Het mooiste design van 2009-2013?

Gestart door Jehoentelaar, 13 december 2013 - 23:10:02

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

De kleurstelling an sich wel, maar dat énorme "Red Bull" op de zijkanten had van mij niet gehoeven. Maar ja, ga dat maar uitleggen aan een bedrijf met zo'n agressieve en actieve marketingstrategie wat sport betreft.

Franky R.


gloudiesaurus

#17
3. De caterham maar dan wel met rechte neus



2.

De Sauber van dit jaar  :)

1.

De langzaamste maar wel een hele mooie, de HRT van 2012
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 11:49:33
Ik vind hem namelijk altijd zo schreeuwerig, daarom vraag ik het. Weinig smaakvol of sjiek, maar gewoon, bam, in your face. Dan vind ik de Caterham bijvoorbeeld veel smaakvoller ingekleurd.

Vind het wel wat hebben  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 11:49:33
Ik vind hem namelijk altijd zo schreeuwerig, daarom vraag ik het. Weinig smaakvol of sjiek, maar gewoon, bam, in your face. Dan vind ik de Caterham bijvoorbeeld veel smaakvoller ingekleurd.



Ze mogen het van mij wel eens een keer veranderen. Altijd dezelfde livery is ook maar saai.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 21 december 2013 - 15:59:35
1.

De langzaamste maar wel een hele mooie, de HRT van 2012

Jammer dat het ding niet vooruit te fikken was maar oneven zag de HRT niet uit. Best fraai zelfs.

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 21 december 2013 - 16:13:29
Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 11:49:33
Ik vind hem namelijk altijd zo schreeuwerig, daarom vraag ik het. Weinig smaakvol of sjiek, maar gewoon, bam, in your face. Dan vind ik de Caterham bijvoorbeeld veel smaakvoller ingekleurd.



Ze mogen het van mij wel eens een keer veranderen. Altijd dezelfde livery is ook maar saai.
Mwah, is ook een stukje identiteit. Al kun je daar bij Red Bull niet echt van spreken en is het puur de marketing.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 22 december 2013 - 11:23:48
Citaat van: Sabai op 21 december 2013 - 16:13:29
Citaat van: Jeroen op 15 december 2013 - 11:49:33
Ik vind hem namelijk altijd zo schreeuwerig, daarom vraag ik het. Weinig smaakvol of sjiek, maar gewoon, bam, in your face. Dan vind ik de Caterham bijvoorbeeld veel smaakvoller ingekleurd.



Ze mogen het van mij wel eens een keer veranderen. Altijd dezelfde livery is ook maar saai.
Mwah, is ook een stukje identiteit. Al kun je daar bij Red Bull niet echt van spreken en is het puur de marketing.
Identiteit m'n hol. Het is gewoon een brei van kleuren en dan dat paars van Infiniti erbij, brrr...
Rond 2000 vond ik het het mooist. Had je een rode auto (ferrari), een grijze (McLaren), een gele (Jordan), een oranje (Arrows), een groene (Jaguar), een blauwe (Prost)...

Jehoentelaar

Prima dat het ook je hol is, maar die typische kleurstelling van Red Bull vertegenwoordigt Red Bull. Ook zonder die koeienletters (woeha) herken je het als Red Bull. Identiteit is heel wat anders dan of het er mooi uit ziet of niet.


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar


Buxoq

Ik ga denk ik toch voor de Brawn uit 2009.

T.Nuvolari

Vond de Mercedes van 2010 wel iets hebben...


... of de Williams uit 2011 in de donker blauwe livery.



gloudiesaurus

Die donkerblauw Williams vond ik niet zo.
De Mercedes is wel mooi  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is