Ik word oud

Gestart door SDG, 25 januari 2014 - 20:10:50

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Kootje op 26 januari 2014 - 11:02:37
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 10:20:59
Welnee. Ik zou geen 20 meer willen zijn.

Niet? ???

Ik wel hoor, was de mooiste tijd van m'n leven. Niet dat ik nu diep ongelukkig ben ofzo, maar toch .... toen was m'n leven nog zo heerlijk vrij en zorgeloos, en dat kan ik van m'n leven nu niet zeggen.

Ik sluit me bij jouw aan Kootje. Ik zou zo weer 20 willen zijn fysiek in de kracht van mijn leven en geen zorgen. Nu alleen maar financiële verplichtingen problemen met mijn heupen en een hoop zorgen hoe nu verder.

0634

Citaat van: Kootje op 26 januari 2014 - 12:06:34
Heee .... we leven in de tijd vd cougar en de milf, dus .... dat vrouwenargument gaat niet meer op. ;D
Maar een vrouw van 35 is voor mij geen cougar, he. ;)

Kootje

Nu niet nee, maar wel als je nog 20 was geweest. ;)

0634

Citaat van: Sabai op 26 januari 2014 - 12:08:15
Citaat van: Kootje op 26 januari 2014 - 11:02:37
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 10:20:59
Welnee. Ik zou geen 20 meer willen zijn.

Niet? ???

Ik wel hoor, was de mooiste tijd van m'n leven. Niet dat ik nu diep ongelukkig ben ofzo, maar toch .... toen was m'n leven nog zo heerlijk vrij en zorgeloos, en dat kan ik van m'n leven nu niet zeggen.

Ik sluit me bij jouw aan Kootje. Ik zou zo weer 20 willen zijn fysiek in de kracht van mijn leven en geen zorgen. Nu alleen maar financiële verplichtingen problemen met mijn heupen en een hoop zorgen hoe nu verder.

Het heeft denk ik ook niet met leeftijd te maken maar met de omstandigheden. Die zijn voor mij nu beter dan toen, dus wil ik niet terug. Voor jou geldt het andersom blijkbaar, dus zou je zo terugwillen. Ik denk dus eigenlijk dat leeftijd op zich niet eens de bepalende factor is, maar de omstandigheden.

0634

Citaat van: Kootje op 26 januari 2014 - 12:32:02
Nu niet nee, maar wel als je nog 20 was geweest. ;)

Maar toen vond ik vrouwen van 35 niks meer en ging ik voor leeftijdsgenoten.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 12:33:02
Het heeft denk ik ook niet met leeftijd te maken maar met de omstandigheden. Die zijn voor mij nu beter dan toen, dus wil ik niet terug. Voor jou geldt het andersom blijkbaar, dus zou je zo terugwillen. Ik denk dus eigenlijk dat leeftijd op zich niet eens de bepalende factor is, maar de omstandigheden.

En daarmee sla je de spijker op z'n kop.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 10:20:59
Welnee. Ik zou geen 20 meer willen zijn.

Ik zou wel weer twintig willen zijn, maar dan met de levenservaring die ik nu heb... 8)

Jehoentelaar

Ik ben twintig en het bevalt uitstekend. 8)

T.Nuvolari

ZOu ook geen 20 meer willen zijn. Mijn leven is nu veel rijker dan 13 jaar geleden en was toen niet echt minder zorgeloos.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 26 januari 2014 - 15:12:14
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 10:20:59
Welnee. Ik zou geen 20 meer willen zijn.

Ik zou wel weer twintig willen zijn, maar dan met de levenservaring die ik nu heb... 8)


Me too. Als ik mezelf op 20-jarige leeftijd zou tegenkomen, had ik hem gezegd bepaalde zaken heel anders aan te pakken. Gewoon dat stukje levenservaring en wijsheid overbrengen.

Jehoentelaar

'Hoe grijzer, hoe wijzer,' zegt men wel eens. :)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 26 januari 2014 - 23:02:25
'Hoe grijzer, hoe wijzer,' zegt men wel eens. :)


Alleen is bij vooralsnog beperkt gebleven tot vier grijze haartjes... 8)

T.Nuvolari

Als het er maar 4 zijn telt dat niet hé Franky.

Kootje

Citaat van: M@rc op 27 januari 2014 - 20:28:34
Als het er maar 4 zijn telt dat niet hé Franky.

Nee .... alleen als het je laatste 4 haren zijn, maar anders .... :P

Franky R.

Citaat van: M@rc op 27 januari 2014 - 20:28:34
Als het er maar 4 zijn telt dat niet hé Franky.


Gelukkig maar, hahahaha!


En Kootje...ik heb al mijn haren nog, dus dat zit wel goed... ;)