DTM 2014

Gestart door janke, 07 december 2013 - 19:19:36

« vorige - volgende »

janke

De race-kalender voor 2014 is bekend. Zoals al wel duidelijk was zijn Brands Hatch en Zandvoort verdwenen. China en Hongarije zijn toegevoegd. Bij BMW zijn Werner en Priaulx vervangen door Red Bull protegé Felix da Costa en de Belg Maxime Martin (zoon van een groot Belgisch tourenwagen coureur).


04. Mai
Hockenheimring Baden-Württemberg (D)
18. Mai
Metropolis Motorsport Arena Oschersleben (D)
01. Juni
Hungaroring Budapest (UNG)
29. Juni
Norisring (D)
13. Juli
Moskau Raceway (RUS)
03. August
Red Bull Ring Spielberg (A)
17. August
Nürburgring (D)
14. September
Lausitzring (D) *
28. September
Guangzhou (CHN)
19. Oktober
Hockenheimring Baden-Württemberg (D)
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

En Tom Coronel heeft een BMW getest!

Edwin90

Ik las het ja! Hopen dat hij een zitje krijgt!

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 07 december 2013 - 22:28:47
Ik las het ja! Hopen dat hij een zitje krijgt!
Ja zou mooi zijn. Gun hem dat wel!

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 07 december 2013 - 21:28:55
En Tom Coronel heeft een BMW getest!

Wat is de bron? Interresant!

Blijf het jammer vinden dat China erop staat (zeker naar dat fiasco in Sjanghai 10 jaar terug) ipv Zandvoort.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#5
Zover bekend zijn alle stoeltjes bij BMW voor de DTM vergeven. ;)  BMW heeft getest op Jerez, en daar was Coronel iig niet bij.
Some things are too important to be left in the past.

Edwin90

Coronel's Twitter is de bron.  Met video en al.

janke

Citaat van: Edwin90 op 08 december 2013 - 10:07:28
Coronel's Twitter is de bron.  Met video en al.

Oh ja mogen rondrijden met een BMW-DTM omdat hij de winnaar was van een BMW beker. Maar dat is natuurlijk wat anders dan werkelijk testen. Misschien kan Coronel wat betekenen voor het BMW-RLL Team. Die gaan met oa Andy Priaulx racen in Amerika. Of wat kunnen betekenen voor BMW bij hun lange afstandsraces (Z4-GT3) wat Dick Werner gaat doen. Maar DTM??
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

http://www.youtube.com/watch?v=UC3TUxYSBQ4&feature=player_detailpage

Hij heeft vorige in het geheim al getest. Jammer dat BMW haar rijders voor het DTM al bevestigt heeft. Nu is het niet meer dan eenmalige test als prijs denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 08 december 2013 - 11:51:53
http://www.youtube.com/watch?v=UC3TUxYSBQ4&feature=player_detailpage

Hij heeft vorige in het geheim al getest. Jammer dat BMW haar rijders voor het DTM al bevestigt heeft. Nu is het niet meer dan eenmalige test als prijs denk ik.

Dat was het ook Gloudie. Niks meer, niks minder. DTM is bij BMW voor Tom nooit ter spraken geweest. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij volgend jaar geen BMW rijdt. Misschien wel Le Mans met een M3. Ervaring en de bite heeft die gast zekers.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

En een duidelijk goede connectie met BMW, dan kan veel. Hoop voor hem dat hij misschien ooit DTM kan rijden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

[quote autho wonr=Maikel0230 link=topic=12711.msg379331#msg379331 date=1386629230]
En een duidelijk goede connectie met BMW, dan kan veel. Hoop voor hem dat hij misschien ooit DTM kan rijden.
[/quote]

Dat gaat echt niet gebeuren. Duncan Huisman ( de broer van Patrick, winnaar Porsche Super Cup en Cup) wint wat keer Macau voor BMW. Die hebben ze nooit een fabriekscontract gegeven. Nee, net als een uitzendbureau, tijdelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Di Resta terug bij Mercedes.

janke

Citaat van: Perton op 21 januari 2014 - 10:20:43
Di Resta terug bij Mercedes.

Vind ik schitterend. Kunnen een Paffett en Spengler zich de borst nat maken. Wordt mooi het nieuwe seizoen.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

AUDI 2014 DTM LINE-UP

Team Phoenix
Mike Rockenfeller
Timo Scheider

Abt Sportsline
Mattias Ekstrom
Adrien Tambay
Edoardo Mortara
Miguel Molina

Team Rosberg
Jamie Green
Nico Muller


Albuquerque weg dus uit DTM (ik vermoed tenminste niet dat Mercedes hem oppakt). Niet geheel onbegrijpelijk, maar ik snap niet wat ze nog steeds met Molina en Tambay doen. Al had die laatste een relatief oké seizoen afgelopen jaar, dus ik snap wel dat hij nog een kans krijgt. Maar wil Audi meer auto's verkopen in Spanje ofzo dat Molina al jarenlang mag blijven aanmodderen?