Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Geer


Wings

Inderdaad erg jammer. Manor heeft bestaansrecht verworven. Met zéér weinig budget zo nu beter presteren dan waar het materiaal toe in staat is. Ik heb / had wel wat met Manor. Een beetje het Minardi van nu.

Robbert65

Het is nog niet helemaal gedaan met Manor.
Het is de management-BV die in surcéance is. Het racebedrijf is onaangetast.

Er moet wel een andere investeerder gevonden worden, Fitzpatrick krijgt het in zijn eentje niet meer gefinancieerd. Het is ook kort dag. Dat betekent,  dat er nog een week of zes zijn om het financieel rond te breien. Twee dingen die het veroorzaakten: De Indonesische investeerders rond Haryanto dokten maar de helft van wat er verwacht werd en Sauber tikte in Brazilië Manor van de top tien. Dat laatste kost ongeveer elf miljoen euro.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Het kan ook zijn dat er iemand staat te wachten tot het laatste moment om zo alles voor een appel en een ei te kopen.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 08 januari 2017 - 19:39:39
Het kan ook zijn dat er iemand staat te wachten tot het laatste moment om zo alles voor een appel en een ei te kopen.

Ik hoop het...

Maar het is toch de 10e plek die Manor nu in de problemen brengt:
http://www.gppits.net/nieuws/verliezen_van_tiende_plek_was_de_druppel_-_fitzpatrick/

Hoe wrang moet dat zijn voor Nasr? Hij zou misschien nog bij Manor terecht kunnen, maar uitgerekend hij scoorde de punten voor Sauber waarvoor de Manor de 10e plek mis liep.

Er waren wat geruchten omtrent Ricardo Geleal die met geld uit Azië (Indonesische KFC) het team overnemen samen met Ron Dennis maar deze gesprekken zijn in december vast gelopen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ik zou t erg jammer vinden als Manor er dit seizoen niet bij zou zijn :( Vindt het wel een leuk team. In ieder geval leuker dan wat Sauber tegenwoordig is.

Robbert65

Vind ik ook. Leuke mensen, mooie livery en tenues, zoals iemand hier al eerder zei: doet denken aan Minardi.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 09 januari 2017 - 11:38:03
Ik zou t erg jammer vinden als Manor er dit seizoen niet bij zou zijn :( Vindt het wel een leuk team. In ieder geval leuker dan wat Sauber tegenwoordig is.

Ik ook. En ze reden vorig jaar met twee echte talenten, Ocon en Wehrlein.

Zou zonde zijn nu we er Haas er eindelijk bij hebben, dat er dan weer een ander team weg valt  :(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Robbert65 op 09 januari 2017 - 15:59:22
Vind ik ook. Leuke mensen, mooie livery en tenues, zoals iemand hier al eerder zei: doet denken aan Minardi.

Met exact dat gevoel heb ik de mensen weersproken die Manor als kiespijn zullen missen.

C.G. de Beaufort

Helaas, Manor Racing is vrijdag failliet verklaard. Er rijden dus maar 20 bolides mee in de openingsrace.

http://www.telegraaf.nl/telesport/27512795/__Formule_1_verliest_team__.html

Groet,

C.G. de Beaufort





gloudiesaurus

Eeuwig zonde!  :(
Ook meteen geen Nasr en Haryanto op de grid in Australië.

Manor maakte de laatste jaren toch sportieve keuzes en had met Ocon en Wehrlein een hele leuke line up. Jammer dat het nu voorbij is.

Die race in Brazilië is toch de doodsteek geweest.
Voor de sport was het misschien wel beter dat Ocon of Wehrlein daar 8e werd... Sauber is veilig dankzij haar nieuwe eigenaren. Maar goed als als als...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/amerikaanse_zakenman_bracht_bod_uit_op_manor/

Toch jammer als je dit leest! Nu heeft Stephen Fitzpatrick helemaal niets...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is