''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Ik kan me niet herinneren het ooit te hebben gehad over of de juridische kant (lees: privacywet) van het verhaal. Maar ik geloof je als je zegt dat we het daarover al 3 jaar oneens zijn.

Arthur

Citaat van: Wings op 07 januari 2017 - 23:33:27
Ja precies. En de naasten (lees: Corina) kunnen best op hoofdlijnen vertellen wat de prognose is en eens per half jaar updates in 2 zinnen. De kritieken vind ik daarom terecht en deel ik.

Maar dat wil ze nu juist niet. En dat hebben wij maar te respecteren. Het is gewoon niet anders!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ik zou niet weten waarom ik dat moet respecteren. Accepteren wel maar respecteren absoluut niet.

lieven

Citaat van: Wings op 10 januari 2017 - 21:03:24
Ik zou niet weten waarom ik dat moet respecteren. Accepteren wel maar respecteren absoluut niet.

+1

Iedereen heeft recht op privacy klopt.
Maar moest heel mijn fortuin er gekomen zijn doordat ik zoveel fans had en dus goede sponsor contracten kon afsluiten dan zou ik me toch ergens iets verplicht voelen om een kleine update te doen.

Moet helemaal geen details zijn maar iets.

Tuesday

Citaat van: Wings op 08 januari 2017 - 07:49:15
Ik kan me niet herinneren het ooit te hebben gehad over of de juridische kant (lees: privacywet) van het verhaal. Maar ik geloof je als je zegt dat we het daarover al 3 jaar oneens zijn.
en na 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar etc, waarschijnlijk nog steeds. Continue herhaling van zetten.

Robbert65

kan het misschien zijn dat er gewoon niets te melden is? Wie zit er te wachten op een driemaandelijkse persbriefing met als inhoud: Er is niks veranderd en het gaat nog steeds ruk met Michael? Laat die mensen gewoon, die weten heus wel wat ze doen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Citaat van: lieven op 11 januari 2017 - 08:50:51
Citaat van: Wings op 10 januari 2017 - 21:03:24
Ik zou niet weten waarom ik dat moet respecteren. Accepteren wel maar respecteren absoluut niet.

+1

Iedereen heeft recht op privacy klopt.
Maar moest heel mijn fortuin er gekomen zijn doordat ik zoveel fans had en dus goede sponsor contracten kon afsluiten dan zou ik me toch ergens iets verplicht voelen om een kleine update te doen.

Moet helemaal geen details zijn maar iets.

Hij heeft zijn privéleven altijd afgeschermd. En dit is een ongeluk in de privésfeer. Waarom in godsnaam zou nu ineens er een verplichting zijn tot? Zie ik niet zitten.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Robbert65 op 11 januari 2017 - 10:15:34
kan het misschien zijn dat er gewoon niets te melden is? Wie zit er te wachten op een driemaandelijkse persbriefing met als inhoud: Er is niks veranderd en het gaat nog steeds ruk met Michael? Laat die mensen gewoon, die weten heus wel wat ze doen...

Als er niets te melden is dreig je niet met mensen voor het gerecht te slepen die iets loslaten over de situatie. Verder hoop ik niet dat het nog steeds ruk is en Michael nog steeds uitzichtloos in coma ligt. Waarom anders een non-profit organisatie oprichten? Opgeven is geen optie nee (hun credo) maar niet iedereen heeft tientallen miljoenen ter beschikking. En geen ziekenhuis laat jou 3 jaar in coma liggen als de situatie uitzichtloos is.

Wings

Citaat van: Arthur op 11 januari 2017 - 18:13:26
Hij heeft zijn privéleven altijd afgeschermd. En dit is een ongeluk in de privésfeer. Waarom in godsnaam zou nu ineens er een verplichting zijn tot? Zie ik niet zitten.

Schumacher heeft zijn privéleven nooit afgeschermd. Iedereen wist alles van de wereldkampioen: met wie hij getrouwd is, waar hij woont, wat zijn hobby's zijn, waar hij op vakantie ging, wat voor een auto's hij reed, wanneer Corina zwanger was, hoe zijn kinderen heten, toen zijn moeder overleed, hoe hij als jonge knul was en ga zo maar door. Op de Duitse TV verscheen hij met grote regelmaat in spelprogramma's en talkshows. Verder moeten we niet vergeten dat geen sporter groter is dan zijn achterban. Mede door de onvoorwaardelijke steun van zijn achterban kunnen de Schumachers doen voor Michael wat zij nu doen. Een onuitputtelijke geldbron tot op de dag van vandaag. Als je dan toch vindt dat het niemand een drol aangaat stop dan ook met geld putten uit deze bronnen. En lanceer dan geen non-profit organisatie met één of ander vaag doel waar zij zichzelf klaarblijkelijk het voorbeeld vinden voor anderen maar dat niet zijn omdat niemand weet wat dat daadwerkelijk inhoud. Het nooit opgeven, wat hun credo is, is niets meer dan een holle kreet. Maar hoe dan ook, op hoofdlijnen zijn fans updaten (al is het twee keer per jaar) siert hen. Dan geven zij een klein beetje respect terug van al dat respect wat zij in al de jaren hebben gekregen en op teren.

lieven

Citaat van: Wings op 12 januari 2017 - 22:39:22
Citaat van: Arthur op 11 januari 2017 - 18:13:26
Hij heeft zijn privéleven altijd afgeschermd. En dit is een ongeluk in de privésfeer. Waarom in godsnaam zou nu ineens er een verplichting zijn tot? Zie ik niet zitten.

Schumacher heeft zijn privéleven nooit afgeschermd. Iedereen wist alles van de wereldkampioen: met wie hij getrouwd is, waar hij woont, wat zijn hobby's zijn, waar hij op vakantie ging, wat voor een auto's hij reed, wanneer Corina zwanger was, hoe zijn kinderen heten, toen zijn moeder overleed, hoe hij als jonge knul was en ga zo maar door. Op de Duitse TV verscheen hij met grote regelmaat in spelprogramma's en talkshows. Verder moeten we niet vergeten dat geen sporter groter is dan zijn achterban. Mede door de onvoorwaardelijke steun van zijn achterban kunnen de Schumachers doen voor Michael wat zij nu doen. Een onuitputtelijke geldbron tot op de dag van vandaag. Als je dan toch vindt dat het niemand een drol aangaat stop dan ook met geld putten uit deze bronnen. En lanceer dan geen non-profit organisatie met één of ander vaag doel waar zij zichzelf klaarblijkelijk het voorbeeld vinden voor anderen maar dat niet zijn omdat niemand weet wat dat daadwerkelijk inhoud. Het nooit opgeven, wat hun credo is, is niets meer dan een holle kreet. Maar hoe dan ook, op hoofdlijnen zijn fans updaten (al is het twee keer per jaar) siert hen. Dan geven zij een klein beetje respect terug van al dat respect wat zij in al de jaren hebben gekregen en op teren.

+1

Vooral die non profijt is beetje zuur.
Als je het geld niet hebt mag je nog de beste bedoelingen hebben, maar die bedoelingen betalen niet de ziekenhuis facturen als je in coma ligt.

Wings

Dat ook nog eens. Niet iedereen beschikt over de financiële middelen waarover de Schumachers beschikken. Kortom, zoals eerder gezegd, een holle kreet. Want wat het inhoud en waarom zij zich de ambassadeurs voelen is ons allen onbekend.

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/afperser_familie_schumacher_veroordeeld/


Een veel en veel te lage straf...Zo'n misselijkmakend figuur geeft je toch het liefst een spuitje?! >:(

Wings

Ik las het. Verknipt figuur. Hij komt goed weg met een voorwaardelijke straf. Geen idee wat het effect moet zijn van deze straf maar het zal zijn doel niet treffen.

Sabai

Ze kunnen hem beter goede psychische hulp geven.

Franky R.

Citaat van: Wings op 19 mei 2017 - 09:15:02
Ik las het. Verknipt figuur. Hij komt goed weg met een voorwaardelijke straf. Geen idee wat het effect moet zijn van deze straf maar het zal zijn doel niet treffen.


Dat weten normale mensen zo als jij en ik...Maar rechters zijn kennelijk geen normale mensen. Die gast bedreigt mensen om een paar rotcenten, en ze laten hem bijkans gewoon gaan. Ik snap dat niet.