''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Perton

Ja, maar ik post er eigenlijk nooit. Gaat me veel te snel daar om me in een discussie te mengen.

Maikel0230

De toestand van Schumi zou echt kritiek zijn, er is ondertussen een neuroloog overgebracht door de Gendarmerie vanuit Parijs... :-\

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Gary Hartstein ‏@former_f1doc 5m
I don't like this one bit.

Als hij het al openlijk op Twitter zegt..

Gerard

Citaat van: Maikel0230 op 29 december 2013 - 19:18:23

Eigen schuld dikke bult maar ik hoop dat het niet ernstig is en wens hem en zijn familie veel sterkte toe.
Eens... Off piste skiën is gewoon 'not done', ook niet voor koning Friso of Keizer Schumi... Hij heeft waarschijnlijk een hersenschudding.. hopelijk leert hij hiervan! Opgeblazen gedoe.. pff

Fabian

Dat opgeblazen gedoe creëert men zelf. Ze komen niet met een statement en dan gaat men speculeren. Dat is logisch Gerard.

Perton

Le Dauphine speculeert niet. Die zijn ter plaatse en die zeggen dat de situatie verslechtert is.

Wallie

Bah ik schrik hier van! Hopelijk komt het goed met Schumi!!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Maikel0230

Wat de situatie nerveus maakt is dat men zolang wacht om een statement naar buiten te brengen, zoiets voorspeld weinig goeds, maar ik blijf hopen op een goede afloop.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 20:31:48
Gary Hartstein ‏@former_f1doc 5m
I don't like this one bit.

Als hij het al openlijk op Twitter zegt..
Maar waar heeft hij het over? Staat niet uitdrukkelijk iets over Schumacher. Kan dus ook over iets anders gaan.

Fabian

Formula 1 News ‏@Formula1_com  5m
#F1 Sky News have reported that a world leading neuroscientist has been brought in to examine Shumacher after his skiing incident

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 29 december 2013 - 20:45:54
Wat de situatie nerveus maakt is dat men zolang wacht om een statement naar buiten te brengen, zoiets voorspeld weinig goeds, maar ik blijf hopen op een goede afloop.
Was ook zo bij Surtees, Simoncelli en Wheldon en in zekere zin Simonsen. Maargoed, dat waren ongelukken op het circuit, dus ik verbind daar verder geen conclusies aan.

@Fabian, Hartstein is een sarcastische vent, maar niet zo sarcastisch dat ie zo'n bericht op die manier de wereld in gaat brengen.

Perton

Citaat van: Fabian op 29 december 2013 - 20:47:41
Formula 1 News ‏@Formula1_com  5m
#F1 Sky News have reported that a world leading neuroscientist has been brought in to examine Shumacher after his skiing incident
Gérard Saillant, dezelfde die hem in 1999 behandelde en een goede vriend van Jean Todt is. Hoeft dus niet zoveel te betekenen.

Fabian

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 20:53:57
Citaat van: Fabian op 29 december 2013 - 20:47:41
Formula 1 News ‏@Formula1_com  5m
#F1 Sky News have reported that a world leading neuroscientist has been brought in to examine Shumacher after his skiing incident
Gérard Saillant, dezelfde die hem in 1999 behandelde en een goede vriend van Jean Todt is. Hoeft dus niet zoveel te betekenen.
Dat is niet Saillant. Die is er al de hele dag. Dit is een andere die Schumacher gaat onderzoeken. En wat betreft Hartstein. Kan niet ruiken wat die vent met een tweet bedoeld en aangezien hier niks over Schumacher bijstaat kan het net zo goed over wat anders gaan.

Perton

De tweet van Sky daarover is alweer van ruim 2 uur geleden, wat correspondeert met de timeline van Le Dauphine. Zolang die het nog niet over een tweede dokter hebben, zie ik geen reden om aan te nemen dat het om iemand anders dan Saillant zou gaan.

janke

Hebben Saillant en Harstein niet iets samen opgericht wat medical betreft in de F1?
Some things are too important to be left in the past.