Spanje: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 11 mei 2014 - 15:54:49

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
2 (13.3%)
7
7 (46.7%)
6
1 (6.7%)
5
3 (20%)
4
2 (13.3%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Kootje

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2014 - 17:06:28
Ik snap ook echt niet dat mensen een 3 geven. Kan ik niet bij met mijn pet.

Daar kan ik met m'n pet ook niet bij, maar ja ... dat kan ik bij die 8 van jou ook niet. :P
Ik geef 'n mager 5je en dat komt alleen door de spanning vd laatste paar rondjes. Voor de rest was het alleen Vettel die me enigszins vermaakte, maar aangezien het 'm ook totaal niet moeilijk werd gemaakt verdient de race hierdoor geen goed cijfer imo.

0634

Tja, ik zie echt niet wat er verkeerd aan deze race was. Geen klassieker hoor, dat beweer ik niet (en ik gaf ook eigenlijk een 7,5, maar kan ik niet geven), maar zat gevechten gezien, verschillende tactieken, enige spanning vooraan, leuke teamduels. Tja. Prima, niet groots, maar prima in mijn ogen. Maar goed, ieder uiteraard zijn eigen interpretatie. Ook niet iedereen vindt Kati Perry een lekker wijf.

Perton

Het punt van verschillende tactieken is dat je dat eigenlijk niet op de baan meekrijgt. Ik heb de race gevolgd tijdens een familiebezoek met geen informatie van commentatoren erbij, geen live timing erbij, etc. etc. en dan valt het eigenlijk niet zo op dat er spannende tactieken waren. Ik ben natuurlijk slim en wijs genoeg om te beseffen dat dat er wél was, maar dat is meer omdat ik al lang genoeg Formule 1 kijk. De actie an sich vond ik wel meevallen. Maar daarom gaf ik ook een 7 en geen onvoldoende ofzo.

Maikel0230

6

Als Vettel er niet was geweest en als er vooraan niet zo'n spanning was geweest was het maar een 3 of 4 geweest.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Klopt. Maar die waren er wel ;).

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2014 - 19:52:37
Klopt. Maar die waren er wel ;).

En daarom geef ik ook een 6 ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Ik probeer met alle wil van de wereld te bedenken waarom ik een voldoende moet geven. Was China belabberd, hier vond ik echt niets aan... Echt geen aktie te bedenken waar ik een WOW gevoel bij kreeg....!!! Positief blijven maar en een 4 [waar een 2 te rechtvaardigen is?]

Sad but true :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Een 7. Het middenstuk was erg saai, het einde maakte dat met gevechten tussen Alonso en Raikkonen en Hamilton en Rosberg dat nog even spannend werd goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fietser

Aangezien dit jaar elke race van mij 1 vast punt aftrek krijgt vanwege het eco-geluid, doneer ik deze Spaanse GP een dikke zeuven. Prima dus. Buiten kolereweer, binnen - op mijn fat screen, verwarming hoog, de kat op schoot - zag ik veel gevechten, verschillende strategieën, weinig foutjes bij rijders en pitcrews, nauwelijks uitvallers, weinig incidenten, interessante lichaamstaal bij betrokkenen achteraf en life BBC-coverage.
Veel beter krijg je het niet, als liefhebber die geen voorkeur heeft voor een bepaald team of rijder.

Fabian

7'tje. Aardige race en leuke gevechtjes.

Figge

Ik zeg ik heb wel eens saaiere versie van de spaanse GP meegemaakt. Een 7. Of Nico echt nog maar 1 rondje nodig had durf ik te betwijfelen. Maar er was iig strijd. Vettel subliem. Volgens mij je niet meer van iemand verwachten die van P15 start.

robbert

leuk dat er mensen zijn die deze gp nog leuk vonden. Ikzelf vond het toch ook leuk voor barcelona-normen. Er wordt toch al gestreden voor plaatsen en niet zoals vorige seizoen, treintje rijden