Florida Winter Series 2014

Gestart door Maikel0230, 20 januari 2014 - 20:53:09

« vorige - volgende »

Fabian

Volgens mij heeft Max een klein ongelukje gehad...


Perton

1. Latifi 1.17.693
Marciello
Fuoco
Calderón
Van de Laar
Jones
7. Verstappen 1.18.083
Stroll
Romanov
Bosak
Kasai

Geen zin om alle tijden over te typen dus heb alleen de snelste en Verstappen gedaan :P

Kootje

Mwah .... 4/10e toegeven op de snelste valt best mee. Ook leuk om te zien dat Dennis vd Laar daar nog weer tussen staat.

Maikel0230

Nou hij zal deze testsessie niet meteen vergeten dankzij die crash.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Ik hoop dat er voor de eerste race dit weekend wel een steampje beschikbaar zal zijn, want naar wat tijden zitten staren daar zit ik niet op te wachten Ferrari!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kronos

Citaat van: Maikel0230 op 23 januari 2014 - 11:47:06
Ik hoop dat er voor de eerste race dit weekend wel een steampje beschikbaar zal zijn, want naar wat tijden zitten staren daar zit ik niet op te wachten Ferrari!

Ik deel je mening en buiten dat is het ook niet echt de meest onderhoudende liveticker.
Zo heb ik wel eens een GP2 race gevolgd enkel via de tijden, daar was tenminste nog commentaar te zien aan de rechterzijde.

Ik heb echt geen idee of er überhaupt beelden gemaakt worden, kan me toch bijna niet voorstellen dat ze die kans laten liggen?! Het is toch allemaal extra reclame en dat is toch juist de reden dat Ferrari / Fiat dit allemaal opzet in de USA.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.


Maikel0230

#24
Ach Ferrari is een team dat in 2013 nog haar auto lanceerde via een stream die geen HD ondersteunde  ::)

Mij verwondert van de Italianen niets meer, men zegt wel eens vaker dat je vooroordelen niet letterlijk mag nemen maar qua sociale media is Ferrari echt de traagste van de klas.

Ik had zelfs van die tweet geen reactie verwacht maar het lukte toch, misschien omdat ik 'editorial staff http://gppits.net' in mijn banner heb staan hebben ze toch maar gereageerd  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Franky R. op 23 januari 2014 - 17:29:21
Citaat van: Maikel0230 op 23 januari 2014 - 13:47:07
:P




Een commerciële misser van Ferrari IMHO...

Wist niet dat Ferrari hier mee wat vandoen heeft. Is toch Abarth.? Ferrari doet hier voor een klein deel toch aan mee met hun academie?? ???
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Zoals ik het begreep is dit "kampioenschap" opgezet door Ferrari, maar gebruiken ze auto's uit de Formule Abarth, beide onderdeel van FIAT.

Perton

Volgens mij heeft Ferrari gewoon oude Abarth-auto's opgekocht. Sterker nog, Abarth bestaat niet eens meer. Als in: die raceklasse gaat voortaan met de dit jaar ingegane (is dat een woord?) FIA Formule 4-regels verder als het Italiaanse Formule 4-kampioenschap.

Dus de Tatuus-auto's zijn denk ik überhaupt niet meer beschikbaar om mee te racen. Tenzij ze dus worden opgekocht door een andere partij, Ferrari in dit geval.

janke

#28
Vanmiddag om 16.00 CET beginnen ze weer. Vandaar doen ze vier stints. Heb een livetiming gevonden. Of die vanmiddag werkt. ???

http://livetiming.alkamelsystems.com/fws  #practices
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar