''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

He was also, with Prof Gerard Saillant, behind the creation of the "FIA Institute Faculty" (FIMF), which will seek to consolidate the expertise of motor sport doctors and medical staff around the world, on the model of professional associations.

(wikipedia)

Ja dus.

janke

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 21:02:35
He was also, with Prof Gerard Saillant, behind the creation of the "FIA Institute Faculty" (FIMF), which will seek to consolidate the expertise of motor sport doctors and medical staff around the world, on the model of professional associations.

(wikipedia)

Ja dus.

Lijkt me die Harstein toch geen sarcast of?
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Nee normaal is ie erg sarcastisch bedoel ik. Maar het lijkt me niet dat ie nu een tweet over iets anders gaat plaatsen als hij weet dat iedereen het gaat opvatten alsof het om Schumi gaat.

Fabian


Panis woont in Grenoble en staat te wachten voor het ziekenhuis

rafael25


Fabian

Nu is Harstein wel duidelijk. Ging dus ws wel over Schumacher gezien zijn laatste twee tweets. Al blijft de eerste over one bit niet duidelijk

janke

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 21:07:05
Nee normaal is ie erg sarcastisch bedoel ik. Maar het lijkt me niet dat ie nu een tweet over iets anders gaat plaatsen als hij weet dat iedereen het gaat opvatten alsof het om Schumi gaat.

Praat me bij over zijn sarcasme Perton. Het is een professor in medicals. Kan me niet voorstellen dat een zeg maar dokter grapjes de wereld in helpt. Maar misschien zit ik wel fout. Doktoren zijn door de bank genomen wel oprecht. Die vertellen toch geen smoesjes?
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Nee gewoon in zijn tweets normaalgesproken is ie sarcastisch, maar dat zegt ie zelf ook: Anesthetist, ER doc, ex-professional passenger. Grouchy and opinionated. But not sarcastic. Not at all. Oh no.

Naja hij zegt het op een sarcastische manier :P



Maar dat heeft verder niks met Schumacher te maken.

janke

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 21:15:51
Nee gewoon in zijn tweets normaalgesproken is ie sarcastisch, maar dat zegt ie zelf ook: Anesthetist, ER doc, ex-professional passenger. Grouchy and opinionated. But not sarcastic. Not at all. Oh no.

Naja hij zegt het op een sarcastische manier :P



Maar dat heeft verder niks met Schumacher te maken.

Zekers heeft dat niets met Schumacher te maken. Ik was alleen maar nieuwsgierig.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Onoficieel

21 H 30: The driver suffers from a brain hemorrhage, according to RMC Sport . His wife and two of his children with him.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Er wordt van alles geroepen nu... het is wachten op een officieel statement.
Hopelijk valt het mee.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

CitaatSandra Baumgartner ‏@Sky_SandraB 5m

still no official statement about #Schumacher- french media say he has a cerebral haemorrhage #ssnhd #f1sky

Zelfde als hierboven, maar misschien hebben ze ook dezelfde bron. Als ik de vertaalmachine aanzet is het iig een bloeding in de kleine hersenen als ik het goed begrijp.

gloudiesaurus

Er wordt ook gesproken van alleen een hoofdwond.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Niet normaal. Zit al de hele dag op Twitter met mn snufferd en zie van alles voorbij komen. Hoe handig was het geweest om een bericht er uit te doen met een korte update en een aankondiging van morgenochtend komen wij met een statement. Of gewoon een korte update per uur. Nu doen ze de gehele tijd niets en gaan der berichten rond over een hersenbloeding en de ene meldt dat het slechts om een hoofdwond gaat.

gloudiesaurus

Wellicht is nog niet alles duidelijk Fabian...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is