Vadim Kogay: het kan altijd erger!

Gestart door Heart of Light, 25 april 2014 - 11:51:51

« vorige - volgende »

Heart of Light

Vergeet Maldonado! Er is een nieuwe held in de autosport!

Vol trots presenteer ik u Vadim Kogay, een Russische coureur:




Vadim is een 50-jarige Russische zakenman die inmiddels al twaalf races heeft gereden in zijn carriere. Hij rijdt momenteel in de Blancpain Endurance Series. Daar doet hij het bijzonder... uh, bijzonder.

Kijkt u vooral naar dit prachtige filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=O4HSpx3aBq8

Niet alleen heeft Vadim genoeg grind verzameld om een strand mee te vullen, hij reed ook zijn pitbox voorbij en liet de wagen in z'n versnelling staan toen hij uitstapte. Vlak daarna viel de Ferrari van ellende uit elkaar. Grappig genoeg stond de wagen eerste in z'n klasse voordat Vadim instapte.

Ik zeg: Formule 1 materiaal!

Matthijs

Het is altijd goed om af en toe van dit soort gasten te hebben. Doet ons realiseren dat het eigenlijk best moeilijk is om een raceauto hard over een circuit te sturen en dat voelt goed.

Heart of Light

Hij rijdt zoals ik rijd in een F1 Simulator. :D

Sphinx

Ik herinner me Sven Hannawalds gastoptreden in het voorprogramma van de 24 u van de Nurburgring een paar jaar terug. Hij reed mee in een GT demo die alleen het GP circuit gebruikte en hij verremde zich IEDERE ronde in de Mercedesarena; een geluk dat daar uitloopstroken lagen. Hij verzamelde geen grind, hij legde een prima laagje rubber voor de driftshow die na hen kwam ;) Gelukkig leerde hij wél vrij snel bij

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Haha, leuk dat er toch her en der nog van die mafkezen opduiken. :)

Edwin90

Race licentie bij de Russische verwant van de Becel verkregen? :P

Fabian

Toptalentje hoor. Zo reed ik als drie jarige ook op de pc met m'n racestuurtje

gloudiesaurus

Lol, wel vermakelijk zo'n coureur op het circuit  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Ach,


Hij ramde geen anderen van de baan, maar die man vroeg wellicht iets te veel van zijn Ferrari...Hij is ook geen 25 jaar meer. Denk dat dat meespeelt. Enne, hoe komt die Kogay [Ko GAY] toch aan een licentie om in zo'n bak te racen?
:P :P :P

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 28 april 2014 - 22:40:01
Ach,


Hij ramde geen anderen van de baan, maar die man vroeg wellicht iets te veel van zijn Ferrari...Hij is ook geen 25 jaar meer. Denk dat dat meespeelt. Enne, hoe komt die Kogay [Ko GAY] toch aan een licentie om in zo'n bak te racen?
:P :P :P


Via het officiële site ontdekt dat Kogay 45 jaar is ipv 50. Dan is zijn fysiek geen excuus en heeft die men nul talent, maar wel de centjes om zich in te kopen?

Matthijs

Prima dat je een passie hebt, zonder dat je het talent hebt. Ik bedoel, de meeste van ons zitten ook wel eens in een kart maar we zijn lang niet allemaal goed of snel. Dus in dat opzicht begrijp ik Vadim volkomen.

Alleen, ik hoop dat hij beseft dat dit te hoog gegrepen is voor hem. Hij kan de auto niet op de baan houden en hij is een gevaar voor de andere rijders (die wél rijden voor het kampioenschap en tonnen per race investeren). Ik bedoel: welke idioot gaat nu een duel aan direct nadat je weer uit de grindbak de baan op komt? Zelfs Maldonado zou snappen dat dat niet zo slim is.

Sabai

Ik verbaas me erover dat de man geen zwarte vlag heeft gekregen.  Wat een gevaar die mafkees.

Sphinx

over mafkezen gesproken, herinnert iemand zich deze nog nog nog nog:

http://www.youtube.com/watch?v=s2Bpoa0x3NE

Team TDS versus Team Oregon in 2012. Begon met een startcrash waarbij Wim Beelen twee Oregon auto's elimineert. Zowel B. Schothorst (TDS) als Alberto Costa (Oregon) konden nog kampioen worden en de vierde auto van Oregon, een Italiaan die onder de naam "Old Navajo" stond ingeschreven ging letterlijk jagen op Schothorst om hem uit de race te rammen. Volgens mij is die Navajo figuur vervolgens tegen een ban voor alle Renault Cups aangelopen. En helaas werd Costa kampioen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Heart of Light