Spa: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 24 augustus 2014 - 15:31:03

« vorige - volgende »

Vonden we van Spa?

10
0 (0%)
9
2 (11.1%)
8
11 (61.1%)
7
2 (11.1%)
6
2 (11.1%)
5
1 (5.6%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634


Perton

Objectief gezien zou ik ook voor een 8 gaan, maar aangezien ik de vorige twee races heb gemist en het voor mij dus de eerste race in heel lange tijd was, genoot ik extra en heb ik een 9 gegeven.

FolkertE

ondanks de uitval beurt van Hamilton: 8,5. afgerond? 8.

Kootje

8-

Toffe race, lekker veel actie en 'n spannend slot.

Pancake Shield

8. Het was een 7, maar het gevecht in de laatste rondes tussen Vettel, Magnussen, Button en Alonso maakt het net een 8.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Leuke race gezien die weer een hoop in zich had: 8!

Arthur

Als die aktie op het einde er niets geweest was [Alonso, Button, Magnussen] dan was het een 4 geweest. Door die aktie een 5. Verder snel saai door die blonde aktie van Rosberg. Weinig aktie en spanning verder. Snel vergeten dus!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 20:46:07
Saai?

Laat ik duidelijk zijn: SAAI !!!!

Maar dat was mijn beleving ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 20:46:07
Saai?

Ik was er ook niet kapot van. Alleen het begin en het einde waren leuk, alles wat er tussen in zat vond ik niet geweldig.

Een zesje..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Wings


Arthur

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 21:33:25
Citaat van: Arthur op 24 augustus 2014 - 20:54:21
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 20:46:07
Saai?

Laat ik duidelijk zijn: SAAI !!!!

Maar dat was mijn beleving ;)

;D

Maar ik vond het echt niet geweldig. Begin okay maar snel anticlimax, in het midden helemaal niets en het einde even leuk met Alonso en consorte. Dat was het...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1


Maikel0230

8,5/10

Controverse en een vette race, eau rouge/Raidillon die eindelijk terug een 'bocht' zijn geworden.

wat wil een mens nog meer?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25