Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Wings

Ik neem een abonnement. Net als afgelopen seizoen.

Wings

Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:20:40
Het abo is voorbij eind deze maand. En ik heb geen zin om weer die kwibus van Mol te moeten zien en aanhoren. Kalff er nog even bij en we gaan met kalmeringsmiddelen een F1 race kijken.

Precies. Enthousiast zijn is wat anders dan theatraal. Ik weet dat er veel kritiek was op Ronald v. Dam maar persoonlijk had ik -als één van de weinigen- niets tegen Ronald. Toegegeven, de manier waarop hij het veld verliet verdient geen schoonheidsprijs. Enfin, mij boeit het niet wie ons voorziet van commentaar en vond het duo-commentaar met Doornbos prima te pruimen. Toffe gozer die zo nu en dan dieper op de materie in ging in kleine mensentaal [lees: begrijpbaar Nederlands]. Van Mol ben ik nooit fan geweest [maar heb ook niks tegen hem].

NielsD

Aagezien Sport1 nu een maand gratis is, attendeer ik jullie erop dat er om 12.00u een terugblik is op een Formule 1-coureur en om 12.55u er het jaaroverzicht is van 2001.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Net als ik een weekend aan zee verblijf... Maar ook dat is, gezien het weer, oké!

Edwin90

Ik lees het bovenstaande, zet Sport1 vast op. Hoor ik Ronald van Dam bij het basketbal...prima enthousiast commentaar hoor. Waarom kon dat nou vorig jaar bij de F1 niet?  :-X

Nu moet ik wel zeggen dat ik de ballen verstand heb van basketbal, dus ik hoor natuurlijk niet of hij fouten maakt.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 02 maart 2014 - 08:34:49
Citaat van: Jehoentelaar op 01 maart 2014 - 22:31:15
En de rest op de Duitser; prima. :)

Nee .... ik neem wel weer Sport1, want die Duitsers vond ik nog 'n grotere ramp dan Van Dam. Daarbij .... Molletje is weer terug. En ondanks dat hij ook regelmatig de fout ingaat, kan ik het van hem hebben.
Ik niet. Van dat geld kan ik ook eten. Student en zo. ;)

Kootje

@Jehoentelaar,

Snap ik, ben zelf als werkloze ook niet zo rijk. Maar toch ... heb het er maar voor over omdat ik het alternatief (RTL television) nog slechter vind. ;D


@NielsD,

Thanx, heb gelijk m'n tv aangezet. Beetje te laat, maar toch ... ;)

Arthur

Citaat van: NielsD op 02 maart 2014 - 11:14:03
Aagezien Sport1 nu een maand gratis is, attendeer ik jullie erop dat er om 12.00u een terugblik is op een Formule 1-coureur en om 12.55u er het jaaroverzicht is van 2001.

Bedankt! Je bericht net op tijd gezien om direct de TV aan te kunnen zetten  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Graag gedaan guys! Vond het jaaroverzicht erg tof, veel pech voor McLaren dat jaar!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Terminator

#39
Ja hoor, een abonnement nemen omdat Mol commentaar geeft... ;D

Misschien als je heel graag een partijdige commentator wilt horen, als je graag iemand wilt horen die continu fout of fout stapelt, of graag iemand hoort die totaal de racesituaties niet kan inschatten.

Ik neem in principe geen abonnement voor een commentator. Ik wil F1 zien. Maar daarbij wil ik wel graag wat inside information hebben. Iemand die in de pits staat die doorgeeft wat er speelt. Maar dat gaat bij sport1 niet gebeuren.

Franky R.

Citaat van: Terminator op 02 maart 2014 - 16:51:08
Ja hoor, een abonnement nemen omdat Mol commentaar geeft... ;D

Misschien als je heel graag een partijdige commentator wilt horen, als je graag iemand wilt horen die continu fout of fout stapelt, of graag iemand hoort die totaal de racesituaties niet kan inschatten.

Ik neem in principe geen abonnement voor een commentator. Ik wil F1 zien. Maar daarbij wil ik wel graag wat inside information hebben. Iemand die in de pits staat die doorgeeft wat er speelt. Maar dat gaat bij sport1 niet gebeuren.


Ach,


Ronald van Dam zou weer beginnen met..."Vorig jaar won Kimi in Australië"... :P

LucvanDijk

De eerste twee races zijn dus voor gratiesj op Sport 1, omdat dat de gratis zender van de maand maart is?

Sabai

Handig dat ik het weet . Heb hem meteen toegevoegd  :)

Arthur

Kiezen voor commentaar alleen? Neen! Het is kiezen uit de combinatie die mij het best bevalt gezien de mogelijkheden. BBC is geen optie omdat die niet alles uitzenden. RTL is belabberd commentaar met ellendige reclames. Vorig jaar was Sport1 het beste qua beeld maar door het commentaar was een offer van € 15,00 te veel. Maar de combinatie van perfect beeld met het vertrouwde commentaar van Ollie [zeker ook door mij nogal eens verguisd] op dit het best gebodene om mijn centen op te zetten.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: NielsD op 02 maart 2014 - 14:37:10
Graag gedaan guys! Vond het jaaroverzicht erg tof, veel pech voor McLaren dat jaar!

Klopt NielsD. Vooral de pech van Hakkinen was confronterend. Destijds kon ik goed [en nu nog meer] begrijpen dat hij de handschoen gooide. Om gek van te worden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel