Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

-Nino-

http://www.ziggosporttotaal.nl/nieuws/125012-ziggo-sport-en-max-slaan-handen-weer-ineen.html


Ziggo Sport en Max slaan handen weer ineen

Donderdag 23 februari 2017, 08.00 uur


Ziggo Sport en Max Verstappen slaan ook komend Formule 1-seizoen de handen ineen. Verstappen zal veelvuldig zijn opwachting maken in de Formule 1-uitzendingen van Ziggo Sport. Ook zal Max op maandag na de meeste races te gast zijn in het Ziggo Sport-programma Peptalk. Dat gebeurt of met een Skype-verbinding of hij is live aanwezig in de studio.
Vanaf 27 maart is Peptalk van 19:30 uur tot 20:30 uur op Ziggo Sport te zien. Voorafgaand aan Peptalk presenteert Olav Mol vanaf locatie een samenvattingsprogramma met de laatste nieuwtjes waarin alle hoogtepunten van het raceweekend nogmaals de revue passeren. Dit programma begint om 19:00 uur. Te zien op Ziggo Sport én op Ziggo Sport Select.

VOORBESCHOUWEN MET ROB, ROBERT, JACK EN OLAV IN NIEUW FORMULE 1-CAFÉ
Het Formule 1-weekend begint dit jaar op Ziggo Sport en Ziggo Sport Select al op vrijdag. In de nieuwe talkshow Formule 1 Café kijkt Rob Kamphues vanaf 22:00 uur samen met onder anderen Robert Doornbos en Tom Coronel vooruit naar de race van dat weekend. Olav Mol en Jack Plooij zullen vanaf het circuit hun bijdrages leveren.

Bovendien is er het wekelijkse 1-op-1 interview van Mol met Verstappen en zie je beelden van de eerder verreden vrije trainingen. De eerste uitzending van Formule 1 Café is vrijdag 24 maart voorafgaand aan de Grand Prix van Australië.

HEEL RACEWEEKEND LIVE OP ZIGGO SPORT TOTAAL
Alle vrije trainingen zijn uitsluitend rechtstreeks te zien op Ziggo Sport Select. De meeste kwalificaties op zaterdag en alle races op zondag zijn rechtstreeks te volgen via Ziggo Sport, de gratis sportzender voor alle Ziggo klanten op kanaal 14. Uiteraard zie je de kwalificaties en de races ook op Ziggo Sport Totaal.

In de studio in Hilversum ontvangt presentator Rob Kamphues naast Robert Doornbos en Tom Coronel rondom iedere Formule 1-race deskundigen en liefhebbers uit de autosportwereld met wie hij de race uitgebreid voor- en na beschouwt. Het is voor Formule 1-liefhebbers mogelijk om zowel het Formule 1 Café op vrijdag als het programma rondom de race op zondag als publiek bij te wonen. Meer informatie daarover volgt binnenkort.

LIVE VANAF DE GRID MET VERSTAPPEN
Olav Mol zal het commentaar vanaf locatie verzorgen tijdens de kwalificatie en de race en tekent samen met verslaggever Jack Plooij voor de voor- en nabeschouwing vanaf het circuit. Voorafgaand aan de race zal Verstappen, indien de situatie het toelaat, live vanaf de grid vooruit kijken. Na afloop zal Max live voor de camera van Ziggo Sport zijn visie geven op de zojuist verreden race.

De eerste race van het nieuwe seizoen, vanuit Albert Park Melbourne, is op zondag 26 maart. De eerste vrije training is twee dagen eerder op vrijdag 24 maart.

BMW.WilliamsF1

Goed nieuws :)

Vooral die live camera vanaf de grid is leuk. Dat zie ik liever voor een race dan dat gedoe vanuit de studio.

Ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe programma op de vrijdagavond.

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 23 februari 2017 - 10:14:38
Goed nieuws :)

Vooral die live camera vanaf de grid is leuk. Dat zie ik liever voor een race dan dat gedoe vanuit de studio.

Ben ook wel benieuwd naar dat nieuwe programma op de vrijdagavond.
Bij de reactie achteraf hebben ze het expliciet over een camera, wat de grid betreft hebben ze het alleen over een reactie. Ik weet niet of dat er bewust zo neer is gezet, maar het zou mij niet verbazen dat ze alleen met een microfoon de grid op mogen.

Jozef

Ze gaan ook alleen met Verstappen praten op de grid zeggen ze, niet met de rest van de aanwezigen. Dus misschien gaan ze zelfs niet eens met een microfoon de grid op, maar is er een persmeisje van Red Bull dat Max even een telefoon toestopt.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/ziggo_breidt_formule_1_programering_uit/

Leuk! Heb ik elk F1-weekend helemaal geen tijd meer  :D

Maar een live cam lijkt me leuk, i.p.v. de studio voor de race al live beelden vanaf de grid.

Ben ook benieuwd of F1 voor fans door zal gaan dit jaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Weinig spannend nieuws! Ik lees eigenlijk geen meerwaarde [Plooij met camera]. Ik heb helemaal niets met die man. Een meerwaarde voor mij zou Plooij zonder microfoon en camera zijn. Skype kijk ik ook niet en Kamphues kan me ook gestolen worden met dat klapvee en die BN-ers die helemaal niets toevoegen.

Ik kijk quali en race, verder geloof ik het wel met randvoorwaarden...  ;) Olav kan ik wel weer waarderen! [Ik ben goed gemutst...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 23 februari 2017 - 22:40:47
Weinig spannend nieuws! Ik lees eigenlijk geen meerwaarde [Plooij met camera]. Ik heb helemaal niets met die man. Een meerwaarde voor mij zou Plooij zonder microfoon en camera zijn. Skype kijk ik ook niet en Kamphues kan me ook gestolen worden met dat klapvee en die BN-ers die helemaal niets toevoegen.

Ik kijk quali en race, verder geloof ik het wel met randvoorwaarden...  ;) Olav kan ik wel weer waarderen! [Ik ben goed gemutst...]

;D ;D ;D

Een reactie van Max kan ik toch wel waarderen, al is het via Skype. Wel een extra reden om naar Ziggo te kijken.

Plooij heb ik ook niet zo hoog zitten, maar wat exclusieve beelden van de grid is altijd leuk. Beter dan naar een gast als Willem van Hanegem kijken 15 min. voor de start  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


BMW.WilliamsF1

Het was in een uur uitverkocht. Niet dat ik tussen dat klapvee wil zitten, maar das toch behoorlijk snel gegaan :)

gloudiesaurus

Nog een nieuwtje voor het meest legendarisch topic op het GPPits.net forum  ;)

Vanaf de GP van Spanje is Giedo van der Garde co-commentator van Olav Mol.
Van der Garde maakte het nieuws in peptalk bekend... ben benieuwd!
Er is hier al jaren geroepen dat een co-commentator het commentaar van Olav nog sterker kan maken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ik denk dat het wel leuk is. Misschien dat ze Giedo ook wat interviews kunnen laten doen voor het weekend begint op de donderdag bijvoorbeeld.

Robbert65

Ik had liever Doornbos gehad maar als Van der Garde er hard aan werkt mag hij van mij de Martin Brundle van de Lage Landen worden :)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

We zullen zien of Mol dit te pruimen valt. Is het zijn eigen keuze of is het door de strot geduwd? Maar het kan een goede meerwaarde zijn. Zeker als Plooij ingeruild wordt voor Giedo  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

F1 TV is gelanceerd: https://f1tv.formula1.com/

In Nederland alleen gelimiteerde toegang, in België kun je ook het duurdere pakket nemen waarmee je alle sessies/races live online kunt bekijken.

Fietser

#1514
Jan Lammers kan mooi en onderhoudend vertellen en goed analyseren, vind ik. Om die reden is hij vaste commentator bij de Publieken waar hij na afloop van iedere GP even aanschuift bij Studio Sport. Niet zozeer om deze GP te becommentariëren, maar om de prestaties van de Nederlandse deelnemer(s) te analyseren, waarbij hij zeker niet nalaat aan te geven hoe goed 'Max' wel niet is. Dat doet hij vakbekwaam, maar dit keer – na Monaco – overtrof hij zichzelf.
Over Verstappens klapper op de vangrail zei Lammers dat je in Monaco niet doet, maar bent. Vrij vertaald raken coureurs hier namelijk in een soort 'staat van zijn', een flow dus. En als iets die flow onderbreekt – bijvoorbeeld je treft onverwachts Sainz bij het zwembad – dan kan het zomaar misgaan met je 'staat van zijn'. Vond ik een hele sterke van Lammers. Maar waar hij wijselijk niet over begon, was dat alle deelnemers in zo'n flow zitten en dat iedereen op Monaco met onverwacht opduikende coureurs te maken krijgt.
Ook wist Lammers te vertellen dat Ricciardo weliswaar in alles sessies volgens de klok de snelste was, maar dat Verstappen eigenlijk overal pakweg tweetiende sneller was. Dat het in rondetijden er niet uitkwam, kwam doordat Verstappen dit weekend tijdens de vrije trainingen voortdurend tegen iets opliep. De ene keer kwam hij verkeer tegen, de andere keer moest hij zijn superronde onderbreken voor een loszittend putdeksel, et cetera. Maar waar Lammers ook weer wijselijk niet over begon, was dat Ricciardo eveneens voortdurend te maken had met draw backs tijdens een snelle ronde – en eigenlijk iedereen wel.
Kortom: ik geniet erg van Lammers hoe selectief hij soms ook is, maar dit keer overtrof hij zichzelf in een hilarische analyse. En ik lag in een deuk. Ook dat was meer een kwestie van zijn dan van doen;)