TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Robbert65

zoek even op Reddit of er iets is. anders sky streamen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

-Nino-

Ik ben geen F1-volger zoals de meeste hier, dus ik weet niet of er aanstaande maandag ergens getest wordt, maar ik kwam dit bij maandag 08 augustus 2016 tegen op de website van Ziggo Sport: http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview   Het staat nog niet in de reguliere gids op de website, maar wel bij de pay per view sectie.  Ik vermeld het hier maar even, want ik weet niet of dit in een ander topic thuis hoort waar misschien vaker gekeken wordt.

Jozef

Ik denk dat Ziggo zelf iets wil testen met hun uitzendingen of zo. Het is zomerpauze in de F1, dan zijn zelfs de fabrieken van de teams verplicht gesloten zodat iedereen op vakantie kan. ;)

BMW.WilliamsF1


gloudiesaurus

BELGISCHE COUREUR STOFFEL VAN DOORNE IN CNN MOTORSPORTPROGRAMMA THE CIRCUIT

Nu de coureursmarkt voor het seizoen van 2017 zich af begint af te tekenen gaat het CNN programma The Circuit op zoek naar de belangrijkste kanshebbers voor deelname aan de Formule 1. CNN's Amanda Davies gaat karten met McLaren's reserve coureur Stoffel Vandoorne, die nadrukkelijk wordt getipt als vervanger van Jenson Button in het team McLaren voor het volgende seizoen. Daarnaast een ontmoeting met Mercedes koppel Pascal Wehrlein en Esteban Ocon en aandacht voor de factoren die van invloed zijn op de mogelijkheden voor deze jonge coureurs om hun dromen waar te maken.

The Circuit wordt uitgezonden op vrijdag 9 september om 17.30 uur
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1


Arthur

Ben benieuwd of het inhoudelijk iets voorstelt...  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tessa

Aankomende maandag 5 september om 19:00 uur is Max Verstappen te gast bij Ziggo's Peptalk

https://ontdek.ziggo.nl/sport/peptalk/max-verstappen-dorian-rijsselberghe

gloudiesaurus

Thnx voor de tip, ik ga kijken!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ga zeker kijken (waarschijnlijk opnemen en dinsdag kijken ;)).

Dat nieuwe programma op RTL7 heb ik ook zitten kijken. Ze hebben op zich wel leuke oude beelden, maar om nou te zeggen geweldig?? Nou nee :)

Robbert65

RTLGP; het was een knullige versie van De Grote Jan Lammers Show. wrakhout TV. maar ach, je moet zoiets een kans geven. Misschien wordt t nog wat...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Ik vond het tenenkrommend. Okay, er waren enkele mooie beelden maar verder [inhoudelijk] was het frut. Of je moet de [langdurige!] reclame ook als inhoudelijk willen beschouwen...

Vrees dat ik geen tijd vrij maak voor deel 2 !
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 05 september 2016 - 09:47:08
RTLGP; het was een knullige versie van De Grote Jan Lammers Show. wrakhout TV. maar ach, je moet zoiets een kans geven. Misschien wordt t nog wat...

Vond het ook tegen vallen.

Sowieso heel veel reclame... en de items waren wel erg kort en vaak in slecht kwaliteit.
Ben ook benieuwd wie ze allemaal gaan vragen voor die shows, in het magazine komen vaak dezelfde mensen aan bod. Die heb je na 2 shows wel gezien  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tessa

Citaat van: Tessa op 03 september 2016 - 09:37:57
Aankomende maandag 5 september om 19:00 uur is Max Verstappen te gast bij Ziggo's Peptalk

https://ontdek.ziggo.nl/sport/peptalk/max-verstappen-dorian-rijsselberghe

het interview van verstappen bij peptalk was wel leuk.
Gewoon een rustig babbeltje van een kwartiertje.

En nee, ik was er niet op tijd bij om dat live te bekijken, maar het is via de Max verstappen app (nog steeds) prima terug te zien.
En zo bleek die app dan eindelijk nuttig te zijn  ::)