TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Tuesday

Citaat van: Sabai op 06 mei 2017 - 16:30:51
http://www.gppits.net/nieuws/autoriteit_consument_en_markt_tegen_gratis_f1_van_ziggo/


Ze moeten zich ook wel weer overal mee bemoeien. Het is toch een keuze van de consument ? Altijd maar dat betuttelende! Ik heb zelf geen ziggo meer maar kijk gewoon via de duitse. Ik zeg gewoon lekker zo laten zoals het is ziggo doet dat heel goed zo.
wees blij dat dat soort organisatie's bestaan, die zorgen nl voor een eerlijke markt. Een betaalzender overnemen en vervolgens alleen aan je eigen klanten gratis aanbieden is wel enigzins dubieus. Een tv-aanbieder moet zenders aanbieden, niet zelf zenders beheren.

Jehoentelaar

De aanwezigheid van een dergelijke organisatie is belangrijk, maar soms heb ik het gevoel dat ze wel erg ver gaan en ook wel graag af en toe in de picture willen staan.

Verder is er volgens mij voldoende mediavrijheid dat elke TV-aanbieder zelf zenders mag opstarten. Denk alleen maar aan vrij standaard dingen als informatiekanalen.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 06 mei 2017 - 22:54:16
De aanwezigheid van een dergelijke organisatie is belangrijk, maar soms heb ik het gevoel dat ze wel erg ver gaan en ook wel graag af en toe in de picture willen staan.

Verder is er volgens mij voldoende mediavrijheid dat elke TV-aanbieder zelf zenders mag opstarten. Denk alleen maar aan vrij standaard dingen als informatiekanalen.
dat laatste mag zeker, maar dat zorgt wellicht juist voor de mazen in de wet waar nu gebruik van wordt gemaakt. Er gebeuren nu dingen die volgens mij nooit de bedoeling waren, vandaar ook dat ze willen gaan kijken of ze de regels aan kunnen scherpen of dat ze zelfs met de huidige regels al in kunnen grijpen. Laat ze klanten maar over gaan halen met een goede service en een goede prijs ipv zich met dit soort praktijken bezig te houden.

Sabai

Elke provider mag toch zijn eigen zender aanbod bepalen. En wie de rechten heeft van iets mag zelf bepalen hoe het uitgezonden word.Met voetbal is het al jaren zo.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 07 mei 2017 - 08:36:31
Elke provider mag toch zijn eigen zender aanbod bepalen. En wie de rechten heeft van iets mag zelf bepalen hoe het uitgezonden word.Met voetbal is het al jaren zo.
zeker, maar er was altijd een scheiding tussen zenders en aanbieders.

-Nino-

Vanavond Frits van Eerd en Jan Lammers aan tafel bij Eva Jinek om daar te praten over de 24h Le Mans.

C.G. de Beaufort

Morgen, dd. 22/06/2017, is een documentaire van 2 uur over Senna.  Aanvang is op Ned-3 om 22.05.

Groet,

C.G. de Beaufort


Franky R.

Citaat van: C.G. de Beaufort op 21 juni 2017 - 19:09:32
Morgen, dd. 22/06/2017, is een documentaire van 2 uur over Senna.  Aanvang is op Ned-3 om 22.05.

Groet,

C.G. de Beaufort


http://www.gppits.net/nieuws/m/kijktip_3doc_senna/


En bedankt voor de tip... :)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

het is wel echt leuk zeg!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


Robbert65

nu live op Ziggo open kanaal een herhaling van het F1 live in London event.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Vanavond op Belgie 2 om 21.15 : Thierry Boutsen.

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Herhaling vandaag, om 19.00 uur.

Groet,

C.G. de Beaufort


robbert

op dit moment is er bij ons, in belgie, op tv, een reportage over belastingonduikers. Hier wordt ook aandacht besteed aan Hamilton, toen hij in 2012 samen met toenmalige vriendin de belastingen ontweek