Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Terminator

Overigens, voor de MotoGP liefhebbers is Sport1 een must. De BBC zendt het niet meer uit, waardoor de MotoGP niet meer op het open net te zien is.

Perton

Kan me dit jaar eerlijk gezegd niet zoveel schelen nu Ducati in de Open Class uitkomt en het dus meer dan ooit Honda vs. Yamaha wordt. :P Volgend jaar raak ik vast weer geïnteresseerd

Arthur

MotoGP nooit gevolgd. Misschien komt het er nu van [als het geen conflict met F1 oplevert].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Vind het altijd wel aardig, al ben ik geen groot fanaat of zo. Maar als het kan, dan kijk ik zeker.

Tuesday

Citaat van: Terminator op 02 maart 2014 - 20:50:50
Overigens, voor de MotoGP liefhebbers is Sport1 een must. De BBC zendt het niet meer uit, waardoor de MotoGP niet meer op het open net te zien is.
de duitse sport 1 zendt ook Moto GP uit en die zender is gratis. Maar ik weet niet of die in het pakket van Ziggo of UPC zit.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 02 maart 2014 - 21:08:43
MotoGP nooit gevolgd. Misschien komt het er nu van [als het geen conflict met F1 oplevert].


Ik keek voorheen vaak, maar daarna niet meer. Tot vorig jaar...de finale van de MotoGP was epic. Geheid 1000% spannender dan de afgelopen 4 jaar F1 [pun intended  ;) ]...

Arthur

Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:51:05
Citaat van: Arthur op 02 maart 2014 - 21:08:43
MotoGP nooit gevolgd. Misschien komt het er nu van [als het geen conflict met F1 oplevert].


Ik keek voorheen vaak, maar daarna niet meer. Tot vorig jaar...de finale van de MotoGP was epic. Geheid 1000% spannender dan de afgelopen 4 jaar F1 [pun intended  ;) ]...

Als we dan toch voor S1 gaan pikken we MotoGP maar mee lijkt me ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: NielsD op 02 maart 2014 - 14:37:10
Graag gedaan guys! Vond het jaaroverzicht erg tof, veel pech voor McLaren dat jaar!

Vond dat jaaroverzicht persoonlijk niet zo. Op zich leuk om die oude beelden weer eens te zien, maar het commentaar was mij te zakelijk, ik hou van emotie. Het interview met Berger daarentegen ... top. Vond Gerhard altijd al 'n toffe gast, maar nu helemaal.


Citaat van: Arthur op 02 maart 2014 - 20:02:50
Kiezen voor commentaar alleen? Neen! Het is kiezen uit de combinatie die mij het best bevalt gezien de mogelijkheden.

+1


Citaat van: Terminator op 02 maart 2014 - 20:50:50
Overigens, voor de MotoGP liefhebbers is Sport1 een must. De BBC zendt het niet meer uit, waardoor de MotoGP niet meer op het open net te zien is.

KAK!

Dat wordt dan toch voor 23 maart al Sport1 in huis halen. Het Duitse Sport1 zit niet bij Ziggo in het standaard pakket, dus ... :(

Jehoentelaar

Wat inside information betreft rondom races: maak een account aan op Twitter en volg de juiste accounts, zo krijg je veel meer informatie mee dan van een commentator op TV. Er is bijvoorbeeld iemand die een Twitteraccount bijhoudt waarop tijdens F1-sessies onboardradio's worden getweet (en dat zijn er heel wat meer dan we op TV meekrijgen).

Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 21:32:02
Vind het altijd wel aardig, al ben ik geen groot fanaat of zo. Maar als het kan, dan kijk ik zeker.
Ik heb de laatste jaren de TT altijd meegekregen op TV, maar verder zie ik het eigenlijk nooit. Het is erg leuk om te zien, maar soms moeten er toch keuzes gemaakt worden. :)

LucvanDijk

Is het dit jaar ook weer gewoon mogelijk om een apart raceweekend te 'bestellen' op Sport 1 GO? Want ik ga natuurlijk geen maandabonnement nemen als er ook races op het open net worden uitgezonden...

De digitale tv staat bij ons in het studentenhuis helaas op de kamer van een huisgenoot en om die nou om zeven uur 's ochtends met Formule 1 te gaan terroriseren terwijl hij daar met z'n vriendin ligt... ;)

0634

Dat kan, al weet ik niet of het een heel weekend is of een race, ik dacht het laatste. Ik meen dat het 6 euro per race kost bij Sport1. Het is terug te vinden op hun site.

LucvanDijk

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 00:10:06
Dat kan, al weet ik niet of het een heel weekend is of een race, ik dacht het laatste. Ik meen dat het 6 euro per race kost bij Sport1. Het is terug te vinden op hun site.
Dank: http://info.sport1.nl/formule1.php.
Daar dus. Het is een beetje vaag, maar aangezien er € 5,95 per race staat, neem ik aan dat je gelijk hebt.
Als je op 'meer info' klikt kom je op de speciale Sport 1 GO Formule 1-site terecht, maar daar staat vooralsnog niet meer dan één gratis filmpje.

SDG

Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:51:05
Citaat van: Arthur op 02 maart 2014 - 21:08:43
MotoGP nooit gevolgd. Misschien komt het er nu van [als het geen conflict met F1 oplevert].


Ik keek voorheen vaak, maar daarna niet meer. Tot vorig jaar...de finale van de MotoGP was epic. Geheid 1000% spannender dan de afgelopen 4 jaar F1 [pun intended  ;) ]...

Ik ben nog maar redelijk recent de MotoGP beginnen volgen. Ik kijk pas van in 2011, maar ondertussen wel al twee keer live gaan zien in Barcelona. Als ik de races niet meer op tv zou kunnen bekijken, hoop ik ergens een livestream mee te kunnen pakken of ze achteraf ergens te kunnen downloaden (MotoGP is sowieso toch niet zo populair dus je hebt minder kans op spoilers). Mocht ik werkelijk nergens meer terechtkunnen, dan zou ik wellicht opteren voor een abonnement op het betalend internetkanaal. 99 Euro voor een heel seizoen valt relatief gezien eigenlijk nog wel mee...

Sabai

Toen motorgp nog op het open net werd uitgezonden keek ik elke race. Nu weet ik niet eens wie er allemaal meerijden. Maar verdom het om er extra voor te betalen net als bij f1. Als het nergens word uitgezonden dan kijk ik niet meer.

Kootje

Citaat van: SDG op 08 maart 2014 - 11:35:25
Mocht ik werkelijk nergens meer terechtkunnen, dan zou ik wellicht opteren voor een abonnement op het betalend internetkanaal. 99 Euro voor een heel seizoen valt relatief gezien eigenlijk nog wel mee...

Tsja ... in dat geval ... voor €40,- meer heb je 9 maanden lang Sport1 en krijg je er ook GP3, GP2 en F1 bij. Lijkt mij 'n betere keus.