Zalig kerstfeest en gellukig nieuwjaar

Gestart door Maikel0230, 24 december 2013 - 16:55:12

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 31 december 2013 - 18:45:50
Ik wil toch nog even iedereen een fijne avond toewensen!
Hetzelfde Maikel. Ik ga zo slapen denk ik. Geef echt helemaal geen bal om Oud&Nieuw.

Wings

Serieus? Niet dat ik er veel om geef maar gaan slapen vind ik dan weer het uiterste. Dat voegt dan ook niks toe aan een leuke avond. Of ga je altijd zo vroeg slapen?

Franky R.

Citaat van: Wings op 31 december 2013 - 20:23:53
Serieus? Niet dat ik er veel om geef maar gaan slapen vind ik dan weer het uiterste. Dat voegt dan ook niks toe aan een leuke avond. Of ga je altijd zo vroeg slapen?


Succes hoor Fabian, slapen met al dat vuurwerk buiten...of er is niet veel van dat spul verkocht in de buurt waar je woont? :P
;)

T.Nuvolari


Gerard


Wings

Citaat van: Franky R. op 31 december 2013 - 22:10:04
Citaat van: Wings op 31 december 2013 - 20:23:53
Serieus? Niet dat ik er veel om geef maar gaan slapen vind ik dan weer het uiterste. Dat voegt dan ook niks toe aan een leuke avond. Of ga je altijd zo vroeg slapen?


Succes hoor Fabian, slapen met al dat vuurwerk buiten...of er is niet veel van dat spul verkocht in de buurt waar je woont? :P
;)

Jammer dat we niet weten waar hij woont. Hadden we een paar miljoenklappers afgestoken voor de deur. ;)

Nee, alle gekheid op een stokje, ik wens jullie allen al het goeds toe in het nieuwe jaar! Maak er wat moois van mensen!

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 januari 2014 - 02:38:51
Citaat van: Franky R. op 31 december 2013 - 22:10:04
Citaat van: Wings op 31 december 2013 - 20:23:53
Serieus? Niet dat ik er veel om geef maar gaan slapen vind ik dan weer het uiterste. Dat voegt dan ook niks toe aan een leuke avond. Of ga je altijd zo vroeg slapen?


Succes hoor Fabian, slapen met al dat vuurwerk buiten...of er is niet veel van dat spul verkocht in de buurt waar je woont? :P
;)

Jammer dat we niet weten waar hij woont. Hadden we een paar miljoenklappers afgestoken voor de deur. ;)

Nee, alle gekheid op een stokje, ik wens jullie allen al het goeds toe in het nieuwe jaar! Maak er wat moois van mensen!


Jongen,


Dat had ik 100% Poolse en illegale donderklappen onder zijn raam neergelegd, wuhahahahahahaha!
;D ;D ;D

Wings


Maikel0230

Eindelijk 2014 ingezet, op naar een mooi jaar voor de formule 1 fan!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Nee hoor ben uiteindelijk niet gaan slapen. Had het niet erg gevonden om wel te gaan slapen, maar goed het is 2014.

Kootje

Aan allen 'n fijn, mooi, gelukkig, gezond en sportief 2014 gewenst !!!
                                                                          en hopelijk is iedereen oudjaarsnacht heelhuids doorgekomen

Jehoentelaar

Gelukkig 2014 allen en tot forums in het nieuwe jaar. :)