meer als 20 ronden vol die motor?


Gek genoeg hield de motor van Alonso het vol in Bakoe...Maar ik bedenk het mij nu dat het wellicht komt vanwege de SC die vaak werd in gezet...plus die rode vlag?
Canada was veel minder veeleisend, en daar ging 't ding stuk.


Ik denk dat het in Oostenrijk weer business as usual is...Hopelijk niet!

C.G. de Beaufort

(..)McLaren-teambaas Eric Boullier: "Technisch gezien hebben wij nog steeds Jenson Button, maar waarschijnlijk moeten wij bij Ferrari aankloppen als wij op het laatste moment iemand nodig hebben."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/229638/inzetten-paul-di-resta-bij-williams-racing-legt-probleem-bloot

Hoezo? Ze hebben toch de Vries die in de Formule 2 rijdt? Vandaag en gisteren werd'ie 2x derde...

Groet,

C.G. de Beaufort

Matthijs

De Vries is niet van het niveau Vandoorne, in de juniorseries althans. Bovendien wil je geen rookie inzetten als je voor 1 race een rijder nodig hebt.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 30 juli 2017 - 16:42:41
De Vries is niet van het niveau Vandoorne, in de juniorseries althans. Bovendien wil je geen rookie inzetten als je voor 1 race een rijder nodig hebt.


Aan de andere kant...Di Resta had al sinds 2013 geen GP meer gereden... :)