TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Edwin90

Citaat van: Gerard op 30 april 2014 - 16:16:54
Leuke tip

Wanneer wordt er een uitzending gemaakt/uitgezonden over Ratzenberger?

Sky Sports heeft deze week 'Senna week'. Allemaal docu's over Senna en ook Ratzenberger. Maar in hoofdzaak Senna. Soms verschijnen deze wel eens op Youtube, of je moet even het internet doorzoeken voor een download  ;)

Perton

The Last Teammate
Former F1 world champion Damon Hill visits the Imola circuit to relive his memories of the fateful weekend that claimed the lives of Ayrton Senna and Roland Ratzenberger in 1994.

Journalists Special
Simon Lazenby is joined by Murray Walker, Maurice Hamilton and David Tremayne to discuss the life and career of three-time F1 world champion Ayrton Senna.

Echoes of The Past
Formula 1 reporter Nigel Roebuck offers his thoughts on Ayrton Senna and shares some of his personally-recorded interviews with the legendary Brazilian.

Teds Notebook
Ted Kravits visits the Mclaren Technology Centre (MTC) to have a look at some of Sennas old cars and talk a bit about his career.

Deze vier zijn al geweest en staan allemaal al op Youtube/soortgelijke sites. Deze komen nog:

30 april

Remembering Ratzenberger
A look back at the life and career of Roland Ratzenberger on the 20th anniversary of his death. The Austrian lost his life during qualifying for the 1994 San Marino Grand Prix.

Prost On Senna
In a previously unseen interview, four-time world champion Alain Prost gives an insight into his iconic rivalry with former adversary Ayrton Senna.

1 mei

A Winning Partnership
McLaren boss Ron Dennis looks back at his hugely successful partnership with Ayrton Senna. The Brazilian won all three of his world titles with the British team.

Legends Of F1 - Senna
Steve Rider pays tribute to the life and career of Formula 1 great Ayrton Senna. Includes interviews with Ron Dennis, Alain Prost and Gerhard Berger.

2 mei

The F1 Show - Senna Tribute
Natalie Pinkham and Rachel Brookes pay tribute to Ayrton Senna and Roland Ratzenberger, 20 years on from their tragic deaths. Johnny Herbert, David Brabham and Richard Williams join them.

Gerard

Ik heb sky niet op dè kabel.. jammer

gloudiesaurus

Ik ook niet...

Hier een link naar the last teammate:
http://www.youtube.com/watch?v=EFUZuMBPq9o

Op Youtube in HD te bekijken.

Ik heb geen problemen met links naar streams/ youtube etc. zolang de streams maar niet illegaal zijn  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 01 mei 2014 - 11:47:16
Ik ook niet...

Hier een link naar the last teammate:
http://www.youtube.com/watch?v=EFUZuMBPq9o

Op Youtube in HD te bekijken.

Ik heb geen problemen met links naar streams/ youtube etc. zolang de streams maar niet illegaal zijn  :)

Dank je wel!! ik heb Gisteravond de ducu Senna nog gekeken op RTL7, het blijft indrukwekkend..

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 01 mei 2014 - 11:47:16
Ik ook niet...

Hier een link naar the last teammate:
http://www.youtube.com/watch?v=EFUZuMBPq9o

Op Youtube in HD te bekijken.

Ik heb geen problemen met links naar streams/ youtube etc. zolang de streams maar niet illegaal zijn  :)

Al weet je zelf ook wel dat deze video binnen een paar dagen wellicht van het net gehaald zal zijn.  ;)

gloudiesaurus

Als Sky hem zelf heeft geplaatst niet denk ik  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: gloudiesaurus op 01 mei 2014 - 21:49:39
Als Sky hem zelf heeft geplaatst niet denk ik  :)

Sky plaatst alleen video's op hun eigen website en natuurlijk zijn die enkel in het V.K. te bekijken, zelfs hide my ass heeft daar geen effect op.

@SDG Youtube downloader is in zo'n geval je beste vriend.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 01 mei 2014 - 21:52:37
Citaat van: gloudiesaurus op 01 mei 2014 - 21:49:39
Als Sky hem zelf heeft geplaatst niet denk ik  :)

Sky plaatst alleen video's op hun eigen website en natuurlijk zijn die enkel in het V.K. te bekijken, zelfs hide my ass heeft daar geen effect op.

@SDG Youtube downloader is in zo'n geval je beste vriend.

Ik had hem al elders gevonden, maar ik mag helaas niet vermelden waar...  ;)

Perton

Komend weekend Historische Grand Prix van Monaco. Ik heb het zelf nog nooit gezien, maar schijnt enigszins populair te zijn. Motors TV besteedt er bijzonder veel (live) aandacht aan

Franky R.

Citaat van: Perton op 05 mei 2014 - 00:12:56
Komend weekend Historische Grand Prix van Monaco. Ik heb het zelf nog nooit gezien, maar schijnt enigszins populair te zijn. Motors TV besteedt er bijzonder veel (live) aandacht aan


Dat is zeker een evenement waar ik ook graag bij zou willen zijn...Dank voor de tip, al kan ik MotorsTV niet ontvangen.

gloudiesaurus

Ik ook niet  :(

Via deze link: http://www.fiaf3europe.com/livestream.html is aankomend weekend gratis de Formule 3 in Pau met Max Verstappen te bekijken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 05 mei 2014 - 17:13:33
Ik ook niet  :(

Via deze link: http://www.fiaf3europe.com/livestream.html is aankomend weekend gratis de Formule 3 in Pau met Max Verstappen te bekijken  :)


Ah, dank...hoe ik niet meer op Youtube te wachten :)

Perton

Oja, daarover gesproken, vraagje aan al mijn kameraden hier. Zou het mogelijk zijn de resultaten van F3 (behalve in het Verstappen-topic uiteraard) redelijk spoilervrij te houden op dit forum? Want alle drie de F3-races zijn delayed uitgezonden op Motors TV, en uiteraard kan ik ze via de stream kijken, maar door precies die Delayed-uitzendingen mee te pakken, vallen ze precies tussen alle andere races die ik wil volgen. Zo kan ik race 3 mooi kijken als F1 is afgelopen, in plaats van tegelijkertijd. Misschien dat meer mensen met Motors TV deze tactiek willen toepassen, dus het zou fijn als met name het raceverloop van race 3 niet tegelijk ook in het F1-topic wordt gepost.

Bij voorbaat dank namens alle delayed-kijkers :)

SDG

Citaat van: Perton op 05 mei 2014 - 17:55:48
Oja, daarover gesproken, vraagje aan al mijn kameraden hier. Zou het mogelijk zijn de resultaten van F3 (behalve in het Verstappen-topic uiteraard) redelijk spoilervrij te houden op dit forum? Want alle drie de F3-races zijn delayed uitgezonden op Motors TV, en uiteraard kan ik ze via de stream kijken, maar door precies die Delayed-uitzendingen mee te pakken, vallen ze precies tussen alle andere races die ik wil volgen. Zo kan ik race 3 mooi kijken als F1 is afgelopen, in plaats van tegelijkertijd. Misschien dat meer mensen met Motors TV deze tactiek willen toepassen, dus het zou fijn als met name het raceverloop van race 3 niet tegelijk ook in het F1-topic wordt gepost.

Bij voorbaat dank namens alle delayed-kijkers :)

Goed voorstel, dat we uiteraard ook voor de supportklassen van de F1 (GP2 en GP3) kunnen aanhouden.