Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

SDG

#60
Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 17:35:14
Citaat van: SDG op 08 maart 2014 - 11:35:25
Mocht ik werkelijk nergens meer terechtkunnen, dan zou ik wellicht opteren voor een abonnement op het betalend internetkanaal. 99 Euro voor een heel seizoen valt relatief gezien eigenlijk nog wel mee...

Tsja ... in dat geval ... voor €40,- meer heb je 9 maanden lang Sport1 en krijg je er ook GP3, GP2 en F1 bij. Lijkt mij 'n betere keus.

Misschien moet ik dan toch maar naar Nederland emigreren...  :(

;)

Kootje

Oeps ... my bad :-[   Dacht altijd dat je 'n Nederlander was eigenlijk. :-\

Tuesday

Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 17:35:14
Citaat van: SDG op 08 maart 2014 - 11:35:25
Mocht ik werkelijk nergens meer terechtkunnen, dan zou ik wellicht opteren voor een abonnement op het betalend internetkanaal. 99 Euro voor een heel seizoen valt relatief gezien eigenlijk nog wel mee...

Tsja ... in dat geval ... voor €40,- meer heb je 9 maanden lang Sport1 en krijg je er ook GP3, GP2 en F1 bij. Lijkt mij 'n betere keus.
kan nog veel goedkoper Kootje, Maart gratis, daarna 3 maanden voor 5 euro en dan nog 5 maanden, kom je op 90 euro uit
En van 27 juli tot 21 september is alles op de BBC, dus kun je eventueel nog 1 of 2 maandjes stoppen.

Kootje

#63
Klopt, ik rekende even de volle mep en hield kortingsacties en de gratis maand Maart even buiten beschouwing.
Overigens kan het nog goedkoper, tenminste ... vorig jaar wel. Toen heb ik namelijk tot 3x toe 'n proefabbo á €5,- pm genomen en was dus slechts €45,- kwijt. :D


[edit] Oh nee ... das niet helemaal waar.
De eerste 3 maanden was het €5,-, de volgende 3 koste me €7,50 want daar zat Film1 ook bij in, en de laatste 3 was het weer €5,- pm, dus koste het me €52,50 ;D

Sabai

Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 18:49:06
Klopt, ik rekende even de volle mep en hield kortingsacties en de gratis maand Maart even buiten beschouwing.
Overigens kan het nog goedkoper, tenminste ... vorig jaar wel. Toen heb ik namelijk tot 3x toe 'n proefabbo á €5,- pm genomen en was dus slechts €45,- kwijt. :D


[edit] Oh nee ... das niet helemaal waar.
De eerste 3 maanden was het €5,-, de volgende 3 koste me €7,50 want daar zat Film1 ook bij in, en de laatste 3 was het weer €5,- pm, dus koste het me €52,50 ;D

Ik was nog goedkoper uit alle races gezien voor slechts €0  ;D

Kootje

Tsja ... als je tegen RTL Duitsland kan, of 'n goede stream hebt dan kan het idd nog gratis. Gaat alleen voor mij niet op. Ik wordt gestoord van die Duitsers, vond ze nog erger dan Van Dam, heb geen Internet op m'n TV en ben niet van plan naar 'n 20" schermpje te kijken als ik 'n 40" in m'n woonkamer heb staan.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 18:49:06
Klopt, ik rekende even de volle mep en hield kortingsacties en de gratis maand Maart even buiten beschouwing.
Overigens kan het nog goedkoper, tenminste ... vorig jaar wel. Toen heb ik namelijk tot 3x toe 'n proefabbo á €5,- pm genomen en was dus slechts €45,- kwijt. :D


[edit] Oh nee ... das niet helemaal waar.
De eerste 3 maanden was het €5,-, de volgende 3 koste me €7,50 want daar zat Film1 ook bij in, en de laatste 3 was het weer €5,- pm, dus koste het me €52,50 ;D
dat zou normaal niet moeten kunnen, 3x een proefabonnement achter elkaar. Daar zou ik voor dit jaar niet weer van uit gaan. Maar momenteel loopt er dus wel weer een '3 maanden voor 5 euro actie'. Misschien dat ik die nog mee pik, maar in principe ga ik voor RTL en BBC. Qua voetbal heeft Sport 1 ook nog amper toegevoegde waarde, de Bundesliga is ook op Eurosport 2 te volgen en voor die paar keer F1 ga ik geen 15 euro per maand betalen. Bovendien zit ik bij mijn provider direct aan een jaarcontract vast (Canal Digitaal). Ik zie trouwens net dat Sport 1 bij Canal Digitaal maar 11,50 per maand kost, maar wel minder kanalen (4).

gloudiesaurus

Ik heb Sport1 dit weekend al wat als zender van de maand bekeken. Maar ik heb KPN en daarbij is deze zender geen HD  :(
Ik heb vorig jaar echt genoten van de HD-kwaliteit dus die wil ik dit voor voor de 1e race weer hebben ;)

Daarom me aangemeld voor de 3 maanden 15 euro actie. Kan ik gelijk zien of dat commentaar van Mol beter bevalt.
Dat verwacht ik trouwens wel, het zal een verademing zijn ten op zichten van Van Dam. Toch goed dat Sport1 nog een beetje naar ons luistert  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 08 maart 2014 - 21:02:44
Ik heb Sport1 dit weekend al wat als zender van de maand bekeken. Maar ik heb KPN en daarbij is deze zender geen HD  :(
Ik heb vorig jaar echt genoten van de HD-kwaliteit dus die wil ik dit voor voor de 1e race weer hebben ;)

Daarom me aangemeld voor de 3 maanden 15 euro actie. Kan ik gelijk zien of dat commentaar van Mol beter bevalt.
Dat verwacht ik trouwens wel, het zal een verademing zijn ten op zichten van Van Dam. Toch goed dat Sport1 nog een beetje naar ons luistert  ;)

Vergelijken kan dit jaar helemaal perfect, met van Dam op de vrijdag en Mol op de overige dagen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Jep en dat ze nu GP2 en GP3 uitzenden vind ik ook een pre. Ik keek GP2 altijd al via streams. Nu kan het dus ook mooi in HD op mijn eigen tv  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 08 maart 2014 - 21:07:48
Jep en dat ze nu GP2 en GP3 uitzenden vind ik ook een pre. Ik keek GP2 altijd al via streams. Nu kan het dus ook mooi in HD op mijn eigen tv  8)

Heerlijk, en met Rick Winkelman als commentator. Niet verkeerd, al zeg ik het zelf.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 18:39:47
Oeps ... my bad :-[   Dacht altijd dat je 'n Nederlander was eigenlijk. :-\

Ik vermoed dat mijn schrijfstijl door decennialang altijd maar Nederlandse magazines te lezen ondertussen ook zodanig 'verhollandst' is dat sommige mensen die indruk hebben. Ga ik wellicht nooit meer van af geraken...

NielsD

Citaat van: SDG op 08 maart 2014 - 21:11:39
Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 18:39:47
Oeps ... my bad :-[   Dacht altijd dat je 'n Nederlander was eigenlijk. :-\

Ik vermoed dat mijn schrijfstijl door decennialang altijd maar Nederlandse magazines te lezen ondertussen ook zodanig 'verhollandst' is dat sommige mensen die indruk hebben. Ga ik wellicht nooit meer van af geraken...

Met die laatste zin ben je wat mij betreft weer tot volledige Belg gebombardeerd! ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Ik was eigenlijk van zins een abbo te nemen, maar twijfel nu. Kan misschien beter per race die ik wil zien betalen. De races van maart en de BBC niet meegerekend, hoef ik dan maar een race of 9 a 10 te betalen. Minus nog eentje die in mijn vakantie valt. Dus 8 a 9 keer 6 euro. Dat is een stuk goedkoper dan een abbo. Nog maar eens goed over nadenken.

Arthur

Bedenk wel dat er een maand opzegtermijn is. Dat kan nog roet in het welbekende eten gooien...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel