Auteur Topic: ''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''  (gelezen 94240 keer)

Jehoentelaar

• Gast
Re: ''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''
« Reactie #1695 Gepost op: 22 mei 2017 - 22:20:09 »
Weet niet wat de Duitse wetgeving zegt over dergelijke vergrijpen maar deze straf komt inderdaad behoorlijk karig over.

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #1696 Gepost op: 25 mei 2017 - 14:25:41 »
Is er geen overkoepelende Europese wetgeving? Bij arbeidsveiligheid is dat namelijk wel zo. Resultaat is dat de arbeidsomstandighedenwet niet veel verschilt met die van BelgiŽ of Engeland? Makkelijk om uit te wisselen van veiligheidspersoneel. Verschillen zitten voornamelijk in details -die je wel moet verfiŽren- en in het sanctioneren. 
Out Of Many, One People....

Franky R.

• Redactielid
  • GPPits mythe
    • Bekijk profiel
    • http://www.f1news.nl/img/private/9803.jpg
« Reactie #1697 Gepost op: 25 mei 2017 - 23:32:24 »
Is er geen overkoepelende Europese wetgeving? Bij arbeidsveiligheid is dat namelijk wel zo. Resultaat is dat de arbeidsomstandighedenwet niet veel verschilt met die van BelgiŽ of Engeland? Makkelijk om uit te wisselen van veiligheidspersoneel. Verschillen zitten voornamelijk in details -die je wel moet verfiŽren- en in het sanctioneren.
Sorry, je bent mij even kwijt...wat bedoel je precies?

Jehoentelaar

• Gast
« Reactie #1698 Gepost op: 26 mei 2017 - 11:53:54 »

Strafsrecht is zover ik weet per individuele lidstaat apart geregeld, behoudens een aantal hoofdzaken (met een toegestane doodstraf word je geen EU-lid, bijvoorbeeld).

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #1699 Gepost op: 26 mei 2017 - 17:47:44 »
Dan heb je dus geen kaas gegeten van de Duitse wetgeving. Al vraag ik mij af of er veel verschil is.

Jehoentelaar

• Gast
« Reactie #1700 Gepost op: 26 mei 2017 - 17:54:48 »
Thanks, captain obvious:

Weet niet wat de Duitse wetgeving zegt over dergelijke vergrijpen maar deze straf komt inderdaad behoorlijk karig over.

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #1701 Gepost op: 27 mei 2017 - 10:17:34 »
Ik bedoelde dat niet vervelend. Het was meer samenvattend. Was duidelijker geweest als 'inderdaad' erbij had gestaan.

Pancake Shield

• GPPits held
    • Bekijk profiel
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Donít talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock