24 uur van Spa-Francorchaps

Gestart door Benja, 25 juli 2014 - 10:54:04

« vorige - volgende »

Benja

Dit weekend is het de 24 uur van Spa-Francorchamps.

Ik ben vorig jaar halsoverkop naar daar gereden nadat ik de dag voordien kaarten had gewonnen, en ik vond het een schitterend evenement.

Nu heb ik dit jaar opnieuw kaarten gewonnen, maar ik kan helaas niet gaan. Ik wil er dan ook graag andere autosportliefhebbers een plezier mee doen.

Als je graag zou willen gaan, stuur me dan even een privébericht en dan mail ik ze je door.



gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


Jehoentelaar


gloudiesaurus

Zo dat zijn toch serieuze klappers...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG


Jehoentelaar

De volgende gigantische crash leidde tot de inzet van twee traumahelikopters en een lange rode vlag. Twee Ferraricoureurs zouden beiden bewusteloos zijn en hun toestand is nog niet bekend (maar het lijkt niet best te zijn). Wat een chaos.

Maikel0230

Nog maar eens bewijs dat Eau rouge zelfs de dag van vandaag nog steeds een uitdaging is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Ik hoorde dat de Vadim Kogay ook betrokken was. Is dat niet die idioot die nog geen wagen op de baan kon houden??

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 27 juli 2014 - 01:56:03
Ik hoorde dat de Vadim Kogay ook betrokken was. Is dat niet die idioot die nog geen wagen op de baan kon houden??

Jup...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 27 juli 2014 - 01:56:03
Ik hoorde dat de Vadim Kogay ook betrokken was. Is dat niet die idioot die nog geen wagen op de baan kon houden??
:P


Ik verwacht toch wel iets anders van een LANGEDUUR-wedstrijd..

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Je kunt de auto daar beneden bijna niet zien...

gloudiesaurus

Hoe hebben ze dit nu weer voor elkaar gekregen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Vrachtwagen niet op de handrem ofzo?  ???

Even wat anders, de 24 uur van Spa zat vol met crashes. Er gaan nu stemmen op dat coureurs hebben geroepen dat de bandenstapels een andere kleur moeten krijgen. Deze zijn nu 'Shell' Geel en Rood. Met andere kleuren zouden ze de vlaggen beter kunnen onderscheiden. Zit wat in, of complete onzin?