Auteur Topic: 2014 Historic Grand Prix  (gelezen 5100 keer)

Franky R.

  • Redactielid
  • GPPits mythe
  • *****
  • Berichten: 15456
    • Bekijk profiel
    • https://frankyremtlaaaat.wordpress.com/
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #45 Gepost op: 06 september 2014 - 19:12:25 »
Maar die moeten niet piepen. De teams, coureurs en de Duitse fans zijn er dol op.
;)

Flying A

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • da was jammer
    • Bekijk profiel
    • Flying "A" RACING
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #46 Gepost op: 06 september 2014 - 21:01:15 »
Zandvoort moet overigens ook niet willen ooit nog een GP te krijgen. Nog 6 dagen en dan zijn we weer in de UK. Naar het walhallah van de historische autosport. Fantastisch!

Kootje

  • Gast
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #47 Gepost op: 06 september 2014 - 21:11:51 »
Even los vd aanpassingen die aan het circuit en de infrastructuur gedaan moeten worden, waarom zou Zandvoort dat niet moeten willen?

Jehoentelaar

  • Gast
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #48 Gepost op: 07 september 2014 - 00:57:20 »
Omdat de kans aanwezig is dat het circuit de dingen die het zo uniek maakt kwijtraakt door de eisen die de Formule 1 tegenwoordig stelt. Kijk maar wat er met Hockenheim en delen van Spa en Silverstone is gebeurd.

Kootje

  • Gast
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #49 Gepost op: 07 september 2014 - 08:09:11 »
Ik zei: "Even los vd aanpassingen", jij hebt het nu over aanpassingen. ;)

Overigens vallen die aanpassingen aan het circuit wel mee. Hier en daar zal grind plaats moeten maken voor asfalt, er moet 'n uitloop[strook komen bij de Arie Luyendijk bocht (Bos Uit), en er moet 'n nieuw pitcomplex komen. Voor dat nieuwe pitcomplex is 'n kjleine aanpassing van de lay-out noodzakelijk, de Hugenholtzbocht zal daarvoor moeten verdwijnen, maar of dat nu zo erg is? Als toeschouwer zou ik daar iig niet van wakker liggen, misschien als coureur wel.


Flying A

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • da was jammer
    • Bekijk profiel
    • Flying "A" RACING
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #50 Gepost op: 07 september 2014 - 10:34:21 »
Omdat de kans aanwezig is dat het circuit de dingen die het zo uniek maakt kwijtraakt door de eisen die de Formule 1 tegenwoordig stelt. Kijk maar wat er met Hockenheim en delen van Spa en Silverstone is gebeurd.

Dit dus. Zandvoort zal niet zandvoort meer zijn. Het is natuurlijk een Mickey mouse baantje voor een F1. Laat ze aub wegblijven. Bouw dan het plan ergens in de polder. Hoewel dat natuurlijk ook nooit gaat gebeuren.

Franky R.

  • Redactielid
  • GPPits mythe
  • *****
  • Berichten: 15456
    • Bekijk profiel
    • https://frankyremtlaaaat.wordpress.com/
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #51 Gepost op: 07 september 2014 - 10:45:26 »
Omdat de kans aanwezig is dat het circuit de dingen die het zo uniek maakt kwijtraakt door de eisen die de Formule 1 tegenwoordig stelt. Kijk maar wat er met Hockenheim en delen van Spa en Silverstone is gebeurd.

Dit dus. Zandvoort zal niet zandvoort meer zijn. Het is natuurlijk een Mickey mouse baantje voor een F1. Laat ze aub wegblijven. Bouw dan het plan ergens in de polder. Hoewel dat natuurlijk ook nooit gaat gebeuren.


Joh, als alle plannen en dagdromen zouden worden geconcretiseerd....Dan hadden we minimaal vier F1-waardige banen in Nederland. ::)


Lelystad, in de omgeving van Eindhoven, Noord-Limburg en naar ik meen het gebied rond Aalburg [langs de A16]...allemaal plannetjes, maar ondertussen.

Jehoentelaar

  • Gast
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #52 Gepost op: 07 september 2014 - 16:45:56 »
Assen zou nog het meest logisch zijn. Maar daar valt niet fatsoenlijk te racen met iets anders dan motoren, dus dat zal niet heel gauw gebeuren.

En uiteindelijk is Spa ook maar net over de grens, dus waar hebben we het eigenlijk over.

Perton

  • Gast
Re: 2014 Historic Grand Prix
« Reactie #53 Gepost op: 07 september 2014 - 20:03:29 »
Die ChampCar-race ooit in Assen toonde aan waarom Assen nooit geschikt zal zijn voor Formule-auto's. En Assen zal van zijn leven niet aanpassingen doen om wl een leuk F1-circuit te worden.