''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Maikel0230

Het feit dat het statement op zich laat wachten voorspeld weinig goeds, nu komt daar nog eens bij dat ze op de Franse TV melding maken van een hersenbloeding en dat er nu geopereerd wordt.

Hoop houden dat het BS is en wachten op het communiqué van het management van Schumi.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

CitaatHe was taken to hospital and is receiving professional medical attention. We ask for understanding that we cannot give out continuous information about his health.

Dit was een deel van het originele statement. Daaruit haal ik eigenlijk precies wat jij wilt horen, maar dan wat minder uitgebreid.

Perton

Om even wat eventuele rare geruchten voor te zijn. Men loopt zich nu aan te stellen dat de site van Ralf Schumacher gewoon een zwarte pagina is zonder iets erop: dat is al maanden zo. Dus als je daar iets over tegenkomt, gewoon negeren.

Fabian

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 22:23:24
CitaatHe was taken to hospital and is receiving professional medical attention. We ask for understanding that we cannot give out continuous information about his health.

Dit was een deel van het originele statement. Daaruit haal ik eigenlijk precies wat jij wilt horen, maar dan wat minder uitgebreid.
Klopt, maar dat statement is van een aantal uren terug. Na dit statement ging de storm en de speculaties ook liggen. Er was duidelijkheid over het hoe en wat. Nu het speculeren weer begonnen is kun je dit het beste nog een keer naar buiten brengen. Want waarom gaat men speculeren? Omdat ze niks vertellen. Mochten ze niks nieuws weten gewoon lekker herhalen wat daar staat. Iedereen weet weer hoe het er voor staat.

Fabian

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 22:31:12
Om even wat eventuele rare geruchten voor te zijn. Men loopt zich nu aan te stellen dat de site van Ralf Schumacher gewoon een zwarte pagina is zonder iets erop: dat is al maanden zo. Dus als je daar iets over tegenkomt, gewoon negeren.
Had die dan nog een site?

Perton

Christian Nimmervoll ‏@MST_ChristianN 47s
#GetWellSoonSchumi management confirms "critical condition".

Mattzel89 ‏@Mattzel89 33s
Official press release confirms Michael Schumacher's serious condition. I hope he wins this race...


Heb het statement nog niet gezien, maar is er blijkbaar inmiddels wel.

Fabian

Heb ook nog niks gezien, maar het werd wel tijd.

Perton

Der Zustand des 44 Jahre alten Formel-1-Rekordweltmeisters ist nach Auskunft seines Managements vom Sonntagabend ,,kritisch". Der in Meribel verunglückte Schumacher erlitt laut Mitteilung ,,ein Kopftrauma mit Koma, das umgehend eine neurochirurgische Behandlung erforderte".

Bild. Coma dus. Maar goed, dat kan ook een kunstmatige zijn, dus dát lijkt me niet iets om van te zeggen OMG.

0634

Klinkt allemaal niet best... Hoop maar dat het goed komt.

SDG

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 22:38:40
Der Zustand des 44 Jahre alten Formel-1-Rekordweltmeisters ist nach Auskunft seines Managements vom Sonntagabend ,,kritisch". Der in Meribel verunglückte Schumacher erlitt laut Mitteilung ,,ein Kopftrauma mit Koma, das umgehend eine neurochirurgische Behandlung erforderte".

Bild. Coma dus. Maar goed, dat kan ook een kunstmatige zijn, dus dát lijkt me niet iets om van te zeggen OMG.

Inderdaad, dat was destijds met bv. Wendlinger ook het geval.

0634

Ik heb nog nooit van mn leven geskieed, dus ik heb er geen idee van, maar waarom gaan mensen (Schumi, Friso) in vredesnaam skieen in no-go-areas?

LucvanDijk

Citaat van: Jeroen op 29 december 2013 - 22:40:51
Ik heb nog nooit van mn leven geskieed, dus ik heb er geen idee van, maar waarom gaan mensen (Schumi, Friso) in vredesnaam skieen in no-go-areas?
Omdat ze zo goed kunnen skiën dat de gewone pistes "saai" zijn en omdat ze houden van risico, blijkbaar. Is trouwens zeker dat Schumi off-piste was?

Fabian

Citaat van: LucvanDijk op 29 december 2013 - 22:42:58
Citaat van: Jeroen op 29 december 2013 - 22:40:51
Ik heb nog nooit van mn leven geskieed, dus ik heb er geen idee van, maar waarom gaan mensen (Schumi, Friso) in vredesnaam skieen in no-go-areas?
Omdat ze zo goed kunnen skiën dat de gewone pistes "saai" zijn en omdat ze houden van risico, blijkbaar. Is trouwens zeker dat Schumi off-piste was?
Yep. Off-piste werd vanmiddag al bevestigd door het management meen ik

Perton

http://sid.de/?id=81&mid=20131229222901

@Jeroen: tsja waarom gaan mensen in vredesnaam met 300+ over een circuit racen?

Ik heb wel geskied. Ben niet zo goed dat ik veilig off-piste kan gaan, maar als je goed kan skiën dan zijn de betere rode pistes niet echt een uitdaging voor je en sommige zwarte ook niet.

En vaak is offpiste niet per se hetzelfde als een 'no-go-area', het houdt gewoon in dat het niet door de piste-eigenaren is geprepareerd, en dat je dus zélf goed moet uitkijken waar de bomen staan, waar de losse sneeuw ligt (denk aan Friso) of waar de rotsblokken liggen (denk nu aan Schumacher). Dat hoeft an sich niet heel gevaarlijk te zijn, zolang je maar oplet. Maar dat is het in feite ook als je in de bossen gaat mountainbiken. Dan moet je ook opletten waar je rijdt.

Ik weet niet waar Schumacher exact is gevallen, dus ik kan er geen oordeel over vellen. Maar dat hij off-piste aan het skiën was, zegt mij nog niet dat het ook echt een no-go-area was.

0634

Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 22:45:35
http://sid.de/?id=81&mid=20131229222901

@Jeroen: tsja waarom gaan mensen in vredesnaam met 300+ over een circuit racen?

Eens. Maar je kan je aan de regels houden en daarmee het gevaar enigszins beperken, en je kan natuurlijk nog een stap verder gaan.

(waarmee ik overigens niet zeg eigen schuld, dikke bult hoor, daarvoor is dit veel te heftig)