Paul Walker overleden

Gestart door 0634, 01 december 2013 - 11:59:37

« vorige - volgende »

0634

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/01/acteur-paul-walker-40-omgekomen-bij-auto-ongeluk/

Triest en tragisch natuurlijk. Dat uitgerekend een ster uit Fast and the Furious op die manier moet overlijden.


Perton

Ik kan er nooit zoveel medelijden mee hebben als dit het eindresultaat is: En dat eindresultaat ligt niet aan de brand. "At this point, it's unclear what caused the accident, but cops have said it appears speed played a major factor." Dus tsja, lullig voor zijn 15-jarige dochter, maar voor de rest slaap ik er niet minder om. En voor de volledigheid, zo reageerde ik een paar jaar terug ook toen een van mijn idolen omkwam.

0634

Wel wat wild gereden inderdaad. Al was Walker passagier, he. Hij reed niet zelf, schijnt.

Perton

Weet ik. Gingen in eerste instantie verhalen rond dat iedereen testritje mocht maken in zijn porsche maar volgens mij is dat niet geheel waar.

Fabian

Zwaar klote dit. Zijn rol in The Fast and the Furious was grandioos.

0634

Was trouwens wel een heel fraaie Porsche.

Sabai

Dat was idd een hele fraaie Porsche. Moet wel echt hard gegaan zijn als je de foto's bekijkt. En idd erg ironisch dat hij op deze manier om het leven is gekomen.

0634

Stond ook in lichterlaaie. Schijnen nog een paar mensen te zijn geweest die gepoogd hebben die twee eruit te halen, maar dat mislukte. Het lichaam van Walker is te erg verbrand om te kunnen identificeren.

Jozef

Nja, als je die foto's bekijkt denk ik: kleine kans dat ze nog in leven waren vóórdat het vuur hen bereikte...

0634

Lijkt mij ook. Ik denk ook niet dat de mensen die dat probeerden dat uberhaupt konden inschatten anders dan dat het er slecht uit zag. Want die twee zullen in het beste geval in ieder geval KO zijn geweest. Tekens van leven kunnen ze, lijkt mij, onmogelijk nog hebben gegeven.

gloudiesaurus

Als je die auto ziet moet het wel heel hard hebben gegaan. Tragisch ook dat ze crashten tegen een 45 MPH - bordje.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Spijtig, maar ja... Kan me moeilijk inleven als je hoort dat ze tegen hoge snelheid van paal naar paal gingen. Levensgevaarlijk en niet enkel voor zichzelf. Als passagier ben je in mijn ogen een stuk medeplichtig, je kan ook invloed uitoefenen op de chauffeur ipv het gewoon te ondergaan.

Zal hem als acteur ook niet gauw missen denk ik.

Franky R.

Ik lees nu dat de Porsche een vloeistoflek zou hebben...Nu lijkt Porsche -als merk- de schuld te krijgen, want men rept van een fabrieksfout?


De brand begon aan het front van de auto, volgens getuigen...Nu heb ik de foto's gezien en van de achterkant is niets meer over, terwijl de neus nog redelijk herkenbaar is...


Het grote verwijten [nu in de richting van Porsche] is al begonnen... >:( >:( >:(

Maikel0230

Dan kan natuurlijk altijd, een productiefout, al lijkt me overdreven snelheid eerder aan de basis van dit ongeval te liggen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Tsja als ik een klapband krijg terwijl ik 250 rij (ik gok niet dat ze 250 reden, maar los daarvan), dan kan ik moeilijk de lekke band de schuld van mijn ongeluk geven he. Als ik gewoon netjes de maximumsnelheid had gereden, had ik de klap wel kunnen opvangen.

Maargoed, het zal altijd lastig zijn om te accepteren dat iemand gewoon een fout heeft gemaakt. Zullen neurowetenschappers ongetwijfeld wel een prima verklaring voor hebben.