Gok de Pole [03] Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

Gestart door BMW.WilliamsF1, 14 november 2014 - 17:01:17

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

De laatste race van het seizoen zit er op. Hamilton is wereldkampioen geworden. Ook voor de pilot van Gok de Pole zit het er op.

Deze keer is de winnaar Matthijs! Gefeliciteerd met je overwinning.

Ik zelf heb het algemene klassement gewonnen. Een beetje saai, maar voor volgend seizoen hoop ik wel op meer tegenstand :D

Uitslag Grand Prix van Abu Dhabi:

01 - ( 488 punten ) = Matthijs
02 - ( 405 punten ) = Gerard
03 - ( 376 punten ) = BMW.WilliamsF1
04 - ( 302 punten ) = Sabai
05 - ( 285 punten ) = Perton
06 - ( 253 punten ) = Jeroen
07 - ( 252 punten ) = Jehoentelaar
08 - ( 145 punten ) = Franky R.
09 - ( 105 punten ) = C.G. de Beaufort


Einstand Gok de Pole 2014:

01 - ( 944 punten ) = BMW.WilliamsF1
02 - ( 933 punten ) = Matthijs
03 - ( 839 punten ) = Sabai
04 - ( 812 punten ) = Jeroen
05 - ( 787 punten ) = Perton
06 - ( 706 punten ) = Jehoentelaar
07 - ( 537 punten ) = C.G. de Beaufort
08 - ( 405 punten ) = Gerard
09 - ( 340 punten ) = Franky R.
10 - ( 271 punten ) = LucvanDijk
11 - ( 222 punten ) = gloudiesaurus

Ik hoor wel wat jullie er van vonden en of jullie misschien ideeën hebben om hier volgend seizoen een leuk spelletje van te maken? En wat kunnen we doen om meer spelers te krijgen? Want gemiddeld 9 of 10 per race is eigenlijk wel te weinig als je ziet hoeveel mensen hier zitten :)

Matthijs

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 24 november 2014 - 14:16:07
Ik zelf heb het algemene klassement gewonnen. Een beetje saai, maar voor volgend seizoen hoop ik wel op meer tegenstand :D
Waarom denk je dat ik vroeg voor dubbele punten voor deze race! ;)

Dank je wel voor het organiseren en voor mij mag het volgend jaar gewoon in de algemene Formule 1 map. Krijg je ook veel meer tegenstanders.

Jozef

Ik ga proberen volgend jaar mee te doen, maar dan zal ik er wel regelmatig aan herinnerd moeten worden vrees ik. :-[

En saai zou ik dat klassement nu toch niet noemen, maar een dikke procent verschil in punten tussen jou en Matthijs. ;)

Jehoentelaar

Spelletjes als deze zijn altijd een leuke meerwaarde op een forum en ze kunnen leiden tot een toename aan het aantal actieve deelnemers op het forum an sich. Sowieso voorstander van om volgend jaar verder te gaan. :)

Perton


C.G. de Beaufort

Jammer nu weer, de tijden werden geschreven toen het avonds werd c.q. de zon ondergang werd ingezet. Ik had een tijd gezet met een complete zonneschijn. Aha, dom dus. Maar goed, volgend jaar dan beter. Weer wat geleerd... :)

Groet,

C.G.

Sabai

Citaat van: C.G. de Beaufort op 24 november 2014 - 19:12:31
Jammer nu weer, de tijden werden geschreven toen het avonds werd c.q. de zon ondergang werd ingezet. Ik had een tijd gezet met een complete zonneschijn. Aha, dom dus. Maar goed, volgend jaar dan beter. Weer wat geleerd... :)

Groet,

C.G.

Je bent niet de enige ik heb die fout ook gemaakt.

0634

Ai,ai... net van het podium gekukeld zeg. Bummer.

Maar goed, dit was opwarmen. Zeker blijven doen BMW! Leuk.

Franky R.

Ik ben niet eens laatste geworden... :P ...Even kortsluiten met Peter. Dan kunnen we kijken of er een specifieke ruimte voor kan worden ingezet.


En dan wil ik wel een promo voor je schrijven op de frontpage, BMW! ;) ;) ;)