Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Gerard

Geen abo... Ik kijk op de Beeb of via  livestream naar Sky...

Figge

Ik ga voor: de mogelijkheid bestaat dat ik Sport 1 neem

robbert

kan er mij dan iemand een stream geven met goeie beeldkwaliteit van sky sports. Mag via pm hoor ;)
Dan kan ik er ook van genieten volgend seizoen


Sabai

Ik neem absoluut geen abonnement.Ik kan het prima gratis zien op bbc en rtl of anders een sky steam. HD kwaliteit interesseert me niet echt dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Wallie

Citaat van: Figge op 27 november 2013 - 11:41:45
Ik ga voor: de mogelijkheid bestaat dat ik Sport 1 neem
Dit dus, ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren en misschien dat ik dan een proefabo neem als het seizoen begint
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

DJKEVKE

Ik heb al Sport1 en blijf dit gewoon houden denk ik, zat zwaar te twijfelen maar tot nog toe geef ik ze het voordeel van de twijfel.
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

Mike

Ik neem voorlopig geen abonnement, Op het web zijn genoeg streams te vinden die ook Sport1 uitzenden en dus kan ik ook F1 kijken.. Ik wil eerst eens zien hoe Sport1 het aan gaat pakken en wie de GP2 en GP3 van commentaar gaat voorzien, Dat is namelijk nog niet duidelijk.

Tevens vind ik 15 euro per maand best wat geld, Zeker omdat ik alleen autosport interessant vind.
Dus nee; Voor mij voorlopig nog geen abonnement ik kijk het eerst een tijdje aan en misschien een proefabbo voor 5 euro p/m.

janke

Het abo is voorbij eind deze maand. En ik heb geen zin om weer die kwibus van Mol te moeten zien en aanhoren. Kalff er nog even bij en we gaan met kalmeringsmiddelen een F1 race kijken.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Al met al de eerste twee races dus gratis bij Sport1 en de BBC zendt onderstaande races uit:

30 March: Malaysia
11 May: Spain
8 June: Canada
6 July: Britain
24 August: Belgium
7 September: Italy
5 October: Japan
12 October: Russia
23 November: Abu Dhabi

Jehoentelaar


Perton

BBC voor bovenstaande races, Eerste Rij voor de overige!

Franky R.

Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:20:40
Het abo is voorbij eind deze maand. En ik heb geen zin om weer die kwibus van Mol te moeten zien en aanhoren. Kalff er nog even bij en we gaan met kalmeringsmiddelen een F1 race kijken.
;D

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 01 maart 2014 - 22:31:15
En de rest op de Duitser; prima. :)

Nee .... ik neem wel weer Sport1, want die Duitsers vond ik nog 'n grotere ramp dan Van Dam. Daarbij .... Molletje is weer terug. En ondanks dat hij ook regelmatig de fout ingaat, kan ik het van hem hebben.

0634

Ik ook. Mol is een fan, enthousiasme heeft hij volop. Dat vind ik prettig, en dan maakt een foutje niet zo uit.

Bovendien ga ik ervanuit dat hij niet wekelijks zal roepen dat Kimi zo mooi in Australie won vorig jaar ;).