Florida Winter Series 2014

Gestart door Maikel0230, 20 januari 2014 - 20:53:09

« vorige - volgende »

janke

Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar


Perton

Uitslag eerste training:

http://fws.alkamelsystems.com/Results/01_2014/03_SEBRING/63_SEBRING/201401251000_FREE%20PRACTICE%201/03_Classification_FREE%20PRACTICE%201.PDF

Latifi weer snelste, net als tijdens de test. Verbaas ik me eigenlijk over, want zo goed was ie niet in de Formule 3. Maar goed, Calderón vierde en zij is sowieso niet echt goed, dus heel veel zegt het niet. Verstappen vijfde, sneller dan Marciello en kart-concurrent Stroll. Seconde verschil met Latifi, maar met rondetijden van boven de 2 minuten kan ik daarmee leven.

In de tweede training nog geen tijd neergezet (als enige). Geen idee of ie is gecrasht of problemen heeft ofzo, maar ideaal is het allerminst. Maar zoals iemand al zei (ik weet niet of dat hier was, of dat ik dat ergens anders las), goed eigenlijk dat hij in deze raceklasse allemaal fouten maakt en tegen problemen aanloopt. Dan kan hij daar straks in de Formule Renault een stuk beter mee omgaan.

Perton

Tweede training afgelopen. Verstappen toch nog in actie. Tweede, als enige binnen een seconde van Marciello. :) (0,497 om precies te zijn). Van de Laar trouwens derde.


Perton

Derde training, Latifi weer snelste, Verstappen tweede op 45 duizendsten (wat natuurlijk niks is met die rondetijden) en met 9 ronden was alleen Fuoco minder productief. Bovendien zette Verstappen in de vierde van negen ronden zijn tijd neer en deed Latifi dat in zijn 14e ronden, dus laat in de sessie.

Kootje


Perton

Zesde, op bijna 1,2 van Latifi

Laatste training nu bezig, Verstappen zet het ronderecord (in deze raceklasse, dus gewoon beste tijd van het weekend, maar dan wat Telegraaf-stijl gebracht) even bijna seconde sneller dan wat er tot nu toe is gereden. Nog half uurtje.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

He ik zie trouwens nu pas dat er een Ben Anderson meedoet. Zou dat die Autosport-journalist zijn die af en toe raceauto's mag testen, of is er een coureur die toevallig net zo heet en die door Ferrari helemaal niet was bevestigd?

-edit- Twitter geeft me antwoord:

Ben Anderson ‏@BenAndersonAuto  4 uur
Survived my 1st morning in the @Florida_WS @sebringraceway
A very bumpy track! Was going well til I spun on new tyres on my out lap! #billy

Vraag me af of ie ook gaat racen of alleen testen.

Maikel0230

Tja een echt fatsoenlijke entry list krijgen we niet. Ik begrijp dat er andere coureurs rijden dit weekend maar dat moet je dan maar weer raden, typische Italiaans zeker 8)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Zal ook wel zo blijven met die rode vlag.

Maikel0230



Well done ladie! Verstappen kan goed mee, zie ik graag.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Toch jammer dat er alleen naar Verstappen gekeken wordt, terwijl vd Laar het ook gewoon goed doet in de trainingen.
Nu eens zien of ze het vandaag in Q1, Q2 en race 1 ook zo goed doen.