Klassiekers

Gestart door Flying Fin, 30 december 2013 - 22:09:48

« vorige - volgende »

Flying Fin


janke

#1
De Tomaso Mangusta.

Some things are too important to be left in the past.

Wings

Ik had je link gefixed alleen is deze erg groot. Dit forum heeft geen autoresize. Verder vind ik de Pantera écht rete gaaf! Zelf al eens een rondje Assen mee gedaan.................................................[als bijrijder].

janke

Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Chevrolet Corvette C2 Convertible 1965

Jehoentelaar

Porsche 911 S Coupé (1968)


T.Nuvolari

Ferrari California Spyder 1960 één van mijn absolute favorieten.


Kootje

Dit is mijn natte droom


Porsche 550 Spyder 1953

Wings

Citaat van: M@rc op 04 januari 2014 - 23:32:40
Ferrari California Spyder 1960 één van mijn absolute favorieten.



Lijkt me geen originele. Wat ik op het eerste oog al zie is een andere grille [zonder lampen] en een stoel met verstelbare hoofdsteun. Volgens mij was dat één geheel. Verder vind ik Ferrari's van dat tijdperk wel erg gaaf!

T.Nuvolari

Originele is inderdaad iets minder "uitgesproken" dan deze. Maakt me niet zoveel uit of het 100% origineel is, vind hem wel cool.  ;)

Vind de Ferrari's van toen veel mooier dan wat ze tegenwoordig uit hun fabriek sturen.

Wings

Laatst in een F430 gezeten. Alsof je plaatsneemt in een vliegtuigcockpit. Mee eens dat het de charme en het karakter mist van vroeger maar toch....bruut hoor. Liefde op het eerste gezicht bestaat wel. Enfin, één van mijn favoriete Ferrari's:


janke

Vliegtuigcockpit, is dat zo? Vond het nogal meevallen. Maargoed ieder zijn mening en smaak. Ik heb op een ander forum wel eens gezegd dat er na de 512BB en de F40 weinig spannends aan is aan een Ferrari. Natuurlijk het ultime, buiten kijf. Maar niet mijn ding. Gelukkig sta ik niet alleen met mijn mening ;)

Ferrari 512BB

Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Oké Janke. Dus als jij een Ferrari wint dan geef je hem cadeau aan mij?!  ;)  ;)  ;)

Kootje

#13
Citaat van: janke op 09 januari 2014 - 22:35:22
Vliegtuigcockpit, is dat zo? Vond het nogal meevallen. Maargoed ieder zijn mening en smaak. Ik heb op een ander forum wel eens gezegd dat er na de 512BB en de F40 weinig spannends aan is aan een Ferrari. Natuurlijk het ultime, buiten kijf. Maar niet mijn ding. Gelukkig sta ik niet alleen met mijn mening ;)

Inderdaad ... hoewel Ferrari best 'n aantal (zéér) fraaie bolides af heeft geleverd in de loop der jaren, is het ook niet mijn ding.


Citaat van: Fabian op 10 januari 2014 - 08:42:35
Oké Janke. Dus als jij een Ferrari wint dan geef je hem cadeau aan mij?!  ;)  ;)  ;)

Ik weet niet wat Janke er mee doet, maar ik accepteer 'm wel hoor. :) Daarna rijd ik direct naar Pon in Leusden en ruil 'm in voor 'n Porsche. ;D
Dat zal weliswaar geen klassieker zoals deze worden, maar toch ....


janke

#14
Citaat van: Fabian op 10 januari 2014 - 08:42:35
Oké Janke. Dus als jij een Ferrari wint dan geef je hem cadeau aan mij?!  ;)  ;)  ;)

Nee Fabian dan heb je pech. Zou er een paar weken mee knallen, en dan ga ik naar de Porsche snoepwinkel in Heteren. Misschien staat daar nog een 911 3,3 Turbo van rond 1976. Uiteraard met de Fuchs velgen. Hou je nog geld over om een Ferrari 328 GTS erbij te nemen. ;) Twee echte klassiekers.



Some things are too important to be left in the past.