Main Menu

F1 2014

Gestart door gloudiesaurus, 31 juli 2014 - 17:13:47

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/trailer_f1_2014/

Het is weer een nieuw topic waar. F1 2014 komt eraan, en ook F1 2015 is al aangekondigd.

F1 2014 dus nu op de PS3 en XBox360 en PC. F1 2015 is voor de PS4 en Xbox One en Pc.

De Carreer-modus is verder verbeterd in 2014, en de scenerios.
In 2015 wordt voor het eerst gewerkt met live updates.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

en welke verbeteringen zitten er in de careermodus?

gloudiesaurus

Dat heeft Codemasters nog niet gezegd. Dat volgt later.
Volgens Codemasters meer "diepgang".

In de trailer zie ik qua graphics ten op zichte van F1 2013 niet veel verschil.
Afgezien van de nieuwe rijder/ coureurs/ circuits.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Strak plan! Zo hoef ik voorlopig m'n PS3 niet te vervangen. Heb GT6 nog niet uitgespeeld, en wil me ook nog wagen aan Grid Autosport.  :P

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Het klinkt echt veel meer als een IndyCar dan een F1-auto in dit filmpje.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 31 juli 2014 - 17:50:07
Strak plan! Zo hoef ik voorlopig m'n PS3 niet te vervangen. Heb GT6 nog niet uitgespeeld, en wil me ook nog wagen aan Grid Autosport.  :P


GRID Autosport is redelijk, maar mij nog altijd te speels. Hoop vandaag of morgen mijn review af te hebben.

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 13 augustus 2014 - 11:30:10
Citaat van: Edwin90 op 31 juli 2014 - 17:50:07
Strak plan! Zo hoef ik voorlopig m'n PS3 niet te vervangen. Heb GT6 nog niet uitgespeeld, en wil me ook nog wagen aan Grid Autosport.  :P


GRID Autosport is redelijk, maar mij nog altijd te speels. Hoop vandaag of morgen mijn review af te hebben.

Ik heb inderdaad wat footage gezien op Youtube. Het ziet er allemaal redelijk simpel uit, de wagens draaien niet op hun voorwielen, maar gewoon 'op het midden'. Ik twijfel dus nog.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 13 augustus 2014 - 15:46:14
Citaat van: Franky R. op 13 augustus 2014 - 11:30:10
Citaat van: Edwin90 op 31 juli 2014 - 17:50:07
Strak plan! Zo hoef ik voorlopig m'n PS3 niet te vervangen. Heb GT6 nog niet uitgespeeld, en wil me ook nog wagen aan Grid Autosport.  :P


GRID Autosport is redelijk, maar mij nog altijd te speels. Hoop vandaag of morgen mijn review af te hebben.

Ik heb inderdaad wat footage gezien op Youtube. Het ziet er allemaal redelijk simpel uit, de wagens draaien niet op hun voorwielen, maar gewoon 'op het midden'. Ik twijfel dus nog.

Dat ook, maar ook teveel fantasie-circuits of ze gaan series opzetten maar dan rij je tegen de normale richting van een baan in.


Terwijl er flink is nagedacht om de baan zo vloeiend mogelijk te laten verlopen. Besturing met Speed Wheel is niet helemaal van je dattem, maar even puzzelen in de setup moet voldoende zijn om het stuurgedrag naar je smaak aan te passen.


Wat ik echt irri vond. De start...hoe je ook start, je verlies meteen hele meters en een a twee plekken bij de start...Grrrr...

Maar mijn review komt eraan hoor! ;)

Franky R.


Kootje

#11
Ziet er weer gelikt uit. 8)

Als die ook op de next-gen komt, dan schaf ik 'm misschien wel aan na de 2012 en '13 versies overgeslagen te hebben. :-\

Franky R.

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2014 - 16:17:06
Ziet er weer gelikt uit. 8)

Als die ook op de next-gen komt, dan schaf ik 'm misschien wel aan na de 2012 en '13 versies overgeslagen te hebben. :-\


Heb je al een PS4 of Xbox One, dan Kootje?

Kootje

Nee, maar eind november begin december wel. Moet ook wel, want 13 november komen AC Rogue voor de PS3 en AC Unity voor PS4 uit. Die heb ik beiden gepre-orderd. Zodra die binnen zijn ga ik eerst AC Rogue spelen, maar zodra ik die uitgespeeld heb is AC Unity aan de beurt en dan moet ik natuurlijk wel 'n PS4 in huis hebben. :)

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/game_review_f1_2014/


Als ik dit zo lees laat ik het spel dit jaar aan me voorbij gaan. Heb geen zin in een overbruggings game met auto's die niet lekker rijden. Hoe is het geluid eigenlijk?