Gok de Pole [02] Grand Prix van Brazilië - Interlagos

Gestart door BMW.WilliamsF1, 03 november 2014 - 09:29:27

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 04 november 2014 - 23:39:55
Citaat van: Jehoentelaar op 04 november 2014 - 18:03:51
Nah nee, dan gaan de spelletjes in de war raken met de 'inhoudelijke' topics.

Dit is anders een heel inhoudelijk topic hoor :P

Nee, ff serieus :)

Zelf zat ik er ook aan te denken dat het misschien op het F1 gedeelte wat meer spelers zal trekken. Ik heb een beetje het idee dat men op dit forumonderdeel wat minder kijkt dan op het F1 gedeelte. Maar ik ben hier geen moderator, dus heb er niks over te zeggen helaas :(

Daarom haalde ik het ook aan. Ik moest even zoeken naar het topic omdat ik hier eigenlijk nooit ķijk.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 05 november 2014 - 07:16:43


Daarom haalde ik het ook aan. Ik moest even zoeken naar het topic omdat ik hier eigenlijk nooit ķijk.


Embrace yourself, explore the forum... ;D
En waarom zou je dat niet doen, het forum verkennen? Dat is net zoiets als een Ferrari 458 kopen, maar nooit harder rijden dat 95 km/u... :P



BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1


C.G. de Beaufort

Weersverwachting Interlagos

Nou, zo te zien komt er 5mm regen aan, maar ook zonneschijn. Dat wordt moeilijk. Maar okay, mijn pole is 1:13.831

Groet,

C.G.

Franky R.


Sabai

Als ik vt1 zo bekijk verwacht ik dat we weer te hoog zitten met z'n allen.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Franky R. op 07 november 2014 - 15:36:14
Damn, vergeten een tijd te noemen... :-[

Misschien dan dit topic toch maar in de Formule 1 forum opnemen..  :(

Groet,

C.G.


BMW.WilliamsF1

Ja ze zitten na VT2 al laag in de 1:12. Dat gaat makkelijk een 1:11 worden morgen in de kwali..als het droog blijft.

En idd, misschien beter in het F1 deel plaatsen dit topic. Ook al hoort het daar niet echt thuis, maar hier komt het niet echt van de grond vrees ik. Of we moeten betere reclame maken ;)

Sabai


Franky R.

#27
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 november 2014 - 19:58:01
Ja ze zitten na VT2 al laag in de 1:12. Dat gaat makkelijk een 1:11 worden morgen in de kwali..als het droog blijft.

En idd, misschien beter in het F1 deel plaatsen dit topic. Ook al hoort het daar niet echt thuis, maar hier komt het niet echt van de grond vrees ik. Of we moeten betere reclame maken ;)


PM naar Peter [Gloudisaurus] sturen...de eindbeslissing ligt bij hem. Maar ik denk ook aan een soort koppeling in de topic van een GP. Zo van: De GP van Brazilie [voorbeschouwing plus feitjes] en hier kun je meedoen aan Gok de Pole. Zoiets.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Franky R. op 07 november 2014 - 22:17:09
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 november 2014 - 19:58:01
Ja ze zitten na VT2 al laag in de 1:12. Dat gaat makkelijk een 1:11 worden morgen in de kwali..als het droog blijft.

En idd, misschien beter in het F1 deel plaatsen dit topic. Ook al hoort het daar niet echt thuis, maar hier komt het niet echt van de grond vrees ik. Of we moeten betere reclame maken ;)


PM naar Peter [Gloudisaurus] sturen...de eindbeslissing ligt bij hem. Maar ik denk ook aan een soort koppeling in de topic van een GP. Zo van: De GP van Brazilie [voorbeschouwing plus feitjes] en hier kun je meedoen aan Gok de Pole. Zoiets.

Goed idee, Frank.  :)

Groet,

C.G.

0634

MAar de OP van een GP-topic staat ook maar even in beeld. Daarna scrollt iedereen door naar de nieuwste post.