Gok de Pole [01] Grand Prix van Amerika - Austin

Gestart door BMW.WilliamsF1, 23 oktober 2014 - 23:00:43

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2014
 

 
Grand Prix van Amerika - Austin

In het voorstel topic werd mij de vraag gesteld of ik komend seizoen Gok de Pole wil organiseren. Ik heb dit spel op verschillende forums jarenlang georganiseerd en wil graag onderzoeken of er hier ook animo voor is. Daarom lijkt het me leuk om de laatste 3 Grand Prix van het seizoen dit te gaan proberen. Bij voldoende animo zal ik voor 2015 het hele seizoen dit spel organiseren. Wat is Gok de Pole? Heel simpel, raadt de pole tijd tot op de duizendste nauwkeurig. Degene die er het dichtste bij zit krijgt de meeste punten met een maximum van 500. Onderaan deze post vind je de link naar de site met het reglement. Lees dat even door, dan wordt alles duidelijk. Het stukje over de bonuspunten gaat dit jaar nog niet in, maar geeft vast een indicatie qua puntentelling.

Dan nu de Grand Prix van Amerika. Na een pauze van 3 weken gaan we naar Austin. Max Verstappen zal hier voor de 2e maal in actie komen tijdens een vrije training. Drie weken geleden werd de allereerste GP van Rusland verreden. De race stond niet bepaald bol van de spanning. Hamilton won en heeft zijn voorsprong in het kampioenschap vergroot. Kan Rosberg hier nog wat aan doen of zal Hamilton zijn voorpsrong verder uitbreiden? We gaan het allemaal zien. Voor nu veel succes met het gokken van de pole! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 31 oktober 16:00 CET



Eerder gereden poles in Austin:

2013: 1:36.338, Sebastian Vettel - Red Bull 
2012: 1:35.657, Sebastian Vettel - Red Bull


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en de tussenstand

Jehoentelaar

Heel erg awesome! Hoop dat het van de grond komt hier. :)

1:37.427


Kootje

Sorry, maar dit is niets voor mij. Wel leuk dat je het organiseert, dus hopelijk is het animo hoog. Have fun! :)


Sabai



Jehoentelaar

Volgens mij was ik een beetje optimistisch met een 37'er.

Perton

Regel 3:

3. De editfunctie is toegestaan tot het begin van de eerste vrije training. Editen na het begin van de eerste vrije training is niet toegestaan. Dit zal gecontroleerd worden aan de hand van de tijden onderaan de post.

0634

Regel 4: behalve voor mensen uit de provincie Groningen.

Ai. Da's nou jammer.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 22:53:35
Regel 4: behalve voor mensen uit de provincie Groningen.

Ai. Da's nou jammer.

;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Je mag nog editen hoor :)

Uhm, maar weet niet of hier ook onderaan het topic komt te staan als er ge-edit is.

Eens ff een kleine test uitvoeren :D

Edit, werkt dus alleen als er een reply onder staat. Dan weet ik dat ;)

LucvanDijk


Perton

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 25 oktober 2014 - 20:17:09
Je mag nog editen hoor :)

Uhm, maar weet niet of hier ook onderaan het topic komt te staan als er ge-edit is.

Eens ff een kleine test uitvoeren :D

Edit, werkt dus alleen als er een reply onder staat. Dan weet ik dat ;)
Niet helemaal waar, gebeurt ook wel als er geen reply onder staat. Denk dat er een tijdslimiet op zit ofzo.